Na een tijdje op het internet speuren zie ik dat Smartwactches en Activity Trackers veelzijdige informatie kunnen kunnen lezen voor bijvoorbeeld sporten en slapen. Zeer handig alleen sturen alle grote merken de user data door naar hun servers. Samsung en Amazon zouden deze zelfs doorverkopen. Nu zoek ik een watch of tracker die de informatie enkel lokaal bewaard om mijn privacy te waarborgen.
Nu zijn er ook een aantal opensource varianten zoals de Bangle.js 2 en de Pinetime. Deze zien er leuk uit alleen is de functionaliteit nog wel heel erg beperkt. Als iemand hier ervaringen mee heeft dan hoor ik dat graag.
Ook is er de mogelijkheid om Gadgetbridge te gebruiken bij de bekende merken. Iemand daar goede ervaringen mee?
Nu zijn er ook een aantal opensource varianten zoals de Bangle.js 2 en de Pinetime. Deze zien er leuk uit alleen is de functionaliteit nog wel heel erg beperkt. Als iemand hier ervaringen mee heeft dan hoor ik dat graag.
Ook is er de mogelijkheid om Gadgetbridge te gebruiken bij de bekende merken. Iemand daar goede ervaringen mee?