Display port geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik_klaver
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09 19:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFriifnjmgZsmnI5iGvCUNPKAhQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7XUobEBLW0tLXB7XHeRJZH9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5ZhokVux4swHa8w6r4nvfB_jZY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHyrbNGdVzqlCdnHzfdjbBub.jpg?f=fotoalbum_tile

Ja, het is "een beetje" stoffig.

Ik trok iets los (foto links) en dat heb ik gerepareerd (foto rechts). Omdat de bovenste verbinding van z'n levensdagen niet paste op onder, heb ik er 'n molex m-m tussen geplaatst. Toen ik dat los trok, had ik opeens noch monitor, noch RGB voor zowel muis als toetsenbord.

Met de molex m-m heb ik weer kleur op die laatste twee, maar nog steeds geen beeld. Power en input zijn als in/uit gegaan, zonder verbetering. Zonder beeld kan ik geen image maken van de SSD.

HELP!

(Asus 27" monitor met Harman Kardon speakertjes. Knop voor display-input blijft steken op display-poort.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Molex koppelstukken wil je doorgaans niet gebruiken, laat staan twee op een rij en dan ook nog een keer door naar iets anders. Maar waar dienen ze uberhaupt voor, en waar gaan ze uiteindelijk naartoe?

Alsjeblieft verlos dat beestje uit z'n lijden en koop een busje perslucht. :X

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik_klaver
Molex koppelstukken wil je doorgaans niet gebruiken, laat staan twee op een rij en dan ook nog een keer door naar iets anders. Maar waar dienen ze uberhaupt voor, en waar gaan ze uiteindelijk naartoe?
Ze zorgden overduidelijk voor RGB. Dat zoiets snel overbelast kan raken, dat kan ik ook bedenken - als dat is wat je bedoelt.

PC en monitor kunnen gelukkig beide hdmi, dus gauw 'n kabeltje besteld bij de Praxis. Kan ik morgen ophalen. Morgen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik_klaver
Met de hdmi kabel evenmin signaal.

Plan B: CloneZilla installeren op stick, SSD in externe behuizing en direct door naar klonen van schijf.

(enig schaamrood op kaken)

Wat blijkt? CloneZilla installeren op stick had ik al gedaan (maar volslagen vergeten)...

Plan C: Mint installeren op de ene SSD, een schone Win10 op de andere.