Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
Je kunt MP3's niet als data op je MD zetten, je kan wel via een digitale uitgang op je geluidskaart je MP3's naar je MD zetten, dit gaat alleen gewoon realtime, dus een CD van een uur kost een uur
Dan moet ik echt een geluidskaart hebben toch? Ik heb audio onboard daar zal wel niet zo'n aansluiting op zitten. Ik heb een msi k7t-turbo 6330.Op maandag 03 september 2001 23:30 schreef TweakGuy het volgende:
Je kunt MP3's niet als data op je MD zetten, je kan wel via een digitale uitgang op je geluidskaart je MP3's naar je MD zetten, dit gaat alleen gewoon realtime, dus een CD van een uur kost een uur
is er nog een andere manier en wat voor soort geluidskaart heb ik minimaal nodig en wat kost zoiets?
Sounblaster Live is prima daarvoorOp maandag 03 september 2001 23:37 schreef firemen het volgende:
[..]
is er nog een andere manier en wat voor soort geluidskaart heb ik minimaal nodig en wat kost zoiets?
geen idee wat die nu kost, maar veel is het niet, kijk ff in de priewatch
Jezus er zijn vandaag veel UTFS-vragen
Je kunt ze gewoon met winamp afspelen, en dan via een kabeltje op je MD zetten. Mocht je het probleem ervaren dat alles in 1 track komt, dan is er een winamp plugin voor (weet niet precies meer hoe die heet, utfs
)
Mother, will they like this song?
Dan heb ik toch een geluidskaart nodig? of is dit die andere manier?Op dinsdag 04 september 2001 08:25 schreef TheLunatic het volgende:
Je kunt ze gewoon met winamp afspelen, en dan via een kabeltje op je MD zetten.
Heb je een Portable MD speler??Dan heb ik toch een geluidskaart nodig? of is dit die andere manier?
zoja: dan kan je gewoon met een Jackplug snoertje(bijde kanten jackplug) mp3z opnemen.
De ene kant doe je in de line out van je geluidskaart(dus je boxen er ff uithalen), en dan andere kant doe je in de line in van je MD speler...je begint met het afspelen van je mp3z en zet je MD speler op Record en ....VOILA
Some things can not happen until they happen...
zoek ffe op Meracl MD Recorder
kan je zo via kabeltje naar je geluidskaart je mp3's opnemen.
MD gebruikt geen mp3, maar het lijkt er wel een beetje op. het word ook gecomprimeerd, maar dan met atrac. meer info op minidisc.org
kan je zo via kabeltje naar je geluidskaart je mp3's opnemen.
MD gebruikt geen mp3, maar het lijkt er wel een beetje op. het word ook gecomprimeerd, maar dan met atrac. meer info op minidisc.org
je hebt ook eeen apparaatje
moet je op de usb van je pc aansluiten
en dan mp3z afspelen
dan komt er een optisch signaal uit, die je kan aansluiten op je recorder
speciaal voor mp3's past op elke sony recorder
kost wel iets van 300 piek ofzo d8 ik
en dan mp3z afspelen
Heb je geen idee hoe dat ding eruit ziet of heet?Op dinsdag 04 september 2001 17:27 schreef Randy het volgende:
je hebt ook een apparaatje
en dan mp3z afspelen
Want dit lijkt me wel ideaal.
In iedergeval bedankt ik ga eens zoeken.
Verwijderd
Op een MD staan geen mp3 files, maar een door sony ontwikkeld fileformaat. Die ook vele malen kleiner is dan het bekende wave formaat. Tegenwoordig heb je ook nog eens Long Play op MD, meer info hierover:Op maandag 03 september 2001 23:27 schreef firemen het volgende:
Ik heb eens gehoord dat op md gewoon mp3'jes staan, is dat zo?
zo ja, hoe kan ik vanaf mijn pc deze op mijn md zetten in de hifi set?
Redelijk korte en simpele vraag.
Standard ATRAC ("SP") is 292kbps, LP2 is ~132kbps, LP4 is ~66kbps. The LP mode bitrates are not simply 146kbps (292/2) and 73kbps (292/4) for this reason: In LP2 and LP4 modes 20 bytes of dummy data per 212 byte soundgroup are used to keep compatibility with SP mode, making them appear as normal ATRAC soundgroups containing silence. This allows LP2/4 tracks to play as silence on non-MDLP equipment. The intention is that older MD units should not produce random digital noise when playing LP tracks.
LP2 mode is reportedly quite close to standard ATRAC. LP4 mode has noticeable artifacts, but is still suitable for portable applications.
Verwijderd
ik heb ook wel is gehoord van een usb mp3 recorder. volgens mij een keer langsgekomen in de digitale revolutie
kon je met proggie eenvoudig mp3tjes uppen naar je md, en sneller als realtime, weet uit me hoofd niet meer hoe snel maar t was iig sneller
Dit is ook mijn manier, werkt perfect !!!Op dinsdag 04 september 2001 11:23 schreef Soef het volgende:
De ene kant doe je in de line out van je geluidskaart(dus je boxen er ff uithalen), en dan andere kant doe je in de line in van je MD speler...je begint met het afspelen van je mp3z en zet je MD speler op Record en ....VOILA.... alles wordt opgenomen..
RJ
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
bij mijn md speler zat een optisch kabeltje en via de software van de SBLIVE kun je gewoon opnemen op je minidisc dan.
it's simple
it's simple
Thanks want ik denk dat dat een goedkopere oplossing is dan die fl 359,-Op woensdag 05 september 2001 21:50 schreef Cyber-Ops het volgende:
bij mijn md speler zat een optisch kabeltje en via de software van de SBLIVE kun je gewoon opnemen op je minidisc dan.
it's simple
das alleen bij de platinum toch?Op woensdag 05 september 2001 21:50 schreef Cyber-Ops het volgende:
it's simple
(ja en natuurlijk bij die brackets van bijv. hoontech, of een zelfgemaakte)
met een terratec 512 kan het zelfs, die heeft standaard een optical output
Pagina: 1