Volvo xc40-hybride

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaltun
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-07 11:00
Hoi Hoi ,

kon niet zo snel topic hierover vinden dus maak ik wel een nieuwe aan :)

ik wil een hybride-benzine xc40 kopen met km stand van 175k Km , bj is 2020 , dus het is flink ingereden ;)

volgens de delear is het goed onderhouden ,
mijn vraag is , is het verstandig om deze auto te kopen ( zelfde uitvoering met minder km is bijna 10k euro duurder )

dus hoe sterk is de motor en de slijtage van de onderdelen en accus?

alsvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 19:05
Ik zocht op xc40 dus kwam ik jouw topic tegen. Het is een mooie auto.

Die km stand is natuurlijk veel voor een auto uit 2020. Aan de andere kant zeggen mensen weer dat je beter een auto kan hebben die wordt gebruikt i.p.v. de hele stil staat.

Blijft een beetje een gevoelskwestie denk ik. Mijn huidige auto is net over de 200k gegaan waardoor ik ben gaan kijken. Wellicht kan mijn auto nog makkelijk 100-200k verder, maar 200k op de teller lijkt gewoon veel.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaltun
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-07 11:00
lol .. Vodka buik .. my man :)

maar inmiddels heb ik het wel gekocht, klein beetje spijt omtrent de hoge km stand ( moest gewoon wachten totdat er een betere zag) .. maar was hierdoor ook goedkoopste in de market ...

ik dacht een ingereden auto is beter dan nieuw of weinig gereden auto, zo zijn de kinder ziektes ook weg .. maar 175k km is wel heel goed ingereden 😅 in 3 jaar

maar wat een mooie auto, ik gebruik het met plezier ( en vrouwtje lief ook , ze geniet het meeste ;) )
moet nog zoveel ontdekken , heb een kleine haat-liefde verhouding gekregen met het rijbaan assist ...

afgezien de hoge km , is het zeer luxe auto voor ons..en we rijden in de auto met plezier

ik zeg als je kans hebt , gewoon doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
...

[ Voor 97% gewijzigd door Thombias op 22-02-2024 10:10 ]