Q2:Wod NGI

Pagina: 1
Acties:

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
@)(&^$@(&@$ KLOTE WEER GEKICKT VAN NGI Q2:Wod server, ik word gek. Ik als lekkere die hard quaker jaren gewoon gequakt en sinds 2 jaar dus Q2:Wod word ik elke keer van die kut italiaanse server gekickt omdat "volgens hun" en bot gebruik. Nou bepaalt niet nee, ik win wel elke keer in die server met hoge scores enzo maar dat betekent toch niet dat ik bot ben, die lui hebben waarschijnlijk nooit gehoord dat er ook wel betere quakers zijn, ik weet dat ik in de top 25 zit dus dat is goed. Anyway wat ik wou weten eigenlijk, hoe bewijs ik dat ik geen bot ben? Want anders kan ik daar nooit meer spelen en dat is kut omdat het de enigste europeese Q2:Wod server is :'( En quaken met 200 ping op een LoF server win ik ook wel vaak, probleem als die andere goeie gasten met een lage ping komen moet ik wel verdomd goed kunnen schieten. Anyway, tips welkom, enne mensen die italians kunnen spreken mogen mij helpen via het forum/mail van NGI.

Cloontje Alias [HEET]Saipha

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:26

koornee

3!

dan maak je toch ff een demo van je speelstijl en die stuur je dan op. kunnen ze het zelf zien.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl