Wat moet er achter mijn TV allemaal aangesloten worden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:44

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Iets sneller dan verwacht wordt bij mij de wand voor de TV gebouwd.
Morgen komt als het goed is de TV-beugel.
De TV wordt een LG Oled 65 inch (model 2023)

Nu wil dat er geen kabels zichtbaar zijn, dus ik had gedacht een opening te maken in de gipswand muur, en tegen de achtergelegen stenen muur een 5-tal stopcontacten te plaatsen.
  1. voor de TV zelf.
  2. voor het kastje van KPN.
  3. Super-wifi punt van KPN
  4. IPTV-apparaat
  5. Extra voor de toekomst
TV gaat met HDMI naar het kastje van KPN.
Het kastje van KPN met een ethernetkabel op het Super-wifi punt.
Hoe ik IPTV moet aansluiten moet ik nog uitvolgelen.

Maar wat voor aansluitingen zou ik nog meer moeten maken achter de TV?
Ik heb 2 loze leidingen naar de meterkast lopen.
Ik zou bijvoorbeeld achter de TV al een UTP wandcontactdoos kunnen plaatsen.
Maar wat zou ik nog meer kunnen plaatsen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tjqp9ezAfdtNHUFpvQ-D0FUbYLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHkhsKL7hBm3QsEEgpJOOEoK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Rzaan op 01-08-2023 16:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:02
zo veel mogelijk stopcontacten als je kwijt kan.

Mocht er een keer een console bij komen. heb je er al 2 nodig; een voor de console en eentje voor een laadstation is ook heel fijn.

wie weet wil je nog een telefoonlader aansluiten? of een extra lampje? wifi meshpunt als je al utp hebt?

loze leidingen voor speaker setup?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Hoe ga je het geluid regelen? Evt. consoles of pc's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:54
Als aanvulling:
  • Eventueel soundbar/Home theater set?
  • Eventueel Home theater PC
  • Eventuele game-console(s)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Speakerkabels voor een toekomstige x.x set, waarbij je de kabels dus al op strategische plekken klaarlegt.

Zoals reeds genoemd stroompunten, netwerkswitch eventueel zodat je aansluitingen "over" hebt? Je wilt namelijk voor apparatuur die op een vaste plek staat/hangt bekabeld aansluiten en WiFi vrijhouden voor "bewegende" zaken zoals tablets, telefoons etc.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
DaTimMan schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:49:
zo veel mogelijk stopcontacten als je kwijt kan.

Mocht er een keer een console bij komen. heb je er al 2 nodig; een voor de console en eentje voor een laadstation is ook heel fijn.

wie weet wil je nog een telefoonlader aansluiten? of een extra lampje? wifi meshpunt als je al utp hebt?

loze leidingen voor speaker setup?
Het wordt een klein luikje :)

Geluid ben ik niet zo van. Ik ben al blij met het geluid uit de TV.
Radio heb ik alleen in de auto aan.

Gameconsole heb ik niet. Zeg steeds dat ik er eentje koop, maar het komt er nooit van.
Maar wie weet. Dus extra stopcontact daarvoor.

Zo'n superwifi van KPN is toch een soort mesh punt?

Afbeeldingslocatie: https://www.kpn.com/upload/b2910a86-f91a-41c9-915c-2339142e86ac_kpn-superwifi2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Rzaan op 01-08-2023 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
AtomicWing schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:55:
netwerkswitch eventueel zodat je aansluitingen "over" hebt? Je wilt namelijk voor apparatuur die op een vaste plek staat/hangt bekabeld aansluiten en WiFi vrijhouden voor "bewegende" zaken zoals tablets, telefoons etc.
Ik ben hier niet zo in thuis...
dus stel ik bouw een netwerkswitch achter mijn TV in de valse wand, hang er een kabel aan...
waar gaat die kabel dan naar toe>
Naar de router die in meterkast hangt?

[ Voor 17% gewijzigd door Rzaan op 01-08-2023 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:07
IPTV gaat toch makkelijker met een app op de TV i.p.v. een los apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:41
Komt er een kastje onder te staan? Of verstop je alle apparatuur in de muur?
Je kan ook een grote pvc buis doen. Dan hoef je ook niet te vissen als je een losse kabel door het luikje laat zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:55
Komt er een kastje onder te staan? Want er moet ook een hdmi kabel van de gameconsole naar de televisie... Dus die gameconsole moet toch ergens op staan of hangen?

Dan zou je ook gewoon een stekkerblok kunnen gebruiken, of een goot vanuit eht midden van de televisie naar 10 centimeter boven de grond waar de kast voor komt te staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb 4 WCD's+1x2-voudige UTP-poort op 30cm hoogte. Daarvoor staat een mediameubel. Achter de tv heb ik een PVC-buis in de muur gestuukt met 2x een 90-graden bochtje (dus als [ als het ware). De bovenkant komt achter de tv uit en de onderkant komt achter het mediameubel op pakweg 30cm hoogte uit.

Alle snoeren geleid ik dus door die buis van boven naar beneden (of andersom ;)). Werkt prima. Aan 4x wcd heb ik niet genoeg (TV, console, lampje, Apple TV, versterker, nogwat) dus daarvoor heb ik een verlengdoosje in het mediameubel verwerkt.

Misschien heb je wat aan deze info!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:23
Rzaan schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:22:
[...]

dus stel ik bouw een netwerkswitch achter mijn TV in de valse wand, hang er een kabel aan...
waar gaat die kabel dan naar toe>
Naar de router die in meterkast hangt?
Ja.
Het kastje van KPN met een ethernetkabel op het Super-wifi punt.
Nee.

---------
Je legt een of twee Cat6 ethernet-kabels van de meterkast naar de TV-hoek. (bij voorkeur twee)
Die ethernetkabel(s) sluit je in de meterkast aan op de internet-router.
Bij de TV hoek hang je een gigabit ethernet-switch op, waar je het andere eind van de kabel op aansluit.
Op die ethernet-switch sluit je vervolgens alle andere apparaten op aan welke via een vaste bekabelde netwerkverbinding aangesloten kunnen worden..
- Smart-TV
- KPN TV ontvanger
- Gameconsole
- Media-streamer
- KPN wifi punt
- enz.

Al die apparaten hebben dus vervolgens gewoon direct bekabeld internet, rechtstreeks naar de meterkast via de switch. Geen gedoe met instellen van Wifi op deze apparaten enzo.

De tweede kabel is reserve. Het kan zijn dat het KPN TV-kastje het niet fijn vind om via een switch aangesloten te worden; in dat geval kun je de tweede, reserve-ethernet-kabel gebruiken om het KPN kastje rechtstreeks aan te sluiten op de router in de meterkast. (zonder dat daar de switch tussen zit dus)

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:13
Bouw meteen een goede goot in welke je lager laat uitkomen.
Krijg je later andere kabels of aansluitingen dan kan je zo een extra kabel of adapter door de goot trekken zonder dat je problemen krijgt met te brede koppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:38
D-dark schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:53:
Bouw meteen een goede goot in welke je lager laat uitkomen.
Krijg je later andere kabels of aansluitingen dan kan je zo een extra kabel of adapter door de goot trekken zonder dat je problemen krijgt met te brede koppen.
Dit wilde ik ook net typen, zorg voor een goede goot/mantelpijp van achter je TV naar achter je TV meubel. Dan ben je flexibel in de toekomst als je wat veranderd en een andere TV koopt of je kabels moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-03 20:31
Matadores schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:46:
Wel met het riscio dat je dan om de paar jaar een nieuwe TV moet kopen omdat de apps niet meer worden geupdate of ondersteund op zo'n "oude" televisie. Leuk zolang het werkt, maar een chromecast vervang je makkelijker na een paar jaar dan een TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Frame164 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:14:
[...]

Wel met het riscio dat je dan om de paar jaar een nieuwe TV moet kopen omdat de apps niet meer worden geupdate of ondersteund op zo'n "oude" televisie. Leuk zolang het werkt, maar een chromecast vervang je makkelijker na een paar jaar dan een TV.
Ja, want een Chromecast werkt niet op een smart tv :?

Ik vind dit altijd zo'n non-argument tegen smart tv's. Zolang het werkt is een smart tv heel handig, en zodra het minder goed of niet meer werkt, prik je er een Chromecast (of soortgelijks) in en kan je weer gewoon jaren vooruit.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
gewoon buis in de muur.. en gewoon de maximale diameter die je kwijt kan

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Misschien gebruik ik de verkeerde term.
Maar een aantal vrienden van me hebben zo'n apparaatje waarmee ze TV van over de hele wereld kunnen bekijken.
Kan ik eindelijk het nieuws uit Cambodja en het weer in Argentinie volgen.
Ik dacht dat zo'n kastje IPTV heette.
Woudtwe schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:54:
Komt er een kastje onder te staan? Of verstop je alle apparatuur in de muur?
Je kan ook een grote pvc buis doen. Dan hoef je ook niet te vissen als je een losse kabel door het luikje laat zakken
Het wordt (vooralsnog) een kale wand waar alleen de TV aanhangt.
Achter de TV een gat want er is ruimte tussen de voorzetwand en de achtergelegen muur.
Daar wil ik een plankje of rekje tegenaan maken en dan de kastjes e.d. opzetten.
De TV dekt het gat af.
sOid schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:59:
Ik heb 4 WCD's+1x2-voudige UTP-poort op 30cm hoogte.
Dank! Wat zit er aangesloten op die UTP-poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom wil je dat WiFi punt achter de TV plaatsen? Het lijkt me dat je daar juist geen WiFi nodig hebt, want er loopt UTP naar toe. Of is het toevallig de makkelijkste plek om dat ding op te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:30
Dat IPTV kastje kan je mogelijk gewoon vervangen met de KPN TV+ box. Die draait op Android TV, net zoals dat IPTV-kastje hoogstwaarschijnlijk doet. En anders heb je nog een hoop IPTV-apps voor je LG televisie.

Als je de configuratie van de IPTV dienstverlener weet, scheelt je dat weer een kastje, aansluitingen, ruimte en een hoop gedoe. Bovendien zit er geen gaar kastje in je netwerk waar waarschijnlijk heel de wereld op afstand op kan inloggen.

Oh en zet je super wifi punt op een andere plek als dat mogelijk is. Achter je TV neemt een hoop van het signaal weg. En is voor je TV zelf niet nodig als je er toch bedraad netwerk gaat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Nee, het multicastsignaal van KPN is 14mbit/s met glasvezel, dat haal je niet met de unicast-stream via een losse app, dat is 6mbit/s. De kwaliteit is dus veel minder via de app.

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 02-08-2023 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Rzaan schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:19:
[...]

Geluid ben ik niet zo van. Ik ben al blij met het geluid uit de TV.
Alle moeite die je hier in stopt en dan dit lezen doet best wel pijn. Ik zou echt adviseren om een losstaande speaker setup te plaatsen, al is het een (kwalitatieve) soundbar. De meeste kan je ook aan beugels vlak tegen de muur vastzetten en de kabels direct de muur in laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielbf
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07:06
ik zou inderdaad een aparte netwerkswitch ophangen die geschikt is om de KPN tv signalen door te sturen (netgear - nogwat, check KPN forum/site). En de soundbar en woofer (indien van toepassing) willen vast ook ethernet en mogelijk een glaskabeltje vanuit de KPN box. Ga nooit, maar dan ook nooit tv kijken via wifi, slechte verbinding en je drukt wifi dicht als je tv kijkt. Direct ethernet kabels trekken en het kpn wifi punt ergens neerzetten waar ie goeie dekking biedt. En je tv wil vast ook ethernet, dus ook geen wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_83
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:23
Je kpn tv geval moet wel in het zicht, ivm de afstandsbediening.

Ik zou minimaal 2 keer utp vanaf modem naar je tv doen. 1 voor de kpn, 1 voor de tv, eventueel nog 1voor je iptv of een switch.

Afhankelijk van je provider kan je een aparte utp kabel nodig hebben tussen modem en tv. Zou jammer zijn als je nu alles op kpn baseert en je later niet kan overstappen op een andere provider bijvoorbeeld.

Meerdere stopcontacten is altijd prettig, en anders een verlengsnoer.

Je wifi geval ergens anders plaatsen, die heeft niks te zoeken achter je tv.

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:56

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Ik heb zelf

-loze buis naar de TV(breed/dik genoeg voor de stroom kabel en hdmi kabels)
-5wcd's
- 2xUTP punt+ switch
-Coax punt(niet meer in gebruik dus wellicht dat ik die ergens anders voor ga gebruiken)
-Subwoofer kabel doorvoer(deze loopt onder de vloer langs)
- 1 nog niet gebruikte plek over, handig voor later.

Ik denk dat het hebben van veel wcd's handig is, zo'n Tv meubel/muur is de eertste plek waar je waarschijnlijk veel electronica bij zou prikken, consoles etc etc. als je overigens een samsung TV wilt met zo'n connect box, zorg er dan voor dat je buis echt breed/groot genoeg is in diameter, het zijn namelijk best flinke connectoren.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
TERW_DAN schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 23:56:
Waarom wil je dat WiFi punt achter de TV plaatsen? Het lijkt me dat je daar juist geen WiFi nodig hebt, want er loopt UTP naar toe. Of is het toevallig de makkelijkste plek om dat ding op te hangen?
Precies dat laatste is het. In die holle ruimte kan ik hem mooi verstoppen, want zo mooi is het ding niet.
BrainCrash schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:31:
Bij de TV hoek hang je een gigabit ethernet-switch op,
Ik heb deze gisterenavond laat besteld.
sigmundfreund schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 01:39:
Alle moeite die je hier in stopt en dan dit lezen doet best wel pijn. Ik zou echt adviseren om een losstaande speaker setup te plaatsen, al is het een (kwalitatieve) soundbar. De meeste kan je ook aan beugels vlak tegen de muur vastzetten en de kabels direct de muur in laten gaan.
Ik zal er nog eens goed over nadenken.
Erwin_83 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 07:10:
Je kpn tv geval moet wel in het zicht, ivm de afstandsbediening.
------
Je wifi geval ergens anders plaatsen, die heeft niks te zoeken achter je tv.
Die vraag had ik elders gesteld, maar dat topic is gesloten. :?
Sommigen zeggen dat het wel moet, anderen zeggen van niet.

Ik wil het ook niet per sé achter de TV, maar daar komt een loze ruimte, dus ik dacht die is daar mooi opgeborgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
Rzaan schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 08:20:
[...]

Ik wil het ook niet per sé achter de TV, maar daar komt een loze ruimte, dus ik dacht die is daar mooi opgeborgen.
Hangt van het kastje af die je krijgt, maar de nieuwste (4k) werkt met bluetooth en dan is een zichtverbinding niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Intergalactic schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 08:13:
als je overigens een samsung TV wilt met zo'n connect box, zorg er dan voor dat je buis echt breed/groot genoeg is in diameter, het zijn namelijk best flinke connectoren.
Het is een voorzetwand dus er is vooralsnog ruimte genoeg.

Tot nu toe heb ik op het oog

6 of 8 wandcontactdozen
En dit apparaat

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/4GEgz674AQZn/1GWPOm/550x158.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:56

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

[...]

Het zou moeten werken als je genoeg reflecties hebt, maar dit kan je later altijd nog aanpassen als het niet werkt :)

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:20
Echt alleen de tv? Geen meubel? Een meubel kan handig zijn als je een console oid kwijt moet en die niet achter de tv kunt hangen.
Laat zo een plastic "luchtkanaal" inbouwen in de muur. Een opening achter de tv, en een opening achter het meubel. Daar doe je dan alle kabels doorheen. Zie je er niks meer van.

Maar goed, als je geen meubel pakt dan in ieder geval zoveel mogelijk contactdozen. Trek ook netwerkkabels. Als het kan 2 of meer. Dan heb je er 1 voor je tv, 1 voor je IP kastjes enz enz. Alles wat je er nu al kwijt kunt moet je doen. En zoals ook al meerdere keren gezegd, kabels voor een subwoofer, speakers, lampje. Meer is in ieder geval nu beter dan straks zitten klooien om er een extra kabel te krijgen.

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Sparkiee schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 08:37:

Maar goed, als je geen meubel pakt dan in ieder geval zoveel mogelijk contactdozen. Trek ook netwerkkabels. Als het kan 2 of meer. Dan heb je er 1 voor je tv, 1 voor je IP kastjes enz enz. Alles wat je er nu al kwijt kunt moet je doen. En zoals ook al meerdere keren gezegd, kabels voor een subwoofer, speakers, lampje. Meer is in ieder geval nu beter dan straks zitten klooien om er een extra kabel te krijgen.
Ik heb een netwerkswitch gekocht met 8 poorten.
Dat is toch hetzelfde als een UTP?
De kabel ligt er nog niet, maar ik heb wel al een buis liggen waar die doorheen kan.

Er komt vooralsnog geen meubel.
We wilden eerst onder de TV zo'n nephaard, maar die bleken toch allemaal... nep.
Dus last minute is het alleen een wand geworden.
Wat we eventueel later met die wand gaan doen weten we nog niet.
Geluid ga ik over nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Rzaan schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:51:

[...]

Dank! Wat zit er aangesloten op die UTP-poort?
Apple TV en Playstation. Eigenlijk zou ik m'n versterker (Bluesound Powernode) er ook op willen, al werkt WiFi daar prima bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 14:41
[...]

[...]

Houd nu nog rekening met infrarood. De nieuwere KPN decoders gebruiken bluetooth voor de box en infrarood of HDMI-CEC voor de TV.

Andere aanbieders dan KPN gebruiken echter nog altijd goedkopere TV kastjes de gewoon nog een infrarood bediening meekrijgen. Je wilt jezelf nooit beperken in overstap mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ydderf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-04 12:48
Persoonlijk zou ik ook kijken naar de opbouw van de wand, zodat je fatsoenlijk materiaal hebt waaraan je de TV beugel kunt bevestigen.

Soms gaat het niet zoals het moet, maar moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Ik heb in ieder geval alvast een deurtje besteld bij VidaXL van 300x300 :)

Afbeeldingslocatie: https://www.vidaxl.nl/dw/image/v2/BFNS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-vidaxl-catalog-master-sku/default/dw0b9f22a9/hi-res/632/115/2030/145097/image_1_145097.jpg?sw=400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:16
Maar zonder TV meubel kijk je dus altijd wel tegen een deurtje aan?

Ik zou er dan ook een kleine voordeurbel naast monteren, en een deurklinkje erop. Misschien matglasraampje erin. Heb je wat om over te praten als er bezoek is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:30
Komt er aan de andere kant van de wand wel een kast of iets dergelijks te staan? Dan is het misschien een optie om een fatsoenlijke PVC pijp door de wand heen daarin uit te laten komen. Voor flexibiliteit in de toekomst toch echt de beste oplossing, dan kun je altijd alle kanten op met je apparatuur.

En infrarood hoeft geen probleem te zijn, daar heb je extenders voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Topicstarter
Gramser schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 07:24:
Maar zonder TV meubel kijk je dus altijd wel tegen een deurtje aan?
De TV hangt voor dat deurtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:16
Ik heb er een beeld bij, ik snap 'm!
Pagina: 1