Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Compact en makkelijk neeneembaar mechanisch toetsenbord
Ik gebruik bij mijn laptop als ik onderweg ben nu een portable toetsenbord uit 2004. Het ding ziet er inmiddels oud uit en krijgt een beetje ouderdomskwaaltjes. Bovendien zit er links onder een fn key die ik wel 's pak ipv de ctrl ernaast. Ik gebruik het toetsenbord veel omdat ik de laptop of op een standaard heb of op een extern scherm
Thuis heb ik een microsoft natural 4000 en die is heel fijn. Hier op kantoor liggen wat logitech k120 en die typen bagger.
Ik zoek een duidelijk voelbare aanslag maar die hoeft echt niet lawaai te maken. numerieke toetsenbord heb ik niet nodig.
Wat is je budget?
max 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. heb al zitten kijken naar Logitech, Cherry en Keychron
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op lokatie met de laptop. Ik werk als consultant op diverse kantoor lokaties. en heb mijn kantoor in mijn rugzak. Gewicht is dus enigszins relevant maar formaat nog meer want het moet wel in de rugzak passen
Ik zoek een?
Compact en makkelijk neeneembaar mechanisch toetsenbord
Ik gebruik bij mijn laptop als ik onderweg ben nu een portable toetsenbord uit 2004. Het ding ziet er inmiddels oud uit en krijgt een beetje ouderdomskwaaltjes. Bovendien zit er links onder een fn key die ik wel 's pak ipv de ctrl ernaast. Ik gebruik het toetsenbord veel omdat ik de laptop of op een standaard heb of op een extern scherm
Thuis heb ik een microsoft natural 4000 en die is heel fijn. Hier op kantoor liggen wat logitech k120 en die typen bagger.
Ik zoek een duidelijk voelbare aanslag maar die hoeft echt niet lawaai te maken. numerieke toetsenbord heb ik niet nodig.
Wat is je budget?
max 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. heb al zitten kijken naar Logitech, Cherry en Keychron
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op lokatie met de laptop. Ik werk als consultant op diverse kantoor lokaties. en heb mijn kantoor in mijn rugzak. Gewicht is dus enigszins relevant maar formaat nog meer want het moet wel in de rugzak passen
[ Voor 3% gewijzigd door Wijnands op 01-08-2023 14:41 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++