ja maar http://gathering.tweakers.net/Op maandag 03 september 2001 22:14 schreef Cheatah het volgende:
Heb ik ook weleens, gewoon druk denk ik.
werkt wel...en das volgens mij precies dezelfde pagina..
Verwijderd
De load op de servers is vanavond abnormaal hoog. Ik heb hier ook continue #55, server timouts, javascript fouten ed.
Dat zal ook wel de oorzaak zijn van jouw probleem.
Dat zal ook wel de oorzaak zijn van jouw probleem.
En Athena ook (niet dat dat hier mee te maken heeft)Op maandag 03 september 2001 22:57 schreef Femme het volgende:
Hmm, Arshia is continu 0% idle.
Doe ook voor de gein es "uptime" op beide pc's en let op de load...
Verwijderd
Yupz, ze zijn inmiddels al geruime tijd abnormaal hoog.
Volgens mij (in ieder geval op Arshia) veroorzaakt dit ook veel van de problemen, die vanavond voorkomen op GoT.
Zo te zien is er inmiddels iemand op Arshia bezig!
Volgens mij (in ieder geval op Arshia) veroorzaakt dit ook veel van de problemen, die vanavond voorkomen op GoT.
Zo te zien is er inmiddels iemand op Arshia bezig!
Die timeouts kwamen wel vaker voor alleen dan in mindere mate. De load is nu iets minder geworden omdat het later is.
Verwijderd
Hmzz, als ik naar de stats kijk, dan zie ik niet echt een grote afname in verkeer op GoT, dus ik vraag me af of de afname wel daadwerkelijk door het tijdstip komt nu.
Maar hij is inmiddels naar 12 gezakt. Daarstraks was het nog 40
Verder heb ik toch wel aardig wat timeouts nou bij het posten helaas.
Maar hij is inmiddels naar 12 gezakt. Daarstraks was het nog 40
Verder heb ik toch wel aardig wat timeouts nou bij het posten helaas.
Maar echt goed is/was het niet...Op maandag 03 september 2001 23:11 schreef Femme het volgende:
Die timeouts kwamen wel vaker voor alleen dan in mindere mate. De load is nu iets minder geworden omdat het later is.
Een load van 6-7 max, ok...
Maar loads van 100?
Pagina: 1