Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Elk product is GEWELDIGGG als het nieuw is, dat gaat altijd zo. Mijn ervaring met XP is in ieder geval niet geweldig, ik ga het in ieder geval niet gebruiken, totaal geen toevoeging.

Ik denk dat er nog heel veel mensen terug gaan komen van deze uitspraken..en trouwens: Je kunt nog niet zeggen dat het rock stabiel is, daar is het simpelweg nog te kort voor
'uit'.

Jesper.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
in het begin is alles leuk, daarna wordt het minder, en kan zelfs lijden tot verwalging.. (*>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 19:43 schreef j3p het volgende:
Elk product is GEWELDIGGG als het nieuw is, dat gaat altijd zo. Mijn ervaring met XP is in ieder geval niet geweldig, ik ga het in ieder geval niet gebruiken, totaal geen toevoeging.
Dat is maar in vergelijkign tot wat. ivm win2k veel minder dan ivm winme en andere troep
Ik denk dat er nog heel veel mensen terug gaan komen van deze uitspraken..en trouwens: Je kunt nog niet zeggen dat het rock stabiel is, daar is het simpelweg nog te kort voor
'uit'.
NT kernel. Dat zit wel goed. Stabiliteit is vnl een driver probleem en dan weer vooral die van de graphics disk drivers etc. Er zijn niet veel statistische bewijzen maar je kunt er wel degelijk iets van zeggen al was het maar door de beta's

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Op maandag 10 september 2001 19:56 schreef wverveen het volgende:

[..]

Dat is maar in vergelijkign tot wat. ivm win2k veel minder dan ivm winme en andere troep
[..]

NT kernel. Dat zit wel goed. Stabiliteit is vnl een driver probleem en dan weer vooral die van de graphics disk drivers etc. Er zijn niet veel statistische bewijzen maar je kunt er wel degelijk iets van zeggen al was het maar door de beta's

Wim
Mag een server op zijn <Censuur>bek</censuur> gaan door een brakke video driver? Nee, maar toch gebeurt het.. kan ik toch niet mee leven.

Heb trouwens op een XP bak met 'win2k interface' gespeelt, en het kwam traag naar voren, had het idee dat hij het moeilijk had met al die gelikte shit.. en dan praten we over een GHz bak met een halve gig ram en een gefore2.

* jep zeer tevreden gebruiker van windows2000 op de desktop, en winxp heeft daar totaal niets aan toe te voegen.

Denk je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik draai nu een dual boot van win2k en win XP op een PIII 450 met 256 MB en ik heb het gevoel dat veel dingen sneller gaan met XP... Mij bevalt het dus prima en het ziet er ook nog eens heel gelikt uit.

offtopic:
Waar kan ik zien wat de status van mijn installatie van XP is. (of ie verloopt dus)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

XP is inderdaad zeer stabiel als je het vergelijkt met ME (en ja dat moet je ook doen). Als extra heeft xp ten opzichte van win2k een veel betere game ondersteuning. Ik bedoel maar me games zijn net zo snel onder xp als onder me. En onder win2k waren ze nu eenmaal traag.

Voor de rest bied xp niet veel nieuws

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP roeleer.. heb nog geen problemen gehad, tja wel een crashje maar dat is meestal dat ik zelf er mee lig te fu*cen! :) .. dan crashed unix nog als ik er aan klooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg windows xp word een absolute topper !!!
Ik zeg windows xp IS een absolute topper!!! :), roeleert aan alle kanten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Op maandag 10 september 2001 21:45 schreef reapher het volgende:
XP is inderdaad zeer stabiel als je het vergelijkt met ME (en ja dat moet je ook doen). Als extra heeft xp ten opzichte van win2k een veel betere game ondersteuning. Ik bedoel maar me games zijn net zo snel onder xp als onder me. En onder win2k waren ze nu eenmaal traag.

Voor de rest bied xp niet veel nieuws
Onder win2k werkte alle games die ik tot nu toe heb geprobeerd. Geen probleem, en veel sneller dan onder ME of 98.

Xp heeft niets toe te voegen zeg ik wederom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

-
Hoeveelvan jullie heeft winxp legaal en wat heb je er dan voor betaald?
-

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhhm volgens mij is windows XP pas volgende maand te halen
legaal
so i dunno but prolly yeah (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 20:18 schreef j3p het volgende:
Mag een server op zijn <Censuur>bek</censuur> gaan door een brakke video driver? Nee, maar toch gebeurt het.. kan ik toch niet mee leven.
Nou ik heb toch heel wat servers gezien en dit komt toch echt vrijwel niet voor, heb het alleen gezien met een server waar ik Counterstrike op zat te spelen met een brakke driver, echt heel normaal op de doorsnee server (not) . Drivers draaien bij win2k/nt/xp in kernel mode. Niet zo vreemd overigens, doen de meeste OS'sen. Dat geeft een zwak punt maar juist in XP is hier nog het een en ander verbeterd door ontwikkelaars minder vrijheid te geven.
Heb trouwens op een XP bak met 'win2k interface' gespeelt, en het kwam traag naar voren, had het idee dat hij het moeilijk had met al die gelikte shit.. en dan praten we over een GHz bak met een halve gig ram en een gefore2.
Ja en dat deed hij bij mij ook... op een AMD 350. Resultaat wisselt blijkbaar nogal.

Ik vind de argumenten nogal subjectief. Als je kijkt naar win2k vs XP zie je vooral interface/tools verschillen en een aantal kernel verbeteringen. Betrekkelijk weinig verbeteringen om de investering goed te maken. winme vs winxp is echter een andere zaak. Alelen de kernel is al een reden voor een overstap IMHO.

Wim

(die overigens zijn XP licenties legaal in het bezit heeft, of het nou in de winkel ligt of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP is op zich wel vet maar de eerste keer dat ik het draaide ging ik bijna over me :r

Net een fucking kerstboom en in grote paniek deze computer weg en alleen een prullenbakje op de desktop.

Maarre ik denk dat de overstap naar xp vooral interessant is als je nu win 98 of me hebt en het gewoon niet stabiel vindt. Of als je win2k hebt en er gewoon niet teveel win9x toepassingen opdraaien (GAMES)

Maarre gelukkig kan je al die shit uitzetten , en dan lijkt het op normal instabiel win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

* jep snapt de overstap van ME naar XP wel goed.. denk dat je dan ook over een andere doelgroep spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Laatst online: 10-09 15:25
Op maandag 10 september 2001 19:43 schreef j3p het volgende:

'uit'.

Jesper.

>:)
Ik mag toch wel zeggen dat ik winXP toch best wel stabiel vind. Aangezien ik heb bij een oude beta ruim over de 250 uur kon laten draaien waar hij constant online was, games draaide, apps de hele rambam. Zonder enig merkbaar snelheidsverlies.

Dat is mij nog nooit gebeurt met windows 98/me. Die kwamen bij mij echt niet boven de 50 uur uit als ik alles draaide. Bovendien was het al heel snel te merken dat hij trager werd.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik ben het helemaal met Wim eens. Zelf heb ik helaas nog geen XP in huis, maar ik heb gewerkt met Win2k en die draait perfect. En Fred_durst, je moet niet vergeten dat het besturingssysteem niets fout doet, maar de gebruiker.
Als je je gewoon normaal gedraagt en niet alles lukraak installeerd, dat scheelt je ook een hele hoop ellende.

Tom_Pelzer Greetz His GoT Brothers & Sisters

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Begint een beetje trollig en/of flamebaiterig te worden imo

Weet niet of dit nou wel een nuttige topic is, de tijd zal het leren :{

Beetje welles nietes verhaaltje zo, deed ik vroeger ook toen ik 7 a 8 jaar oud was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit stadium van Xp vind ik dat je nog niet iets kan zeggen. Het is zeker wel de final, die 2600, maar ik krijg om de paar dagen sblaster live update voorgeschoteld. Iedere keer loopt ie weer wat beter. De interface is wel degelijk beter dan dat verouderde win2000

Niet happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

gisteren xp over mijn win2k geupgrade (wel verse ghost van win2k gemaakt) maar nog geen big smile hier, mindere benches en het beeld van de tv-kaart vertoont een kamrand, had ik onder win 2k niet!
ffb werkte wel iets beter had ik de indruk.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik ben zelf best onder de indruk van XP. Het is een snel en stabiel besturings systeem, en wat mij betreft de beste die Microsoft ooit heeft gemaakt, op DOS na dan.
DOS was goed trouwens, ik zal het even zeggen, want nu kun je daar niet meer mee aankomen. Maar DOS was ook stabiel, en XP dus ook.
Microsoft heeft hier een topper hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik kan niet anders zeggen dat win xp supertraag is en vooral met die menu's is die wel traag
nee geef mij maar winme draait superstabiel en supersnel!!!!

enne hoe kan ik xp verwijderen zonder te hoeven formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik snap niet hoe het op die snelle pc's van jullie traag kan zijn! Ik heb zoals eerder gezegd een P3 450 met 256 MB en het draait gewoon hartstikke lekker.....

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 22:07

Jox444

Honestly....

Op dinsdag 11 september 2001 19:22 schreef brakkie het volgende:
Ik snap niet hoe het op die snelle pc's van jullie traag kan zijn! Ik heb zoals eerder gezegd een P3 450 met 256 MB en het draait gewoon hartstikke lekker.....
Athlon 550 met 196 meg.......loopt als een tjoek tjoek.....
niet langzaam, stabiel, bijna alles schijnt er gewoon op de draaien.....wordt alleen een beetje gek van die gigantische startbalk.......

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows XP rulez echt wel!!! Ik wil nooit meer iets anders draaien dan XP! Althans, zodra XP net zo compatible is als Win98. Tot die tijd dualboot met Win98 SE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb dus ook net Win XP erop gezet (Wel multiboot met Win ME) maar ik krijg GVD dat toetsenboard niet goed ingesteld |:( alle tekens die je met Shift in moet drukken voor BV. !@#$%^ worden allemaal anders :?
en bij toetsenboard instellingen wat ik verander werkt ook niet...:(
en dan nog dat dat afsluiten nou ook niet supersnel gaat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Die startbalk is idd erg groot, maar in 1600*1200 merk je daar vrij weinig van hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'em nu qua uiterlijk het zelfde als 2000 gezet, want die Playmobil-look is niet echt leuk.
Maar het is wel iets sneller als 2K, en die ingebouwde CD-recording is ook wel lachen, alleen vraag ik me af of dat niet een soort 'packet-cd' is waardoor de CD dus niet meer in andere PC's te lezen is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ik heb die ingebouwde cd-write software wel een keer gebruikt, maar nero is toch nog wel sneller.

Dus ik gebruik voornamelijk nero om me spullen te backuppen.

Voor de rest vind ik het best vaag dat winXP me geluid met winamp maar door 2 boxen weergeeft en met games en dvd door 4 boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Op dinsdag 11 september 2001 15:01 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Ik ben het helemaal met Wim eens. Zelf heb ik helaas nog geen XP in huis, maar ik heb gewerkt met Win2k en die draait perfect. En Fred_durst, je moet niet vergeten dat het besturingssysteem niets fout doet, maar de gebruiker.
Als je je gewoon normaal gedraagt en niet alles lukraak installeerd, dat scheelt je ook een hele hoop ellende.
De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!

Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.

Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:

[..]

De gebruiker doet wat fout? Alsof er in microsoft software zo weinig cruciale bugs zitten, kom nou!

- Je moest es weten wat een gebruiker fout kan doen in windows...

Ik erger me altijd zo aan mensen die zeggen 'je kunt gewoon niet met windows omgaan', terwijl je gewoon vaak met brakke software zit te werken.

- Zie boven

Net zoiets als 'je kunt windows gewoon niet goed installeren', alsof daar iets aan fout valt te doen behalve het in goede volgorde patchen van de vele bugs..

- Dan heb jij nog nooit Windows 2000 geinstalleerd. Op een fatsoenlijke manier. Weet je wel hoeveel opties je kunt instellen en vern**ken in MMC (MS Management Console)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Op dinsdag 11 september 2001 22:56 schreef kreator het volgende:

[..]
Mischien vergelijk ik het teveel met een basic linux installatie :z

Normaal gesproken kom je met next next finish toch al een heel eind in windows land, en dat wordt alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor allemaal mooie verhalen over winxp maar helaas heeft niemand mij de mogelijkheid gegeven om het zelf ook te ervaren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben??

oh shit, dit is wel illegaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Het OS op zich ruled idd best wel, XP is idd zeer snel en stabiel en (ik kan het weten, meerdere pogingen gedaan) moeilijk onderuit te krijgen...

echter, ik KOTS (:r :r :r) op de manieren die microsoft toepast om zijn monopolistische positie die het een paar jaar geleden had terug te pakken. Er is duidelijk te merken dat microsoft de hete adem in de nek voelt en een kat in het nauw maakt gekke sprongen, i agree, MAAR vind ik alsnog dat het bedrijf (of de marketing-man/strateeg van MS) heel erg fout bezig is als het gaat om klantvriendelijkheid en privacy behoud van zijn klanten.
Zo'n bedrijf moet toch zo onderhand wel weten dat er maar 1 manier is om mensen van je product weg te houden: ze afschrikken, en dat is nou precies wat ze naar mijn mening aan het doen zijn met het hele activation en passport gedoe. Iedereen zal toch nog steeds weten dat de klant koning is en dat je je klanten uiteindelijk nergens toe kan dwingen. Bevalt het je niet? Zoek je een alternatief... Dat is heel logisch, is het brood van bakker a niet lekker, ga je kijken bij bakker b, ook al koopt iedereen zijn brood bij bakker a. Uiteindelijk bepaal je zelf waar je voor betaald, en niet het bedrijf wat het verkoopt. Dezelfde bakker a kan jou moeilijk dwingen zijn brood te kopen, dan zou ik al HELEMAAL naar bakker b gaan, gewoon uit protest :P...

Het spijt me als ik op deze manier mensen op de een of andere manier beledigd heb, maar ik wilde gewoon ff mijn mening delen :)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 23:16 schreef w00dstock het volgende:
hebben??

oh shit, dit is wel illegaal :)
Mail me ff (zie mijn profile) dan kunnen we ff ervaringen uitwisselen over os en :P

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 22:45 schreef j3p het volgende:

[..]

Ik denk dat er een traditioneel verschil is tussen wintendo klasse windows (95/98/me) en de professional versies (NT/Win2K/XP). Jouw argumentatie geld voor de eerste, niet voor de tweede.

Wim

Verwijderd

Ik heb tot nu toe nog geen problemen mee gehad en draai het al meer dan een week..Ik heb de Final release..niet door die microschoffies maar door een groepering..maargoed final is final.en WinXP Rocks..Hij is echt bruut..Lekker snel stabiel en een heerlijk Osje om op te werken..Ik vind hem geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
is er een groot verschil tussen de final en bv de rc1 ?
En zo ja welk ?!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5
Op maandag 24 september 2001 00:11 schreef salutem het volgende:
is er een groot verschil tussen de final en bv de rc1 ?
En zo ja welk ?!
Jazeker!
Ik heb RC2 geprobeert, lekker stabiel, maar:
Soms erg traag, zelfs op 900/950MHz (Duron) en ik moest hem 2 keer opnieuw installeren door een vage foutmelding bij het booten (niet te herstellen)...

Met de final is dat allemaal weg. Lekker snel, superstabiel, geen rare foutmeldingen :) Wel jammer dat TweakGUI niet standaard is bij de Final...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Laatst online: 13:55
Ik ben best tevreden over XP, maar onder games, zoals Unreal Tournament, gaat in een keer de mouse acceleration aan, waardoor de game onspeelbaar wordt.
Is hier nog geen oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee... Heb niet het hele topic gelezen, Maar mijn reactie op dat windows XP een topper wordt, Is volkome positief.

Er zijn van die mensen die dan zeuren om de game prestatie`s... Laat die dan draaien met de Windows 98 emulator.

Ik heb wel even problemen gehad met norton antivirus... Maar ja update halen van Inet en verder gaan.

Ook moet ik eerlijk wezen dat mijn Soundblaster16 nu in de kast ligt. Deze werkte niet meer in XP :'(

Verders alleen maar positieve reactie`s hier over Windows XP.

Krijg vandaag of morgen de Final versie ( Engels )

Windows XP Is wat mij betreft het beste OS ever !

( Er komt nog meer verhaal... )
Ik had eerst windows 95... Het walhalla kwa blauwe schermen.
Toen Windows 98... Geen echte vooruitgang. Weer van die irritante blauwe schermen, En windows die nogwel eens vast liep.
Toen werd het steeds erger... Windows 98 SE. Aaaaah Ik kon geen blauwe schermen meer zien. En dan komen ze nog met windows ME :r Toen was ik het echt zat en wou ik op linux overstappen. Maar toen kwam XP, En ik denk laat ik die dan eens proberen. En 1,5 maand draait het nu al, En nog geen enkele vastloper van windows of blauw scherm ! Terwijl ik altijd alle instellingen wil benutten van Windows !

Conclusie : WINDOWS XP RULEZZZZZZZZZZZZZZZ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 01:42 schreef CypherMK het volgende:
Ik ben best tevreden over XP, maar onder games, zoals Unreal Tournament, gaat in een keer de mouse acceleration aan, waardoor de game onspeelbaar wordt.
Is hier nog geen oplossing voor??
Als het goed is wel...
Ikzelf weet niet waar het zit, Omdat ik altijd mijn mouse acceleration snel zet. Vooral in UT. In windows 98 Speelde ik UT altijd met een muis sensitivitie van 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

Dit is gewoon net zo'n topic als welke console de beste is: XBox, PS2 , GameCube of Gameboy Advance. (kga zelf voor de 2 van Nintendo)

gewoon onzin! :( (ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)

daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Ik hoop trouwens wel dat Gamedevelopers XP niet als minimum requirement gaan stellen want dan word ik zwaar pissig! :(
gelukkig draait Half-Life nog soepeltjes op me P200 :9

mijn mening: laat noobs WinXP testen en als je nou echt persee XP wil neem dan de Pro versie (en dan wel een illegale versie, (niet als warez promotie bedoeld) want ik WEIGER om mijn informatie aan M$ te geven om mijn product te activeren!)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
Dit is gewoon net zo'n topic als welke console de beste is: XBox, PS2 , GameCube of Gameboy Advance. (kga zelf voor de 2 van Nintendo)

gewoon onzin! :( (ok hier gaat het dan van PS1 naar PS2) maar of XP ECHT een verbetering is tov W2000 of W98 dan moet ik nog zien. Ik blijf ZWAAR sceptisch tot minstens 1 jaar na de Final Release. (en nee ik ben niet gek, ik wacht op Windows95 praktijken)

daarnaast is M$ volgens mij vanaf XP flink bezig met het spioneren op je systeem. Waarom zouden ze anders een ingebouwde Firewall hebben? om je te bespioneren natuurlijk! en daarnaast heb je een gigantisch zware pc hebben om het een beetje redelijk te draaien (en die heb ik niet, en al zou ik er 1 hebben ik zou hem niet bezoedelen met WindowsXP)
Ik hoop trouwens wel dat Gamedevelopers XP niet als minimum requirement gaan stellen want dan word ik zwaar pissig! :(
gelukkig draait Half-Life nog soepeltjes op me P200 :9

mijn mening: laat noobs WinXP testen en als je nou echt persee XP wil neem dan de Pro versie (en dan wel een illegale versie, (niet als warez promotie bedoeld) want ik WEIGER om mijn informatie aan M$ te geven om mijn product te activeren!)
I agree, met een paar kleine opmerkingen.
1. Ik denk niet dat MS na installatie je gegevens overdraagt naar hun servers. Wat zouden ze met die gegevens moeten, en welke gegevens kunnen ze meesturen? En hoelang kunnen ze zoiets doen zonder dat iemand het merkt?
2. Ik heb um ook niet legaal, dat kan ook niet anders :P maar ik ga het ding toch echt wel kopen straks, het is gewoon een cewl operating system. Een paar voorbeelden:
• @home + lan op ME = troubles
• @home + lan op XP = ok
• printer instellen via netwerk op W95 tot Win ME ging niet lukken bij mij
• XP en een printer - stelt ie zelf in.
• andere pc`s configureren voor een netwerk: stouw een flop in je drive en druk op enter: klaar!
• cd`s branden - doet ie automatisch
• zipjes uitpakken - kan ie ook

Tja, de nadelen ben ik ook al wel tegen gekomen, je moet een goed systeem hebben, anders werkt het gewoon niet.

Iemand nog meer nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq

zyberteq

nou, dat dus

Op maandag 24 september 2001 10:41 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]
• @home + lan op ME = troubles
• @home + lan op XP = ok
• printer instellen via netwerk op W95 tot Win ME ging niet lukken bij mij
• XP en een printer - stelt ie zelf in.
• andere pc`s configureren voor een netwerk: stouw een flop in je drive en druk op enter: klaar!
• cd`s branden - doet ie automatisch
• zipjes uitpakken - kan ie ook
dat soort dingen zijn easy! (ok voor mij dan :P) daar heb je echt geen XP voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 10:26 schreef ZyberTEQ het volgende:
Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussie
Ik vind dat je nogal paranoide overkomt. Zoiets komt bovendien nogal snel uit.
Zulke zware hardware heb je ook niet nodig, een aldi pc van de dag zou het ook kunnen.

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Op dinsdag 04 september 2001 18:52 schreef Xtentic het volgende:
Ik zeg ze hadden beter windows 2000 bugfree kunnen maken en dan pas aan een vervolg versie kunnen gaan denken :)
Noem mij 3 totaal bugfree OS'en !!!

Je mag een jaartje nadenken want software is nu eenmaal in 99.99% van de gevallen niet bugfree (wel bijna....maar zelden helemaal (plus is er geen manier om dat even te controlleren))

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Op maandag 24 september 2001 10:50 schreef wverveen het volgende:

[..]

Nou een verbetering tov win98 is het zeker. win2k is een ander verhaal, is meer een prijs/opbrengst discussie
[..]

Zulke zware hardware heb je ook niet nodig, een aldi pc van de dag zou het ook kunnen.

Wim
Bovendien moet ie dan ook nog eens lang m'n eigen firewall zien te komen! Da wordt lastig!

A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een groot nadeel dat me SBLive! nog steeds niet de rear speakers gebruikt. Heb de windows update hiervoor al gedaan, netjes in multimedia de speakers op surround gezet, maar ho maar!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 13:52 schreef Gordijnstok het volgende:
Alleen een groot nadeel dat me SBLive! nog steeds niet de rear speakers gebruikt. Heb de windows update hiervoor al gedaan, netjes in multimedia de speakers op surround gezet, maar ho maar!.
Heeee, dat heb ik ook :( wie weet daar de oplossing voor?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 24 september 2001 14:03 schreef Traceman(KS) het volgende:

[..]

Heeee, dat heb ik ook :( wie weet daar de oplossing voor?????
hebbik ook.. wachten op xp drivers misschien?

verder roeleerd het zwaar.. alleen videobewerkproggies slaan vast bij mij.. dat zwaar irri.. nu je het net nodig hebt :(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 12-09 22:46
Man WinXP :r zuigt.. Ik heb van alles al geprobeerd om mijn SB Live aan de praat te krijgen! Ik haat XP.
Dat ding wil gewoon geen geluid geven!

Ik blijf erbij!!
Win ME :9~ rulez

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de oplossing denk ik al gevonden. je moet naar control panel => sound and audio devices => bij speaker setting naar advanced => en dan kan je bij speaker setup je speakers instellen bij mij staan ze nu op quadrofonic(waarschijnlijk fout getikt) speakers. veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 24 september 2001 14:10 schreef The_Greater het volgende:
Man WinXP :r zuigt.. Ik heb van alles al geprobeerd om mijn SB Live aan de praat te krijgen! Ik haat XP.
Dat ding wil gewoon geen geluid geven!

Ik blijf erbij!!
Win ME :9~ rulez
gebruikte bij mij het volle geheugen :( 256 mb met zeer weinig applicaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 24 september 2001 14:11 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb de oplossing denk ik al gevonden. je moet naar control panel => sound and audio devices => bij speaker setting naar advanced => en dan kan je bij speaker setup je speakers instellen bij mij staan ze nu op quadrofonic(waarschijnlijk fout getikt) speakers. veel plezier :)
duh :)

maar dan gaan mijn main speakers heel zacht.. en de andere geven totaal geen geluid.. en soms doen ze het allevier.. en daarna opeens weer niet.. beetje vaag prob dus. kabels enzo zijn goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet zozeer het ram, eerder de hd ruimte die het inneemt, ruim 2,5 gig met ntfs
zonder ook maar iets anders op die schijf te hebben,
owja
en dan nog de combinatie met een logitech muis
echt om te :'(

edit:

kheb 2k dr weer op *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 24 september 2001 14:14 schreef Meth het volgende:
zonder ook maar iets anders op die schijf te hebben,
owja
en dan nog de combinatie met een logitech muis
echt om te :'(
1 gigske bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 14:15 schreef bolk het volgende:

[..]

1 gigske bij mij :)
ja als je fat 32 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 12:27
Op maandag 24 september 2001 14:14 schreef Meth het volgende:
'slechts' 1.45GB op NTFS hier (default install). Maar wat is nou een gig meer of minder ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja zal wel aan mij liggen maar office xp nam ook ruim 500 mb in op die schijf
installeerde ik em op een fat32 dan net 200 :?

typo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Op maandag 24 september 2001 14:24 schreef Meth het volgende:
sja zal wel aan mij liggen maar office xp nam ook ruim 500 mb in op die schijf
installeerde ik em op een fat32 dan net 200 :?

typo |:(
hehe, kweet niet wat je gedaan hebt dan hoor:)
Office XP (ook default install) hier op NTFS 204MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq

zyberteq

nou, dat dus

Op maandag 24 september 2001 10:50 schreef wverveen het volgende:

[..]

[..]

Wim
ok misschien een beetje paranoide 8-) maar dan nog, XP is lang niet alles
en daarnaast wil ik helemaal geen aldi pc, heb ik ook geen geld voor, ik doe het nog steeds met mijn P200 en daar wil geen XP op draaien, en ik wil het al helemaal niet proberen. Ik weiger iig het eerste jaar van WinXP om ook maar 1 XP pc aan te raken, daarna misschien, maar voorlopig nog lange niet, nog lange niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 00:17 schreef nlchandler het volgende:

[..]

Ja want het RAM is zooooo duur vandaag de dag... daar moet je echt een minder OS voor blijven draaien... |:(
heb ik altyd al gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 23:00 schreef loekos het volgende:
Als voor dit osje de geoptimaliseerde drivers los komen is het hek echt van de dam! echt een stukkie vakwerk van die micro softies *D

Alleen al de manier hoe xp progjes of drivers uitkotst die nog niet geschikt zijn vind ik al subliem. zoiets dwingt de software fabrikanten om hun spullen echt goed in orde te maken voor win xp anders spuugt hij het gewoon weer uit :r op zo'n manier houd je je systeem opzeker wel lekker stabiel ;)
er bestaat maar "1" os, en dat = w2k prof, echt jongens geloof me 2k forever. May The Force Be With You,
AMD love goes deep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het begint ergens op te lijken
Het wordt zowaar iets stabieler

maar ja het haalt het nog niet bij linux qua stabiliteid 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 15:56 schreef cyberax99 het volgende:
Tja het begint ergens op te lijken
Het wordt zowaar iets stabieler

maar ja het haalt het nog niet bij linux qua stabiliteid 8-)
en daar kan "ik" nix tegenin brengen! :) (feit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Op maandag 24 september 2001 15:52 schreef wizzardrobbie het volgende:

[..]

er bestaat maar "1" os, en dat = w2k prof, echt jongens geloof me 2k forever. May The Force Be With You,
AMD love goes deep!
pff.. een OS is geen voetbalclub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
wat best wel dikke poep is,
is dat je xp niet kan installen met de asus v8200....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, maar wat voor machine heb je nou ongeveer nodig op XP goed te draaien? Kheb een Celeron 500mhz met 96 mb RAM. Gaat dat een beetje soepel lopen met XP. Ik ben eventueel wel bereid mn RAM uit te breiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vindt xp wel redelijk goed maar ik krijg er mijn netwerk niet goed draaiende
verder werkt het wel mooi
maar voorlopig toch bij winme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Ghost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07-2024
Eigenlijk is dit een produkt wat de naam Microsoft onwaardig is.
Ik heb nog maar weinig problemen kunnen ontdekken en het is zeker stabiel.
Hier en daar verdient het nog een kleine verbetering, maar gezien de vorige releases van hun operating systems, is dit wel een compleet en afgewerkt produkt.

Eindelijk een Microsoft produkt wat niet direct hoeft voorzien te worden van de nodige service packs, dat is tenminste al een stap in de goede richting.
Daarbij de grote hoeveelheid support voor de diverse hardware wat er al standaard in zit, ben ik best te vreden. :9~

The Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP = Xtra Problem

ik begin er nog nie aan ik draai lekker win2k hiero. die kutzoowj van microshaft met spyware en dat gekut met registratie. flikker maar op kanker MS

heheh. dat lucht op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Ghost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07-2024
ik begin er nog nie aan ik draai lekker win2k hiero. die kutzoowj van microshaft met spyware en dat gekut met registratie. flikker maar op kanker MS
Hoe zo last van Spyware, als je goede firewall software en tools gebruikt heb je helemaal nergens last van, en als je de corporated version instaleerd heb je ook geen last met die vervelende aktiverings gedoe.

Natuurlijk blijven er zaken die verbeterd kunnen worden, maar je hebt zelf ook een hoop in eigen hand.

The Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razor-x
  • Laatst online: 30-07 08:33
Op zondag 07 oktober 2001 20:43 schreef DarkPipo het volgende:
OK, maar wat voor machine heb je nou ongeveer nodig op XP goed te draaien? Kheb een Celeron 500mhz met 96 mb RAM. Gaat dat een beetje soepel lopen met XP. Ik ben eventueel wel bereid mn RAM uit te breiden...
gaat best hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:10 schreef CrushieBoy het volgende:
XP = Xtra Problem

heheh. dat lucht op
Je kan het ook anders verwoorden.

Mijn fotografie en videografie

Pagina: 1 2 Laatste