Toon posts:

Netgear RT311 Router + Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mij een Netgear RT311 internet router aangeschaft, ideaal zo leek mij.. 8-) Echter ik krijg hem niet aan de praat.
Configureren is geen probleem, echter ik krijg simpelweg geen verbinding met Chello.
Zijn er meer Chello klanten hier die toevallig ook een RT311 of 314 hebben draaien?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Heb je wel het MAC adres van je "chello-netwerkkaart" gelconed in je router..?? Chello werkt af en toe namelijk met netwerkkaart identficatie (dmv het MAC adres).
Als je router geen clonen/invoeren van het MAC adres ondersteunt moet je even bellen en je MAC van je router doorgeven!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

IT --> NT

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 september 2001 08:55 schreef Ook het volgende:
Als je router geen clonen/invoeren van het MAC adres ondersteunt moet je even bellen en je MAC van je router doorgeven!
Dat kon je toch ook ergens online op hun site invullen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast voor jullie antwoorden, inderdaad Mac adres zat ik ook aan te denken, echter ik heb de afgelopen tijd meerdere Netwerkkaart aangesloten gehad en deze werken alle goed... ik ga het echter wel proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het! :P , inderdaad IP-Spoofing... Maar onthoudt de router dat mac adres? of moet ik nu de pc met die kaart aan laten staan?

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

De netgear RP114 onthoud het in ieder geval. De netwerkkaart met het mac adres heb ik nu vervangen door een ander.
Pagina: 1