MSI k7t turbo

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik heb er vandaag een gekocht. Net een verse windows (2k)install er over heen. Maar nu zit ik het een klein probleempje.

Ik heb de drivers van de cd geinstaleerd (dat was de via 4in1, weet zo niet welke versie). En van die cd van het moederbord gelijk maar die utils geinstaleerd. FuzzyLogix 3 en PC Allert 3. Maar als ik die laatste probveer te draaien zegt hij:
'Computer must have Hardware Monitor Chipset'
:(

Wat is er aan de hand? iemand een idee?

...

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Kijk eens in je bios of je daar wel alles kan monitoren ?

• Haranaka
Ja daar zie ik wel gewoon de temperaturen.

...

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Euuuhmmm, Fuzzy Logic werkt niet onder Win2k, en Fuzzy Logic en PC Alert kunnen niet tegelijk gedraait worden (in geval van 98/ME waar Fuzzy Logic dus wel werkt)...

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 12:09
ik had precies hetzelfde met dat MSI-spul,
maar ik gebruikt nu MotherBoardMonitor, dat werkt perfect :)

* Narf vind het wel erg 'wasmiddelreclameachtig' klinken, maar het werkt echt goed

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 04 september 2001 01:14 schreef MrBlackfly het volgende:
Euuuhmmm, Fuzzy Logic werkt niet onder Win2k, en Fuzzy Logic en PC Alert kunnen niet tegelijk gedraait worden (in geval van 98/ME waar Fuzzy Logic dus wel werkt)...
100% mee eens, als ie wel onder win2k zo draaien werkt het nog niet. (conflict met elkaar ofzo)

20*350ZO45°

• Haranaka
Ik had al wel gehoord ja dat die temperaturen die msi geeft niet te vertrouwen zijn. Maarja dat je niet eens een temperatuur van ze krijgt is weer een ander verhaal. Anyway MDM 5 werkt dat zou ik even zeggen, die msi troep (fuzzylogic en pc allert) zijn er weer af.

Bedankt voor de reacties.

...

Pagina: 1