Toon posts:

Stemmen op een 06

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde deed zich vanovond voort.
Ik belde een 06 (061211108xx) en ik had eigenlijk direct contact, maar zonder responce.
Verder had ik een hoop ruis (auto) en stemmen (gepraat).
Ik ben niet zo heel erg thuis en de mobielerarij dus ik vraag mij af hoe dat komt.
Hier ook het opgenomen telefoon "gesprek"

Verwijderd

het kan zijn dat hij een headset(of een carkit)
heeft aan gesloten en daarbij heb je heel vaak de optie om je telefoon automatisch op te nemen.
of het is een toevals gevalletje net zoals je belt iemand op en hij pakt te telfoon net om iemand te bellen dus (ook direct kontakt) :)
en volgens mij is het geluid niet van een auto (denk ik) ;)

btw edit dat nummer ff want daar kan je een hoop gezeik mee krijgen.
/edit
[knip]
Topie :)

Verwijderd

vaag het telefoongesprek klinkt heel vaag :+ khoor amper iets maar niks om je druk om te maken :+
kd8 bij de topictitel iets heel anders :D :+

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Toevallig door die persoon net op opnemen getikt zonder dat hij/zij het merkte :?

Lijkt me trouwens eerder een trein als een auto dat achtergrond geluid :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Hoe neem je eigenlijk mobiele gesprekken op?? Gewoon hoorn tegen een microfoon houden of zijn er betere manieren?

Verwijderd

et zou kunnen dat er een andere frequentie overheen zit ofzo... dus dat jou gesprek daarin vermengt wor... gewo0on ophangen en noges bellen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 23:18 schreef los_joost het volgende:
Hoe neem je eigenlijk mobiele gesprekken op?? Gewoon hoorn tegen een microfoon houden of zijn er betere manieren?
Gewoon bellen met je modem (rvs-com) of windows telefoon en dan met total recorder opnemen.

Verwijderd

Ik heb wel eens met Ben naar een vast nummer gebeld, en toen kwam ik gewoon midden in een bestaand gesprek terecht (wel bij de goede mensen). Zij waren dus gewoon al aan het bellen, en ik kwam ff dat gesprek binnenvallen :D !
Pagina: 1