Sfeer in max payne = good...

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vinden jullie de sfeer in max payne ook zo goed ? Vooral in begin van deel 2...

Voor het eerst sinds jaren heb ik weer het echte griezel gevoel zoals ik dat vroeger heb ervaren met wolfenstein en doom... Echt mooi... Super knap gedaan... Zonder bloed vergieten toch een goeie sfeer creeren...

Zo hoort een goed spel te zijn :)

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik ben vandaag begonnen en zit in deel 1 ergens bij 6 of 7... Uhmm... best wel veel bloedvergieten dan toch? Of is die rode vlek bij ieder lijk wat anders? ;)

Maar ok, de sfeer is goed.. errug goed zelfs :)

Greetz - Sjeik

* Sjeik gaat weer verder met Max Payne...

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Zonder bloed vergieten? :)

Maar inderdaad, de sfeer is erg goed, veel afwisseling in omgeving en badguys, veel achtergrondgeluiden, en mooie cinematische camerabewegingen...

Verwijderd

Ik vind dat gare level waar je in het donker over een bloedspoor loopt wel cwl ;)

• jhead22
  • Niet online
Jah in het begin van deel 2 hoef je eigenlijk niemand te killen... maar toch is t op dat moment lekker griezelen.. Er zijn maar weinig spelen die dat voor elkaar krijgen.. Net als bij films.. Silence of the lambs is gewoon echt lekker griezelen.. terwijl de meeste film alleen maar op je lag spieren werken... ook al moeten ze eng zijn...

Begrijpen jullie t nog :)

Ik weet nog wel dat wolfenstein net uit was.. Ik uren spelen.. totdat een kennis met zijn pc incl soundblaster komt (mono :) ) Ik spelen met koptelefoon op.. wow.. dat was eng.. deuren die dicht slaan ventjes die praten.. dat was echt een extra dementie die ik niet gewent was.. Echt cewl... De meeste spelen van tegen woordig hebben niet meer zo'n goede sfeer en extra dingen die je nog nooit vaker hebt gezien.. tis meestal allemaal van t zelfde.. beetje mollen en klaar... Max payne heeft weer echt iets nieuws en een hele goede sfeer....

Verwijderd

Max payne, zeker wanneer je geen Gforce 3 hebt zoals ik...........

• jhead22
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 22:18 schreef emingee het volgende:
Ik vind dat gare level waar je in het donker over een bloedspoor loopt wel cwl ;)
Die is zekers cewl.. en in dat huis als je halucineerd etc is ook erg cewl gedaan

• jhead22
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 22:23 schreef park het volgende:
* jhead22 heeft ook maar een geforce 2mx met een cely II 566 @ 850 hoor... draaid perfect.. 800x600 alles aan... meer heb je niet nodig...

Verwijderd

Loopt zelfs nog goed soepel op mijn VooDoo 3 2000 :)
Met bijna alles op low, maar dat boeit niet :)

• LordMithril
  • Laatst online: 09-02 17:42
de sfeer is idd ernstig goed. vel beter dan andere games die ik speel.
ik ben momenteel MP voor de 3e keer aan het spelen.
proberen zonder geraakt te worden op medium uit te spelen.
lukt best wel (op het veelvuldig gebruik van F9 na :) )

Bier, Whiskey en Metal!!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
KINGPIN had betere sfeer.
Payne betere grafix en betere guns, moves etc etc

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Vind ik zo'n klote map :r

Rest van ut spel is wel leuk :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik vind het zo gaaf als ie hallucineert en de telefoon oppakt, en dat er dan zo'n stem verteld dat ie een karakter in een computerspelletje is... "It all makes sense now!" >:)
Ook mooi dat de telefoon in die hallucinatie dan verandert in een gun....

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb een kyro II en het draait prima maar alleen kan ik hem niet op 1200x1024 krijgen :(

Maar ik zou de game weleens op een gf3 Ultra willen zien!!!
Lijkt me echt heerlijk! ( 22 inch monitor erbij :9 )

Ik vind de game geweldig, alleen vind ik die nattedromen van max niets! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• LoneRanger
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 22:22 schreef jhead22 het volgende:
Jah in het begin van deel 2 hoef je eigenlijk niemand te killen... maar toch is t op dat moment lekker griezelen.. Er zijn maar weinig spelen die dat voor elkaar krijgen.. Net als bij films.. Silence of the lambs is gewoon echt lekker griezelen.. terwijl de meeste film alleen maar op je lag spieren werken... ook al moeten ze eng zijn...

Begrijpen jullie t nog :)

Ik weet nog wel dat wolfenstein net uit was.. Ik uren spelen.. totdat een kennis met zijn pc incl soundblaster komt (mono :) ) Ik spelen met koptelefoon op.. wow.. dat was eng.. deuren die dicht slaan ventjes die praten.. dat was echt een extra dementie die ik niet gewent was.. Echt cewl... De meeste spelen van tegen woordig hebben niet meer zo'n goede sfeer en extra dingen die je nog nooit vaker hebt gezien.. tis meestal allemaal van t zelfde.. beetje mollen en klaar... Max payne heeft weer echt iets nieuws en een hele goede sfeer....
Ik had zo'n ervaring met hidden and dangerous, 1e keer dat ik het speelde.
Echt, ik ging helemaal in dat eerste level op, geluiden enzo, had de koptelefoon op, komt me vriendin ineens binnen!
Da's wanneer je merkt dat een spel echt goed is :) [qua sfeer dan]

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

max payne is idd erg vet..heb hem al uitgespeeld

vond dat 'dromen' eigenlijk maar een dom gedeelte (zeker als je doorkrijgt dat er maar een ruimte in dat doolhof zit wat je nodig hebt...verder zou een vleugje SOF geen kwaad hebben gedaan..benen of handen eraf met een shotgun is nu eenmaal realistisch...

dat was het....

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:53

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Alleen je moet em niet spelen als je niet helemaal nuchter bent, kun je niet meer op de bloedspoor blijven... :P

En de 2de keer dat je em krijgt is ie wel pittiger geworden, maar het is wel te doen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

mjah...

offtopic:
WOW er reageren wel veel mensen op mijn post :9

Ben ik nu populair...

(stem van bovenaf) *>>NEE MAX PAYNE<<*

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op dinsdag 04 september 2001 01:21 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Vind ik zo'n klote map :r

Rest van ut spel is wel leuk :)
Die map is zoooooo simpel, als je op het spoor bent moet je naar links springen, draaien en nog een X springen en je bent er :? :P

Verwijderd

De sfeer in alone in the dark 4 is pas goed :)

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Ja, het spel heeft echt een vette sfeer, maaruhh.. over die dromen, die zijn wel mooi gemaakt enzo, maar je had 1 zoŽn level, en daar splitste elke weg in 3 of 4 gangen, en daar werd ik echt gek :( :( :( :( :( van, heb de uitgang ook pas na een half uur gevonden ofzo, het is dat het zoŽn goed spel was anders was het /maxpayne/uninstall geweest :) .

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Niet echt over Payne, maar wel over sfeer:

Paar jaar geleden, komt maat van me Quake1 spelen.
Ik had Diamond Stealth 2400 met TV out. Dus Quake1 op m'n BIGASS Televisie. Lichten uit en versterker aan.
Maat van me schrikt zich rot als er een monster voor hem springt. Dat was echt lachen.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Max payne sfeer is het best als je het 's nachts speelt (stikkedonker) das echt Creapy man! :) :P

• Lampie
  • Laatst online: 09-02 14:39
Het enige spel wat ik ooit creapy heb gevonden is Resident Evil 2 op de Playstation...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

jah max payne roelt echt wel, het coole is is de tijd die ze in de details hebben gestopt, allemaal sloopbare dingen, schiet maar eens op een ventilator. Die vibo-bedden :D zijn ook cool en blikkie automaten die echt werken. TOP spel

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik heb mij Max Payne weer een beetje een HalfLife gevoel. Zowel door de sfeer als door het verhaal. Ik heb nu het idee dat ik met reden aan het knallen ben :) :) :)

Verwijderd

in die level met die lange gangen en waar je bloed ziet regenen is wel vaag.
maar die geluiden maken het best wel eng.
ik krijg van dat baby-gehuil kippevel >:)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:22

Paladin

Play Ball!

idd die dromen als ie onder de drugs zit zijn idd wel creapy voorderest een super sfeer je begint gewoon echt zijn haat te voelen op een gegeven moment >:)

Alleen het einde blijf ik wat jammer vinden beetje afgezaagd maar het is een top game met top graphics ik hoop die engine nog in een paar kewle games terug te zien.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Die Rus roeld!

Zegt payne: Vladimir is one of those Old Time badguys with morals and Honor.It almost makes em one of the Good guys *D

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:49
Ik heb alleen de demo, das Chapter 1 part 1/2/3. Maar de sfeer in dat spel is echt kewl. Ik moet zeker de volledige snel hebben :)

Verwijderd

what the hell is that

mijn favoriete max payne opmerking
dit spel is 99 toppie
aleen die droom levels
zijn saai
wel creepy

no max no maxxxxxx don`t hurd me max

heerlijk spel

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 12:06 schreef OProg het volgende:
Ik heb mij Max Payne weer een beetje een HalfLife gevoel. Zowel door de sfeer als door het verhaal. Ik heb nu het idee dat ik met reden aan het knallen ben :) :) :)
Idd dit doet me weer aan de good old HL days denken :z

Verwijderd

Jammer dat ik niet verder kom in dat in de fik vliegende restaurant.... :( (betekend zoiets als : HELLUUUUUUUUUP!!!! :9 )

Verwijderd

Ik vind het stukje dat je jezelf moet afknallen in de hallucinatie echt gaaf :)

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 10 september 2001 20:21 schreef BoneFly_ het volgende:
Jammer dat ik niet verder kom in dat in de fik vliegende restaurant.... :( (betekend zoiets als : HELLUUUUUUUUUP!!!! :9 )
Daar zit ik nu ook. ben nog aan het bedenken goe ik er uit ga komen :)

Verwijderd

Ik kreeg dezelfde kick als toen ik Half-Life voor het eerst speelde.

Vind het na Half-Life het beste spel wat is uitgekomen. (Unreal Tournament en CS als gedeelde derde)

Verwijderd

Zeker mooi spel, het eerste spel dat me echt boeide van begin tot eind.

Geniale graphics, super gameplay, ondanks ik eerst niks in dat 3d-person view zag bleek het toch zeer goed te spelen.

en uiteraard de slowmo-funtie... :9~ damn heb ik die vaak gebruikt..

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 10 september 2001 21:06 schreef Rob_B het volgende:
Zeker mooi spel, het eerste spel dat me echt boeide van begin tot eind.
gebruikt..
En dat was zo zonde van HalfLife. Het laatste gedeelte boeide echt niet... ;(

Ben nu ook wel zo'n beetje door het vuur-level heen :)

Verwijderd

Topgame, echt waar. Ik heb hem in drie dagen uitgespeeld en mijn vriend ook nog een keer. En we hebben de hard-boiled gameplay geprobeerd maar die is wel errug moeilijk! Maar voor de rest geweldig. Het is net een film. Het deed me qua sfeer denken aan de film "Payback", met Mel Gibson :)

Vraagie: weet iemand ook alweer de toetsencombi voor het omrollen en duiken dat Max ook schijnt te kunnen?? Het is me wel eens per ongeluk gelukt hem te laten duiken, maar ik weet niet meer hoe en in de tutorial komt het niet naar voren!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 22:23 schreef park het volgende:
hey.. die heb ik net gedowned .. ;) (maar zeer zeker de moeite waard om eens te gaan kopen)

hier een viper 550 op 1024x768 ..... gaat eigenlijk wel lekker..... maar ja, heb dan ook 576 ram..

ik kom alleen niet door chapter 1/level 5 (waar die tankauto de lucht in vliegt,heb alle deuren geprobeerd, alles wat ik kapot kon schieten/open maken, ik kom er maar niet uit .... :?)
iemand hintjes ...... :D

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 21:13 schreef Density het volgende:

Vraagie: weet iemand ook alweer de toetsencombi voor het omrollen en duiken dat Max ook schijnt te kunnen?? Het is me wel eens per ongeluk gelukt hem te laten duiken, maar ik weet niet meer hoe en in de tutorial komt het niet naar voren!
was toch shift - pijltjes ....

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 20:36 schreef OProg het volgende:

[..]

Daar zit ik nu ook. ben nog aan het bedenken goe ik er uit ga komen :)
iets met die benzine bussen onder de tafels...

Verwijderd

Max Payne is idd zwaar de top, ben nu in t begin van Part III. Echt de sfeer + wapens zijn de beste ooit van n door mij gespeeld spel. (komt ook misschien door mn Athlon 1200 en Geforce II MX :D)
Maar zoals ik al eerder hier las, vind ik dat bloedspoortje volgen heel saai + irri :Z
En die stripverhaaltjes tussendoor... yeah, joy >:)
Ik wil gwoon actie, hehe.
Topspel!

Verwijderd

Die dromen hadden ze van mij ook wel wat boeiender mogen maken Wel mooi gemaakt enzo hoor, Maar om nou een kwartier daar in rond te dwalen (wat bij mij het geval was dus).

Maar ondanks dat toch een meesterwerk... :)

Verwijderd

hebben jullie die grap al gehoord die ze er in hebben zitten?

ik weet de contex niet precies meer:

maar ze zeggen een keer:

"the media thinks that #### (?) has a bigger monopily that mi[RUIS-RUIS]-ft (toch duidelijk hoorbaar dat ze Microsoft zeggen) ever has.

Ik was met mijn maat aan het spelen en we lagen helemaal dubbel. Vet dat ze er zo'n grapje inbouwen. Echt kewl!

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 22:13 schreef Limited het volgende:
hebben jullie die grap al gehoord die ze er in hebben zitten?

ik weet de contex niet precies meer:

maar ze zeggen een keer:

"the media thinks that #### (?) has a bigger monopily that mi[RUIS-RUIS]-ft (toch duidelijk hoorbaar dat ze Microsoft zeggen) ever has.

Ik was met mijn maat aan het spelen en we lagen helemaal dubbel. Vet dat ze er zo'n grapje inbouwen. Echt kewl!
Zo grappig is het nou ook weer niet |:(

Verwijderd

any tips voor het restaurantje? ;(

• steveman
  • Laatst online: 17:25

steveman

Comfortabel ten onder

Op dinsdag 04 september 2001 01:46 schreef Acolyte57 het volgende:
Ik vind het zo gaaf als ie hallucineert en de telefoon oppakt, en dat er dan zo'n stem verteld dat ie een karakter in een computerspelletje is... "It all makes sense now!" >:)
Ook mooi dat de telefoon in die hallucinatie dan verandert in een gun....
Hmm, das raar, ik heb sinds ik dit stukje heb gelezen er scherp op gelet of ik het tegenkwam, maar ik heb nix gehoord... HMM... Play it again sam!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

level in discotheek is ook zeer vet!! Het leukste om te spelen vind ik dat level in die parkeergarage.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 16 september 2001 23:43 schreef steveman het volgende:
Hmm, das raar, ik heb sinds ik dit stukje heb gelezen er scherp op gelet of ik het tegenkwam, maar ik heb nix gehoord... HMM... Play it again sam!
Speel het stukje dat ie volgespoten is met Valkyr maar weer eens. Als ie dan bij dat bureau staat met een rinkelende telefoon moet je de foon oppakken (word niet automatisch naar gekeken of aandacht aan besteed, geloof ik)...
Dat kan enkele keren, en elke keer is het ietsje anders.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Lars The 18th
  • Niet online
Op woensdag 12 september 2001 22:13 schreef Limited het volgende:
hebben jullie die grap al gehoord die ze er in hebben zitten?...........
Wat ik wel grappig vind in MP is dat je je een tegenstander een handgranaat voor zn kop kunt gooien, vooral het geluidje wat je er bij hoord als de handgranaat het hoofd
van je tegenstander raakt TOK ....
Hij stopt dan ook ff met schieten
k lag helemaal in de deuk
Pagina: 1