Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 12:53

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Blijf die inktjet printers een crime vinden. Ze zijn goedkoop, de inkt duur en ze gaan niet lang mee. En als ze kapot zijn heb je natuurlijk nog cartridges over.

Nu verving ik een blauwe cartridge in mijn printer vandaag en die herkende ie niet. Ziet geen cartridge. Alles al gedaan met resets, alle cartridges eruit etc. Toen uiteindelijk een filmpje gevonden op YT en daar zag ik dat pinnetje van de cartridge reader wel eens wegbreken. Ik kijken, verdomd, dat pinnetje mist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-npEIaJKxCtb77QCeZnvaNeUqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xuDw4QScXz6VPTwb3S2KjFuU.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee waar ik daarvoor een onderdeel kan kopen en of dat de moeite waard is? Anders graag een advies welke printer wel wat degelijker is. Heb nu paar Canon's gehad en 2 x Epson.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-06 13:21

Barrycade

Through the...

Your milage may vary, heb hier een Epson SX535WD uit 2011 die maar niet stuk wil gaan.

Maar een printer die 6 tientjes kost zal niet snel rendabel te repareren zijn. Dus als je nog een berg inkt hebt liggen ergens een vervangend exemplaar regelen. Of als je tijd en zin hebt en je printer nog niet zo oud is het pad van conformiteit aflopen bij de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Barrycade schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:21:
Your milage may vary, heb hier een Epson SX535WD uit 2011 die maar niet stuk wil gaan.

Maar een printer die 6 tientjes kost zal niet snel rendabel te repareren zijn. Dus als je nog een berg inkt hebt liggen ergens een vervangend exemplaar regelen. Of als je tijd en zin hebt en je printer nog niet zo oud is het pad van conformiteit aflopen bij de verkoper?
Die printer is net over de 3 jaar oud. Had net nog een setje gekocht bij Action. Maar die was een tientje en nog 2 losse cartridges. Vind alleen zonde, ik denk ik die 3 jaar misschien 8 setjes inkt gebruikt. Als met 8 keer vervangen al pinnen afbreken dan ben ik daar wel zuur van.

Ga maar naar een nieuwe printer kijken. Maar wil wel iets degelijkers.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Reparatie is te duur en teveel hassel, dus ik ga maar een nieuwe kopen. Denk de Canon TR4650, die past makkelijk in mijn kast. Waarom die een fax functie heeft in 2023 vraag ik me wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 18:35

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Een paperclip in de juiste vorm buigen en de solderbout gebruiken om hem aan het restant vast te solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
dmantione schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:49:
Een paperclip in de juiste vorm buigen en de solderbout gebruiken om hem aan het restant vast te solderen?
Dank je maar ik heb al een nieuwe printer gekocht (op maat zodat ie in de kast past met de deur dicht, lukte met die epson net niet). Doet het heel goed, scant fantastisch. Moet alleen zorgen dat ik firmware e.d. uitschakel zodat ik huismerk inkt kan gebruiken. Werd nog op leuk filmpje gewezen, de wereld wordtt steeds gekker:

Pagina: 1