Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik maak hobby-matig m.b.v. illustrator en photoshop vektorafbeeldingen, surfen, youtube, film en series kijken en afentoe gamen. Ben geen fanatieke gamer meer maar vind het nog steeds leuk om spellen zoals GTA5, RDR2, Ass Creed, maar ook strategiespellen te spelen en dit hoeft niet op ultra op de Gigabyte M27Q Zwart
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, zeg ca €1400, maar als het niet nodig is.......
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb in mijn huidige systeem niet lang geleden een nieuwe voeding aangeschaft en als dit mogelijk is zou ik deze mee willen nemen: MSI MPG A650GF
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet pc systeem met alle basisonderdelen zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
M.b.t de mogelijkheid later te kunnen upgraden denk ik dat een AMD systeem nu een betere keuze is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigzins rekening houdend met minder energieverbruik. Over 4 a 5 jaar wil ik upgraden om te kunnen gamen op een 4k 32" of 40" led monitor.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatable met elkaar?
Mijn doel met dit systeem is dat ik nu leuk kan gamen op een 1440p 27" en dat ik over 4 a 5 jaar met de minst mogelijke kosten kan upgraden voor 4k, en hoeft dan ook niet op de hoogste settings. Graag jullie mening over mijn gemaakte keuze van dit systeem m.b.t. het later kunnen upgraden en eventuele aanbevelingen voor verbeteringen.
Ik maak hobby-matig m.b.v. illustrator en photoshop vektorafbeeldingen, surfen, youtube, film en series kijken en afentoe gamen. Ben geen fanatieke gamer meer maar vind het nog steeds leuk om spellen zoals GTA5, RDR2, Ass Creed, maar ook strategiespellen te spelen en dit hoeft niet op ultra op de Gigabyte M27Q Zwart
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een max prijs, zeg ca €1400, maar als het niet nodig is.......
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb in mijn huidige systeem niet lang geleden een nieuwe voeding aangeschaft en als dit mogelijk is zou ik deze mee willen nemen: MSI MPG A650GF
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet pc systeem met alle basisonderdelen zonder randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
M.b.t de mogelijkheid later te kunnen upgraden denk ik dat een AMD systeem nu een betere keuze is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enigzins rekening houdend met minder energieverbruik. Over 4 a 5 jaar wil ik upgraden om te kunnen gamen op een 4k 32" of 40" led monitor.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatable met elkaar?
Mijn doel met dit systeem is dat ik nu leuk kan gamen op een 1440p 27" en dat ik over 4 a 5 jaar met de minst mogelijke kosten kan upgraden voor 4k, en hoeft dan ook niet op de hoogste settings. Graag jullie mening over mijn gemaakte keuze van dit systeem m.b.t. het later kunnen upgraden en eventuele aanbevelingen voor verbeteringen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 232,- | € 232,- |
| 1 | Moederborden | MSI Pro B650-P WIFI | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire PULSE Radeon RX 6700 XT (11306-02-20G) | € 364,69 | € 364,69 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 106,60 | € 106,60 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 2TB | € 93,90 | € 93,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,09 | ||