Logitech Optical Wheelmouse

Pagina: 1
Acties:

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50
Hallo!

Ik heb een Logitech Optical Wheelmouse onlangs gekocht. Het werkt perfect maar......

Wanneer ik mijn PC uit zet dan blijft het rode lichtje branden. Is het mogelijk dat het lichte automatische uit gaat???

Regards,

ChiMan

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:33

Steffie

Opaque

Zeker in je bios of via een jumper aan staan dat je je pc kan opstarten met de muis. Moet je dat ff uitzetten.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Volgens mij hoort het zo anders weet de muis niet meer wanneer ie weer moet gaan werken als je hem weer gaat gebruiken. Hij flikkert een stuk zachter als tijdens gebruik. De enige remedie is batterijen eruit ;)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op maandag 03 september 2001 23:12 schreef Klaaz het volgende:
Volgens mij hoort het zo anders weet de muis niet meer wanneer ie weer moet gaan werken als je hem weer gaat gebruiken. Hij flikkert een stuk zachter als tijdens gebruik. De enige remedie is batterijen eruit ;)
Batterijen? Ik heb ook zon ding maar nergens batterijen gezien :?

Verwijderd

Ow das heel intressant. Wordt die van jou via je hand gevoed ofzow? |:(

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op maandag 03 september 2001 23:16 schreef edg_kosy het volgende:
Ow das heel intressant. Wordt die van jou via je hand gevoed ofzow? |:(
Hehe dat zal dan wel...naja bij mij zit er een draad aan....naja Logitech Mouseman Wheel...de naam lijkt er op :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:33

Steffie

Opaque

Die muis heb je ook in draadloze uitvoering (met batts dus). Heb zelf eentje met een staartje. Lampje gaat hier wel gewoon uit.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 27-07 22:15
Cool! Hoe laat je dat ding branden?

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:24 schreef Steffie het volgende:
Die muis heb je ook in draadloze uitvoering (met batts dus). Heb zelf eentje met een staartje. Lampje gaat hier wel gewoon uit.
Hier ook, lampje gaat zelfs niet eens aan als ik de pc aanzet, pas zodra windows opstart.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hier blijft ie ook uit als ik um niet beweeg

Verwijderd

gaat het hier nou om de wheelmouse of de wheelman? :? vat er geen kloot van

• Thrillseeka
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

mijne knipperend stukke minder.

Lekker zijn is een gave :)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:17
Alle lampjes horen uit te gaan
als ie aanblijft, staat je pc ook gewoon nog aan!

Verwijderd

Zeker een Abit moederbord ?

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

Martijn02

/* No Comment */

op mijn abit K7-Raid blijft er ook spanning op de USB poorten staan als hji uit gaat. Pas als je echt de stroom er even afhaalt gaat het uit.

Ik had zo'n kastje die via USB voelde of je pc aanstaat, en dan je monitoren en je printer aan en uit zette, dat werkt nu dus ook niet meer :'(

Zal vanavond eens kijken of hij als ik er een muis aanhang, of die ook blijft branden.

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik heb de Asus CUSL2-C moederboord.

Mijn led van mijn keyboard blijven branden nadat ik mijn PC heb uit gezet!

ChiMan

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
juist jah, bij d cusl2-c moet je de voeding uit doen, anders gaat ie NIET uit!!!, ik weet het omdat ik er ook een heb...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op dinsdag 04 september 2001 14:37 schreef Martijn02 het volgende:
op mijn abit K7-Raid blijft er ook spanning op de USB poorten staan als hji uit gaat. Pas als je echt de stroom er even afhaalt gaat het uit.

Ik had zo'n kastje die via USB voelde of je pc aanstaat, en dan je monitoren en je printer aan en uit zette, dat werkt nu dus ook niet meer :'(

Zal vanavond eens kijken of hij als ik er een muis aanhang, of die ook blijft branden.
Op mijn KT7 ging hij gewoon uit met de PC. Op mijn MSI K7T Turbo ook, en ook op de KT7A-RAID waarmee ik nu speel! :)

• dawuss
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Heb dezelfde muis, ook op m'n usb poort zitten, en bij mij gaat het lampje gewoon uit (msi k7t turbo)
dat wake on mouse werkt bij mijn andere pc trouwens helemaal niet :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

Martijn02

/* No Comment */

Welnee, van wake on mouse heb ik nog nooit gehoord, sommige moederborden kan je opstarten met de spatiebalk, of door een aantal knoppen tegelijk ingedrukt te houden. Maar wie zou er nou wake on mouse willen? stoot je per ongeluk tegen je muis aan, start je computer op. lijkt mij niet handig :)

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 12:36 schreef dawuss het volgende:
Heb dezelfde muis, ook op m'n usb poort zitten, en bij mij gaat het lampje gewoon uit (msi k7t turbo)
dat wake on mouse werkt bij mijn andere pc trouwens helemaal niet :?
Helemaal uit? Hij gaat bij mij na 2 seconden geen activiteit wat minder fel branden, maar das gewoon puur een feature van de muis denk ik. Heb trouwes hetzelfde mobo, en bij mij blijft dus het rode lampje altijd branden (al gaattie na 2 seconden dus wel minder fel).

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Volgens mij hebben zij et niet over de CORDLESS... want die blijft altijd licht branden. BTW is het normaal dat na 1.5 maand de batterijen al op zijn???

Verwijderd

argh, die naamgeving van logitech is ook zo lekker duidelijk...
Alles mouseman, wheel, optical en pilot in random order :(

Maar dan heeft het volges mij dus in elk geval nix met je systeem te maken...
Pagina: 1