Mijn vraag
de plastic verbinding tussen de twee rugdelen van mijn bureaustoel is kapot en nu vraag ik mij af wat de beste manier is om dit te repareren?
Relevante software en hardware die ik gebruik
het gaat om een steelcase please ( v1 of v2)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op internet heb ik dit probleem niet kunnen vinden. Gek, want het is een vrij zwakke constructie. initieel dacht ik aan twee metalen scharnieren met boutjes vast te zetten maar omdat er een ronding in zit is het lastig om ze precies in de goede positie te krijgen. nu denk ik er aan om gewoon wat gaatjes te boren op de plastic verbindingstukken en dit te verbinden met tie wraps maar als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag!:strip_exif()/f/image/OkSRjVCE4qEYSupjTw2gD6t1.jpg?f=fotoalbum_large)
de plastic verbinding tussen de twee rugdelen van mijn bureaustoel is kapot en nu vraag ik mij af wat de beste manier is om dit te repareren?
Relevante software en hardware die ik gebruik
het gaat om een steelcase please ( v1 of v2)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
op internet heb ik dit probleem niet kunnen vinden. Gek, want het is een vrij zwakke constructie. initieel dacht ik aan twee metalen scharnieren met boutjes vast te zetten maar omdat er een ronding in zit is het lastig om ze precies in de goede positie te krijgen. nu denk ik er aan om gewoon wat gaatjes te boren op de plastic verbindingstukken en dit te verbinden met tie wraps maar als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag!
:strip_exif()/f/image/OkSRjVCE4qEYSupjTw2gD6t1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ndkap70EqktqfnDUycEk6PH7.jpg?f=fotoalbum_large)