Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eufy camera detecteert niet goed, vooral 's nachts

Pagina: 1
Acties:

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-11 13:45
Ik heb een eufyCam 2 Pro op onze oprit gericht en deze detecteert regelmatig niet alle bewegingen. Vooral 's nachts maar soms ook overdag. Ik heb op internet gezocht maar ik kom daar alleen dingen tegen als batterij opladen en de Night vision aanzetten (staat aan...). Ik heb dezelfde camera achter hangen en die doet het perfect.

Weet iemand waar ik op moeten letten om dit te verbeteren? Ik heb zelf aan het volgende gedacht maar ik weet niet of het klopt, en voordat ik de camera ga verhangen wil ik dat wel even zeker weten.
  • De camera kijkt op een buitenlamp met IR sensor, kan dat het signaal verstoren? Overigens valt het mij op dat de lamp vaak 's nachts aan staat zonder dat er beweging is
  • De camera kijkt niet rechtstreeks naar het gebied wat ik wil beveiligen, als ik dat wel doe dan kijkt de camera te veel op de oprit van de buren, kan ik hem beter recht ophangen en een privacy gebied instellen? Overigens kijkt de camera dan nog steeds zijdelings op de buitenlamp met IR sensor
  • Het valt mij op dat de IR lichten wel aan gaan als ik 's avonds buiten langs de camera loop, maar ik krijg vervolgens geen alarm. Het lijkt dus of de camera wel iets detecteert maar het eruit filtert, kan de camera ook gewoon kapot zijn?
Dank voor het meedenken!