Hoi allemaal,
Ik heb vorige week alle onderdelen besteld, en inmiddels ontvangen, voor mijn nieuwe game pc. De build wordt als volgt:
Nu heb ik alleen lichte twijfel over het moederbord. Misschien is deze gewoon goed genoeg hoor, maar ik wil geen problemen met koeling en/of stroomvoorziening.
Nu zag ik dat ik voor een paar tientjes meer ook de uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI had kunnen kiezen. Deze valt me vooral nu achteraf op door een extra gekoeld m.2 slot, een geïntegreerd io-shield en meer/betere (?) vrm. (totaal geen verstand van wat dit laatste betekent en doet)
Wat ik me nu concreet afvraag is of de Pro B650-P helemaal goed (genoeg) is voor deze build, of dat het toch die paar tientjes meer waard is om deze toch te retourneren en de Tomahawk te bestellen. Alles zit nog ongeopend in de verpakking, dus zou gewoon kunnen onder de noemer zichttermijn.
Ik heb vorige week alle onderdelen besteld, en inmiddels ontvangen, voor mijn nieuwe game pc. De build wordt als volgt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 332,- | € 332,- |
1 | Moederborden | MSI Pro B650-P WIFI | € 177,- | € 177,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 829,- | € 829,- |
1 | Behuizingen | Montech Air 903 Max Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE ARGB Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 101,72 | € 101,72 |
1 | Optische drives | LG GP57EB40 | € 22,91 | € 22,91 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 85,79 | € 85,79 |
1 | Overclocking | Cooler Master MasterGel Pro v2 | € 7,95 | € 7,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.756,17 |
Nu heb ik alleen lichte twijfel over het moederbord. Misschien is deze gewoon goed genoeg hoor, maar ik wil geen problemen met koeling en/of stroomvoorziening.
Nu zag ik dat ik voor een paar tientjes meer ook de uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI had kunnen kiezen. Deze valt me vooral nu achteraf op door een extra gekoeld m.2 slot, een geïntegreerd io-shield en meer/betere (?) vrm. (totaal geen verstand van wat dit laatste betekent en doet)
Wat ik me nu concreet afvraag is of de Pro B650-P helemaal goed (genoeg) is voor deze build, of dat het toch die paar tientjes meer waard is om deze toch te retourneren en de Tomahawk te bestellen. Alles zit nog ongeopend in de verpakking, dus zou gewoon kunnen onder de noemer zichttermijn.