Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Ik heb een Patriot Viper VP4300 Lite 2TB gekocht voor in mijn PS5, aannemende dat de "Special edition ultra-thin cooling heatspreader" (bron) die op de SSD afdoende zou zijn voor gebruik in de PS5. Nu ik 'm heb ontvangen twijfel ik daar over. Hij is wel heel plat.

Iemand enig idee? Ervaringen? Zou een beetje zonde zijn om 't ding in gebruik te nemen en weg te laten smelten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30
garp schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:40:
Ik heb een Patriot Viper VP4300 Lite 2TB gekocht voor in mijn PS5, aannemende dat de "Special edition ultra-thin cooling heatspreader" (bron) die op de SSD afdoende zou zijn voor gebruik in de PS5. Nu ik 'm heb ontvangen twijfel ik daar over. Hij is wel heel plat.

Iemand enig idee? Ervaringen? Zou een beetje zonde zijn om 't ding in gebruik te nemen en weg te laten smelten.
Zelf een heatsink op monteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Dit is gewoon te gebruiken zijn meerdere merken die er gebruik van maken zoals Transcend. En dit levert geen problemen op.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:49

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ja ik zou er wel een heatsink op plaatsen, maar dan wel eentje die PS5 Compatible is, deze bijvoorbeeld: uitvoering: be quiet! MC1