Milwaukee cadeau-actie niet nagekomen, geen contact mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan011
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-09 07:29
Ik heb bij een dealer een Milwaukee tool gekocht in de REDemption actie, hierbij zou ik nog een gratis tool binnen 3 weken toegestuurd krijgen.

Nu 2 maanden verder nog niks ontvangen. Ik heb al heel veel mails naar Milwaukee gestuurd, en in het begin kreeg ik hier snel response op. (binnen 24 uur) 2 weken geleden kreeg ik het bericht dat de tool verstuurd is. Echter tot op de dag van vandaag hier geen mail van gekregen, en ook niks ontvangen. Mails worden niet meer beantwoord en als ik Milwaukee Nederland bel krijg ik te horen "stuur maar een mail".

aangezien ik dit bij een webshop heb gekocht, die ook adverterende met een gratis product. vroeg ik me af of ik de koop alsnog kan ontbinden. of eisen dat hun dit probleem oplossen.

Ik heb de webshop ook op de hoogte gebracht hiervan dat ik niks meer hoor maar hun kunnen/willen niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt de koop ontbinden op basis van een niet nagekomen overeenkomst. Die gratis machine is deel van je overeenkomst. Kwestie van het juiste traject doorlopen, de winkel aanschrijven op de juiste, gebiedende manier.
Niet "Ik wil de overeenkomst ontbinden omdat..." maar "Ik ontbind de overeenkomst omdat..."

Voorbeelden hiervan zijn wel te vinden op het shopping forum, waar m.i. dit topic ook goed zou passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik verplaats het topic richting SF, gezien die daar beter past. Ook heb ik de titel aangepast zodat die wat duidelijker is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hijissegek
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:42
Beste Jan,

Vervelend inderdaad om te horen.

Hopelijk kan ik je helpen :) Ik ben zelf al 22 jaar dealer van Milwaukee (was ooit de eerste) en zijn mijn contacten in Europa erg warm.
Uiteraard kan ik ''Voor eigen parochie preken'' en vertelen dat je het beter bij mij had moeten kopen maar dat is niet redelijk.

Wellicht kan jij mij een PB sturen en kan ik aan de hand van je gegevens een balletje opwerpen waarom het zo lang duurt.