Weet iemand welke kit ik nodig heb voor afwerken van de naden tussen pvc op de traptrede, pvc op het stootbord en gelakte zijkanten? Ik neem aan dat de kit sowieso elastisch moet zijn. Acrylaatkit lijkt mij niet echt geschikt omdat het moeilijk schoonmaken is...
Mooie polymeerkit in kleur van bijvoorbeeld Den Braven. Die hebben genoeg kleuren en die makkelijk schoon te maken zijn.
Gebruik iig geen siliconen, dat wordt een ramp als je ooit in de buurt nog wat af moet schilderen.
Gebruik iig geen siliconen, dat wordt een ramp als je ooit in de buurt nog wat af moet schilderen.
er wordt vaak transparant grijze siliconen gebruikt, omdat dat mooi blijft en de persoon die moet kitten toch nooit het schilderwerk hoeft te doen.. persoonlijk zou ik het nooit tegen schilderwerk gebruiken, maarja dat ben ik. ook ik zou voor een ms polymeer in kleur gaan. ze bestaan trouwens ook transparant.
Ik heb dat in het verleden met witte acrylaatkit gedaan (aangezien de trap ook wit geverfd was). Na 7 jaar zag het er nog prima uit, nooit problemen gehad met schoonmaken.
Inmiddels Zijn we verhuisd en heb ik onze huidige trap ook weer met pvc bekleed. Het afkitten moet nog, en eigenlijk was ik van plan weer acrylaatkit te gebruiken..
Inmiddels Zijn we verhuisd en heb ik onze huidige trap ook weer met pvc bekleed. Het afkitten moet nog, en eigenlijk was ik van plan weer acrylaatkit te gebruiken..
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce