M'n dochter wil graag een vervanging van haar huidige Chromebook, die is helaas stuk. Ze doet er geen spannende zware dingen mee voor haar studie, puur voor browsen, mail, noteren, colleges volgen/terugkijken, Netflix, etc. Ze heeft ervaring met Chromebooks en wil er graag weer 1.
Niet te groot (max 14", liefst kleiner tot 11") zodat hij makkelijk mee te nemen is.
Wat is je budget?
Budget is max €500,-, het liefst ook minder uiteraard
Qu typen heeft Lenovo wel een voorkeur, aangezien die blijkbaar erg fijn typt. De vorige was ook een Lenovo (type onbekend helaas).
Belangrijk: goede accuduur (minimaal 8 uur), fijn toetsenbord, USB C oplaadbaar, fatsoenlijke processor subjectief, ik weet het) Deze moet zeker 2 / 3 jaar mee kunnen.
Nice to have: touchscreen, 360 graden draaibaar scherm,
Deze hebben we bekeken, leuke specs maar model van 2021.
uitvoering: Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook (20UX001GMH)
Deze is ook leuk, wel met een Intel Celeron 6305 processor.
uitvoering: Lenovo IdeaPad Flex 5 CB 13ITL6 (82M70048MH)
Deze is het duurst, niet lang geleden uitgebracht, zo te zien dikke specs, helaas 14" dus lastiger mee te nemen.
uitvoering: Lenovo 14e Chromebook Gen 3 (82W60006MH)
Ik neig zelf naar de wat oudere Lenovo ThinkPad C13 Yoga. Die voldoet aan de prijs, wat nice to haves en heeft aardige specs zo te zien.
Ik ben benieuwd of er betere opties zijn, etc
Niet te groot (max 14", liefst kleiner tot 11") zodat hij makkelijk mee te nemen is.
Wat is je budget?
Budget is max €500,-, het liefst ook minder uiteraard
Qu typen heeft Lenovo wel een voorkeur, aangezien die blijkbaar erg fijn typt. De vorige was ook een Lenovo (type onbekend helaas).
Belangrijk: goede accuduur (minimaal 8 uur), fijn toetsenbord, USB C oplaadbaar, fatsoenlijke processor subjectief, ik weet het) Deze moet zeker 2 / 3 jaar mee kunnen.
Nice to have: touchscreen, 360 graden draaibaar scherm,
Deze hebben we bekeken, leuke specs maar model van 2021.
uitvoering: Lenovo ThinkPad C13 Yoga Chromebook (20UX001GMH)
Deze is ook leuk, wel met een Intel Celeron 6305 processor.
uitvoering: Lenovo IdeaPad Flex 5 CB 13ITL6 (82M70048MH)
Deze is het duurst, niet lang geleden uitgebracht, zo te zien dikke specs, helaas 14" dus lastiger mee te nemen.
uitvoering: Lenovo 14e Chromebook Gen 3 (82W60006MH)
Ik neig zelf naar de wat oudere Lenovo ThinkPad C13 Yoga. Die voldoet aan de prijs, wat nice to haves en heeft aardige specs zo te zien.
Ik ben benieuwd of er betere opties zijn, etc
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw