Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironheart
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17-09 18:06
Hoi,

Ik probeer een thema aan te passen in CSS maar het lukt me niet.

Doel: De witte balk eronder óf verwijderen óf de background color zwart maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rf8dBOJUX-c_lA5WTOGLX5Cx6ss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4a7tvrIwWoiGtKvcXH3Cblnl.png?f=fotoalbum_large

Wat ik gedaan heb:
Via Chrome Inspect achterhaald dat het zich bevindt in global.css, dit kan ik bevestigen omdat, als ik in Chrome de waarde FFF verander naar een andere kleur, de balk aan de onderkant mee veranderd.

Echter, als ik de waarde opzoek in de Linux terminal en de waarde aanpas en Ghost herstart dan blijft de balk wit.
In beiden aangepast maar geen effect:
code:
1
2
/var/www/domein/versions/5.57.1/content/themes/casper/assets/built/global.css
/var/www/domein/versions/5.57.1/content/themes/casper/assets/css/global.css

Wat zie ik over hoofd?

Edit: Never mind, found it! moest in screen.css zijn maar hoe kan ik dit eventueel zelf vinden in de toekomst? Hoe weet ik in welke file ik moet zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door ironheart op 02-08-2023 17:30 ]

Beste antwoord (via ironheart op 08-08-2023 17:28)

• Xelefim
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-10-2024
ironheart schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 17:14:

Edit: Never mind, found it! moest in screen.css zijn maar hoe kan ik dit eventueel zelf vinden in de toekomst? Hoe weet ik in welke file ik moet zijn?
rechtermuisknop op een webpagina -> View page source (broncode weergeven) -> vanboven in de code vind je welke .css file gelinkt zijn en het zo kunt vinden.

- BSc TI + CCNA R&S (Expired ofcourse) + CCNA SEC (Also expired ofc)-

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Xelefim
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-10-2024
ironheart schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 17:14:

rechtermuisknop op een webpagina -> View page source (broncode weergeven) -> vanboven in de code vind je welke .css file gelinkt zijn en het zo kunt vinden.

- BSc TI + CCNA R&S (Expired ofcourse) + CCNA SEC (Also expired ofc)-