Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wil 8 jarige computer vervangen met een nieuwe.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kingdark
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-08-2023
Mijn huidig systeem is van 29-04-2016. Dat maakt het acht jaar uit. Mijn systeem begint zijn leeftijd te tonen op verschillende wijzen. 'lijnen' in mijn scherm, lange laad tijden en windows die verschillende quirks toont waarvan niemand al gehoord heeft.

Ik wil niet stoefen, maar mijn huidige pc heeft destijds veel geld gekost 2800 + - en dat is twee maal zoveel als wat ik er nu aan kan geven.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc vooral om spelletjes te spelen. Dit hoeft niet op de maximale settings gebeuren, maar ik wil wel een 'vlotte' ervaring. Alhoewel ik het zou verkiezen ik de eerste maanden (jaren?) geen opoffering zou moeten brengen. Maar ik realiseer me dat met het budget dat ik heb, waarschijnlijk onwaarschijnlijk is. (ik speel niet online, enkel offline.)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een absoluut maximum budget van 1500 euro. Inclusief de kost moet assemblage zitten, want alhoewel ik het wel kan, laat ik dit liever gebeuren door een pro. Meer terzake, prefereer ik de winkel 'alternate' want daar heb ik al erg goede ervaringen mee. Specifiek, zou ik een op voorhand geasembleerde pc willen kopen. Omdat er volgens de verkoper weken vertraging opzit voor de moment

(als ik nu een pc zelf samenstel en laat assembleren kan het weken kosten eer ik die effectief heb.)

Als suggesties van een andere website komen, dan moet de verzendkosten er ook bij zitten. Mijn pc is momenteel niet straf genoeg om starfield en cities skylines 2 te spelen en dat zijn games die ik absoluut wil kunnen draaien.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb compatible ram geheugen die ik erbij kan steken. in mijn huidge pc zit 32gb en dev erkoper van laternate heeft naar mijn ram gekeken en die is compatibel met de pc die ik op het oog heb. (link volgt later)

Wat verwacht je van ons?
https://www.alternate.be/...arter?t=33544&s=price_asc

De pc van 1399 en 1599 zijn de pc's die ik op het oog heb. Waarschijnlijk zal het de goedkopere moeten worden, afhankelijk van een aanal factors. Zoals ik eerder al zei, in een perfecte wereld, zou ik de nieuwste games die uitzijn en uitgaan komen willen kunnen spelen.

Dat moet niet persé op de hoogste settings zijn. Grafische kracht is een pluspunt maar geen vereiste als je snapt wat ik bedoel? Maar de pc MOET Starfield en Cities Skylines 2 vlot kunnen draaien. De nieuwe pc moet evengoede of betere hardware hebben dan starfield en / of cities skylines.

Dus kort samen gevat, ik heb een budget van 1400 en als het echt moet, kan er ik 100€ bij doen. hoger als 1500 kan ik niet gaan. Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk voor het geld dat ik heb. Maar dat is voor iedereen wel zo, denk ik?

Starfield komt in september uit (zoals velen wel zullen weten vermoed ik) dus ideaal zou ik de computer voor die datum willen hebben. Het is vanwege de vertraging die ze momenteel hebben bij alternate dat ik daarom een op voorhand geassembleerde computer wil kiezen.

Dan is het een kwestie van a) is de pc op voorraad? zoja, bellen, vragen voor 1 opzij te zetten, erachter te gaan, te betalen en €€€ profit.

computer van 1399.
https://www.alternate.be/...g-pc/html/product/1920376

Computer van 1599€
https://www.alternate.be/...g-pc/html/product/1920377

Ben ik beter dat ik zelf een pc samen stel en laat bouwen? (Dit laatste moet echt wel gebeuren, want alhoewel ik het al gedaan heb, heb ik altijd schrik dat ik het verkeer doe en mijn nieuwe computer in rook opgaat. Letterlijk!)

Bedankt!

p.s

Dit spreekt volgens mij wel vanzelf, maar mijn broer zei dat het misschien wel een goed idee was om dit toch te vemelden. Dat de nieuwe pc andere recente games zou moeten kunnen draaien is 1 punt, maar een ander punt is ook dat games die ik nu kan spelen, ook ga moeten kunnen draaien. Maar dit is volgens mij een 'zowizo' gaat die dat kunnen draaien, aangezien deze computer achter jaar nieuwer is... Dus dat laatste lijkt mij iets dat zowizo het geval is...

Maar om enkele voorbeelden te geven...

RDR2
GT5
elite dangerous

Dit zijn enkele voorbeelden van 'recente' gams die ik vlot kan draaien. en ja, ik ben me bewust dat alledrie de titels ook alweer wat ouder zijn, maar ze blijven alledrie veeleisend.

[ Voor 8% gewijzigd door kingdark op 03-08-2023 18:36 ]

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02:25
Deze lijst heeft de betere GPU van de laatste lichting NVidia's bij dit budget - die met 16GB VRAM, en een beter presterende laatste generatie CPU met DDR5 RAM, en als bonus een grotere en snellere PCIe 4 SSD.
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 7600 Boxed€ 232,-€ 232,-
1MoederbordenASUS TUF Gaming B650-PLUS€ 183,80€ 183,80
1VideokaartenMSI GeForce RTX 4060 Ti Ventus 3X 16G OC€ 533,-€ 533,-
1BehuizingenFractal Design Focus 2 Black Solid€ 68,05€ 68,05
1ProcessorkoelingGelid Solutions Tranquillo Rev.5€ 31,85€ 31,85
1Geheugen internG.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5€ 101,89€ 101,89
1Voedingenbe quiet! Pure Power 12 M 550W€ 94,90€ 94,90
1Solid state drivesLexar NM710 2TB€ 85,79€ 85,79
Totaal€ 1.331,28

Deze lijst is voor € 1.347,84 te bestellen bij SiComputers, zij assembleren desgewenst. Voor Windows wend je je tot Goedkope Windows 10 keys vanaf 5 euro: hoe kan dat & mag dat?

Ik neem aan dat broer op 1080p speelt, dat lukt prima met deze lijst. Met oudere of minder veeleisende games is 1440p ook mogelijk

[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 03-08-2023 21:05 ]

• kingdark
en de twee gelinkte computers? zijn die slechter als de pc die jij hebt samengesteld? Of beter?

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Heb even zitten kijken bij Alternate, maar ze hebben best een beperkte keuze qua AMD videokaarten. De prebuilds die je linkt zijn niet echt top qua prijs /kwaliteit. Bij Azerty hebben ze meer keuze aan videokaarten en daar kun je ook je pc laten assembleren. Daar kun je voor €1500 een pc laten assembleren met Ryzen 5 7600 en een Rx 6800xt.

Mocht het toch een prebuild moeten zijn kijk dan eens bij Agando. Bijvoorbeeld deze:

https://www.agando-shop.nl/product_info.php/info/p108457

Pas wel het geheugen aan naar 2x16gb ddr5 6000mhz.

• kingdark
Wel, de reden waarom ik bij alternate zou gaan, is omdat het hier in de buurt is (nuja, een dik half uur rijden) en dat spaart mij verzendkosten uit. Verdorie, dan zijn die twee systemen toch niet het beste dan?

• kingdark
en de computer die je linkt, die is beter dan bij alternate?
p.s
ik ben van belgie, dus als de winkel in nl bevindt, zal het zowizo moeten verzonden worden denk ik...

[ Voor 47% gewijzigd door kingdark op 03-08-2023 21:57 ]

• kingdark
oké, edit na de edit;
Als je wilt, zou je dan een pc kunnen samenstellen bij alternate? Ik ben erg tevreden van hun service en het is in de buurt. Kun je bij hen een pc samenstellen die beter is dan de pc's die al klaar zijn?

Zoals ik al zei, ik heb een budget van 1400, maar kan (als het moet) tot 1500 gaan.

En ik wil er niet op blijven doorhameren, maar deze pc kan cities skylines 2 en starfield draaien? de pc zit over de aanbevolen systeem eisen? want dat is deels de reden waarom ik een nieuwe pc koop. Nuja, buiten het feit dan dat die ooit toch moest vervangen worden...

[ Voor 30% gewijzigd door kingdark op 03-08-2023 22:02 ]

• kingdark
Verdorie, en ik blijf hier aan dingen denken...

Er zijn wel een aantal onderdelen die ik wil hergebruiken. Mijn ram geheugen, de harde schijven die erinzitten en eventueel ook nog een dvd lezer maar dat past nog maar in weinig systemen blijkbaar... wat ik wel raar vind persoonlijk. Hoe kun je nu nog naar een dvd kijken als je geen dvd kan lezen? of hoe kan je een oude pc game lezen als je er geen dvd kunt insteken?

• martyw
kingdark schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:40:
en de twee gelinkte computers? zijn die slechter als de pc die jij hebt samengesteld? Of beter?
De eerste is flink slechter, de tweede heeft een iets betere videokaart, maar weet dat te combineren met een slechtere CPU, en is €100 duurder. Als je de lijst die ik opstelde uitrust met een Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 heb je een betere PC dan de duurste Alternate voor evenveel €€€ gebouwd bij de shop die ik noemde.

• martyw
kingdark schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:08:
Verdorie, en ik blijf hier aan dingen denken...

Er zijn wel een aantal onderdelen die ik wil hergebruiken. Mijn ram geheugen, de harde schijven die erinzitten en eventueel ook nog een dvd lezer maar dat past nog maar in weinig systemen blijkbaar... wat ik wel raar vind persoonlijk. Hoe kun je nu nog naar een dvd kijken als je geen dvd kan lezen? of hoe kan je een oude pc game lezen als je er geen dvd kunt insteken?
De tijd schrijdt voort, de techniek verbetert (DDR4 geheugen wordt opgevolgd door DDR5 geheugen, DVD's worden vervangen door Netflix etc. - net zoals DVD's een jaar of vijfentwintig geleden de VHS videoband vervingen...)

• kingdark
Oké, geen pc van Alternate dus. Verschiet ik wel van, maar goed, jij weet er wellicht meer van dan ik. ik heb de pc die je linkte is bekeken, en ik weet wel een beetje van hardware enz, genoeg dat ik iets kan samenstellen en dat het zou 'moeten' werken (maar misschien niet helemaal goed, zoals je zegt van die combinatie van de alternate pc)

Nuja, punt is, de pc die je linkt, kun je die uitbreiden met een ssd of een gewone traditionele harde schijf?

De website die je linkte, heeft ook verschillende pc's van dezelfde prijs, waarom die éne pc niet die van 1500 komt of is die combinatie al wat ouder?

de "M.2 SSD" zijn van die 'kleine' harde schijven, toch, degene die je bijna een usb stick zou kunnen noemen kwa grootte maar die zijn vele malen sneller?

• kingdark
(En ik bedoelde fysieke letterlijke groote, niet hoeveel data het kan hebben.)

• martyw
kingdark schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:20:
Oké, geen pc van Alternate dus. Verschiet ik wel van, maar goed, jij weet er wellicht meer van dan ik. ik heb de pc die je linkte is bekeken, en ik weet wel een beetje van hardware enz, genoeg dat ik iets kan samenstellen en dat het zou 'moeten' werken (maar misschien niet helemaal goed, zoals je zegt van die combinatie van de alternate pc)
De PC's van Alternate werken ook, wat ik tracht duidelijk te maken is dat je voor hetzelfde geld betere spullen kan krijgen.
Nuja, punt is, de pc die je linkt, kun je die uitbreiden met een ssd of een gewone traditionele harde schijf?
Ja, dat kan.
De website die je linkte, heeft ook verschillende pc's van dezelfde prijs, waarom die éne pc niet die van 1500 komt of is die combinatie al wat ouder?
Daar heb ik niet naar gekeken, welke PC heb je daar op het oog?
de "M.2 SSD" zijn van die 'kleine' harde schijven, toch, degene die je bijna een usb stick zou kunnen noemen kwa grootte maar die zijn vele malen sneller?
Klopt, M2 SSD's zijn kleiner en sneller dan SATA SSD's, die al weer sneller zijn dan traditionele harde schijven. We gaan dapper voorwaarts met het verstrijken der tijd ;)

• Kasj
Bij Alternate (is Windows licentie en installatie ook nodig?):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdTk-23Ytsblv2qr_OaUHVZOexc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7GVcB0yVKkpurEqE6KKjIYw.jpg?f=fotoalbum_large

Komt op €1495 incl assemblage en windows

Of bijvoorbeeld Agando:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCqyujqujQVZeG4q-2ih7h241xM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cc5BBcsIdnMh6Yw5HvSjAYNF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Kasj op 03-08-2023 22:41 ]

• martyw
Kasj schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:34:
Bij Alternate (is Windows licentie en installatie ook nodig?):

[Afbeelding]

Komt op €1495 incl assemblage en windows
Da's wel de wat mindere 8GB RTX 4060Ti .... Met dit budget ik aan de onderkant de 16GB variant willen, of de RTX 4070 voor €100 meer

[ Voor 7% gewijzigd door martyw op 03-08-2023 22:38 ]

• Kasj
martyw schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:36:
[...]

Da's wel de wat mindere 8GB RTX 4060Ti .... Met dit budget ik aan de onderkant de 16GB variant willen, of de RTX 4070 voor €100 meer
Past niet in budget met Windows licentie en assemblage (samen €300!!) :'(

• kingdark
Om nog is te herinneren, de reden dat ik een prebuitl pc zou willen is omdat er bij alternate momenteel een grote achterstand is. dit is wat de verkoper mij enkele weken verteld heeft. Het is goed mogelijk dat dit ondertussen wel al ingehaald is, daarvoor moet ik nog is bellen of mailen.

Om op je andere vraag te anwoorden, ik heb niet een specifieke pc op het oog eigenlijk (ben al erg blij voor de hulp tot nutoe) ik vroeg me gewoon af, waarom je DIE pc had gekozen en niet een andere, want er zijn er vershillende met dezelfde prijs.

Maar uiteraard heb je 100% gelijk. Als ik bij die website meer kan krijgen voor mijn geld dan bij alternate, dan is de keuze logisch en moet ik niet shoppen bij alternate.

Maar als je een budget had van 1400 euro met een 'speelruimte' van 100 euro erboven op (maar liever er niet boven dan wel) en enkel van die speel ruimte gebruik maken als dat bepaalde onderdeel dat er dan bovenkomt echt een upgrade is die de moeite is.

Ik zou mijn bestaand ram geheugen willen hergebruiken. Ik heb hier 32 gb steken, en tegenwoordig heb je beter teveel ram geheugen dan te weinig.

Ik heb de website ondertussen gesloten, maar is er een windows 10 (of 11) inbegrepen bij die computers?

Bedankt al voor die computer samen te stellen bij alternate. Maar voor alle duidelijkheid, de computer die je daar hebt samengesteld is duurder en minder goed dan de pc die je zelf voorstelt?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
@kingdark waar woon je ergens? Anders zet ik hem even in elkaar voor je, en kan je hem hier ophalen (regio Bocholt).

Vaak zijn verzendkosten maar 5 a 10 euro, dus daar moet je niet naar kijken bij een pc van 1500. Half uur rijden kost stuk meer met huidige benzine prijzen.

• kingdark
Ik ben van Belgie, regio oost vlaanderen. denk, dat we wel verder van elkaar wonen dan een half uurtje rijden...

• martyw
kingdark schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:39:
Ik zou mijn bestaand ram geheugen willen hergebruiken. Ik heb hier 32 gb steken, en tegenwoordig heb je beter teveel ram geheugen dan te weinig.
Welk RAM heb je liggen? Als dat uit 2016 is is dat waarschijnlijk DDR4 op 2400MT/s of lager, dat presteert behoorlijk minder dan hedendaags DDR4 RAM zoals Alternate in hun PC's stopt, wat weer minder presteert dan het DDR5 RAM wat ik in mijn lijst voorstelde. Bedenk ook dat RAM nu relatief goedkoop is, een hedendaags setje DDR5 RAM kost €100 (G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5), een hedendaags setje DDR4 RAM kost de helft daarvan (G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS, hopelijk stopt Alternate zoiets in die twee PC's)

[ Voor 10% gewijzigd door martyw op 03-08-2023 22:55 ]

• kingdark
https://www.alternate.be/...ugen/html/product/1218098

Dit is het ram geheugen dat in mijn computer steekt. Heb die in september '2020 nog bijbesteld en uitgebreid.

Het is hetzelfde ram geheugen als wat er al in zat. totaal van 32gb. hmm, ik vind het niet erg prettig dat ik dit ram geheugen moet opgeven, maar ik wist al dat vanwege de leeftijd die kans toch al groter was.

Dus oké, ik zet me van het idee van dat ram te hergebruiken af. ram bijsteken kan ik later altijd nog doen en DAT kan ik. :thumbs_up:

• kingdark
Dus alles bij elkaar, een prebuilt pc die starfield en cities skylines can draaien, met eventueel mods en games die daarna uitkomen ook degelijk kan draaien, met een budget van 1400 euro. Is dat haalbaar of moet ik mijn eisen wat lager leggen?

Mogelijk dat ik wat verwend ben omdat mijn huidige pc het zo lang heeft volgehouden, maja, die heeft indertijd dan ook wel het dubbele gekost, dus das wel logisch langse een kant... Enorm bedankt al voor al de hulp tot nu toe!

• kingdark
Een vriend heeft me juist een bericht gestuurd dat mijn probleem zou kunnen oplossen. Hij gaat mij de YT link nog bezorgen, maar ga eerst is kijken of ik die zelf niet kan vinden.

Ik moet dan wel een xbox1 aanschaffen blijkbaar. (heb ik niet)

Je kan een soort duo ding doen waar je je pc en je xbox kan combineren.

je koopt je game via xbox pas of game pas (zoiets) zodat je de game hebt op pc & xbox; je kan mods dan 'streamen' naar de xbox zodat je naar beide kanten kan streamen op je lokaal netwerk. van je xbox naar je pc en van je pc naar je xbox.

een xbox heb je (blijkbaar) al voor drie honderd euro!? en 550 nieuw en 440 2dehnds. (gamemania)

Kan iemand mij hier advies rond geven? ik ga kijken of ik de YT video zelf kan vinden want wellicht is het antwoord daar te vinden...

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-11 20:46
@kingdark hoewel ik zeker niet ga verkondigen dat Alternate geen goede winkel is zullen die je zowiezo pushen naar een systeem waar zij het meeste baat bij hebben dat ze je verkopen.
Dat systeem van 1599 dat je linkt, bijvoorbeeld, zou je al moeten jezelf afvragen hoe performant of futureproof dat systeem wel is als je geheugen van 8 jaar geleden nog steeds compatibel zou zijn ?
De reden dat Alternate je die aanraadt is omdat ze die veelvuldig op voorraad hebben en omdat ze van hun AM4 stuff af willen, alsook zijn die prebuilts van hun niet altijd met de beste kwaliteit van onderdelen (lees Ram en Moederborden)

Je bent best dat je je door de mede tweakers een systeem laat aanmaken of aanraden, en dit kan enkel als je zoveel mogelijk gegevens doorgeeft zoals welke schermen je gebruikt en op welke resolutie je wil spelen en welke spelen je speelt.

Starfield op 1080p met 60fps is een heel ander beestje dan Starfield op 4k met 144fps (extreem voorbeeld i know)

• Wolfp4ck
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-11 20:46
kingdark schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:52:
Een vriend heeft me juist een bericht gestuurd dat mijn probleem zou kunnen oplossen. Hij gaat mij de YT link nog bezorgen, maar ga eerst is kijken of ik die zelf niet kan vinden.

Ik moet dan wel een xbox1 aanschaffen blijkbaar. (heb ik niet)

Je kan een soort duo ding doen waar je je pc en je xbox kan combineren.

je koopt je game via xbox pas of game pas (zoiets) zodat je de game hebt op pc & xbox; je kan mods dan 'streamen' naar de xbox zodat je naar beide kanten kan streamen op je lokaal netwerk. van je xbox naar je pc en van je pc naar je xbox.

een xbox heb je (blijkbaar) al voor drie honderd euro!? en 550 nieuw en 440 2dehnds. (gamemania)

Kan iemand mij hier advies rond geven? ik ga kijken of ik de YT video zelf kan vinden want wellicht is het antwoord daar te vinden...
Xbox Series X is toch niet beschikbaar ... en 2e hands zou ik me daar toch niet op riskeren.
Trouwens, PC gaming masterrace !

• kingdark
Wat verschil maakt mijn monitor met de prestaties van mijn pc? En het maakt mij absoluut niet uit of het 4K is of 1080 met 60 fps.

YouTube: Starfield Silently Adds On 'NEXT-GEN' Option... Dit is de YT video, het is de eerste vijf min die belangrijk zijn.

• kingdark
blikbaar heeft de lokale gamemania die wel op voorraad?

• kingdark
/ double post

heb gekeken en nee, blijkbaar hebben ze die NIET op voorhand. Dus ook al zou het een optie geweest zijn, zou ik het toch niet kunnen doen.

[ Voor 181% gewijzigd door kingdark op 04-08-2023 12:36 ]

• kingdark
Maar om de discussie terug op spoor te brengen... pc zelf bouwen kan ik niet, dus assemblage / verzend kosten moeten erbij zijn. win11 ook. Huidige win is win 10 momenteel, dus is een upgrade naar win 11 alleen maar logisch.

"MOET" er een win instalatie bij zijn..? nee. dat kan ik zelf, heb ik al genoeg gedaan om mijne plan te trekken. ik heb de key van mijn huidige win 10 op mijn case plakken, dus die kan ik hergebruiken denk ik.

Welke pc zou je dan kiezen, die ik dan makelijk kan bestellen? en hier is al deels op ge antwoord, maar zijn pc's die al geassembleerd zijn, zoveel 'slechter' dan pc's die je 'zelf' in elkaar steekt?

• Kasj
@kingdark mocht je toch liefst een prebuild kopen en wat risico durven nemen met afstand, kijk dan eens snel naar deze mooie aanbieding. Dat is echt een mooie deal met die videokaart:

https://www.memorypc.fr/p...ed729c773dd4627fc0ece373b

• twix121
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-05 08:20
32gb ram (in je huidige pc game) is goed voor virtual machines, voor games is dat nutteloos, dus je hebt in die 8 jaar helemaal niets gehad aan die 32gb ram. Hou dus nu beetje rekening hoever je gaat, anders zonde voor je geld. Is het trouwens al niet voldoende om alleen de videokaart eens te upgraden? Windows herinstalleren etc. Wat bedoel je met lijnen in je scherm, bedoel je tearing? https://blog.logicalincre...screen-tearing-portal.png
kingdark schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:12:
"MOET" er een win instalatie bij zijn..? nee. dat kan ik zelf, heb ik al genoeg gedaan om mijne plan te trekken. ik heb de key van mijn huidige win 10 op mijn case plakken, dus die kan ik hergebruiken denk ik.
Nee dat zal niet werken. De key zit vast aan de hardware. Je kan hdd/ssd wel meenemen naar je nieuwe pc (zonder herinstall) en daar windows 10 opstarten, maar je kan niet updaten omdat de key de nieuwe hardware niet zal herkennen bij de servers van microsoft.

[ Voor 96% gewijzigd door twix121 op 05-08-2023 09:43 ]

• kingdark
nee, video kaart op zichzelf is niet voldoende; moederbord is ook al oud en cpu moet ook vervangen worden

• kingdark
en op de vraag van tearing... nee, je ziet gewoon horizontale lijnen in mijn monitor, verschillende onder elkaar en het is een hdmi aansluiting

• kingdark
Bedankt voor al het advies dat gegeven is. Ik ga de computer bestellen op azerty.nl. Super vriendelijke en helpvolle mensen hier! Super! Bedankt!
Pagina: 1