Badges (website)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vraagje, kan het zijn dat jullie een storing hebben bij de badges? Ik wilde net iets aanpassen aan mijn profiel en het viel me toevallig op dat ik van 30 of 40+ karmakeizer (weet het aantal even niet meer) naar 4 karmakeuzer ben gegaan, ook bij karmakoning zijn het een stuk minder.

Nu vind ik die badges niet heel spannend, maar het viel me toevallig op, dus dacht met het maar even voor het geval het om een storing gaat. Ik hoor graag van jullie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Beste antwoord (via Linksquest op 03-08-2023 11:45)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Er is begin deze week een complete herberekening voor de badges gedaan. Dat was abusievelijk al een tijd niet gedaan. Het kan inderdaad heel goed dat je daardoor wat badges kwijt bent geraakt, aangezien de herwaarderingen die we een tijd terug hebben doorgevoerd nooit voor de badges waren doorberekend.

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 03-08-2023 11:31 ]

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Er is begin deze week een complete herberekening voor de badges gedaan. Dat was abusievelijk al een tijd niet gedaan. Het kan inderdaad heel goed dat je daardoor wat badges kwijt bent geraakt, aangezien de herwaarderingen die we een tijd terug hebben doorgevoerd nooit voor de badges waren doorberekend.

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 03-08-2023 11:31 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Oke top, bedankt voor de toelichting.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.