Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Mijn vraag
Samen met mijn partner hebben we op dit moment een redelijk kanaal over de Efteling en Disney (land en World). Dat is meer zo gegroeid en we willen kijken of we daar iets meer van kunnen maken nu we toch over de 10k followers gaan.

Ik verwacht dat volgend jaar VR een grotere vlucht gaat nemen (vanwege de Apple Vision Pro, zo werkt dat eenmaal zodra Apple aan iets gaat zitten).

Dus hebben we het lumineuze idee opgepakt om daar content voor te gaan maken.

POV ride content waarbij je dus ook rond kan kijken, echt POV met twee lensen heb ik al gezien is niet te betalen. En ook niet makkelijk mee te nemen een ride in.

Dat is wat we zoeken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nog niks

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als je rond kijkt kom je al snel op Insta360 uit en ik gok een X3.

Maar de vraag is, is dat voldoende of zijn er anderen?
De camera moet natuurlijk wel vast gemaakt kunnen worden op het lichaam en hoofd (die accessoires moeten er wel voor zijn).

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Er zijn nog wel meer 360 camera's, oa van GoPro. Maar ook insta heeft verschillende modellen. Grote vraag is dan ook wat je er aan uit wil geven.

Wellicht even op youtube kijken voor vergelijking videos waarin de verschillende 360 modellen met elkaar vergeleken worden?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis