Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos567
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-08-2023
Mijn vraag
Op het moment maak ik gebruik van mijn telefoon om mijn (kogel) stoten te filmen en terug te kijken. Dit werkt prima, omdat het touchscreen is en ik kan gelijk de beelden terug kijken. Nu zou ik graag een extra hoek willen toevoegen, waardoor ik de stoot van 2 kanten te gelijk kan filmen, en die op mijn telefoon/tablet terug zou kunnen kijken?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gekeken naar de sony action camera's echter ben ik niet tevreden over de kwaliteit van de beelden. De logitech mevo start heeft het zelfde probleem.

Wat wellicht zou kunnen is OBS studio gebruiken met een laptop ipv tablet, alleen ben dan bang dat ik niet relatief snel de stoot kan terug kijken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 10:10
Misschien een tweede telefoon?

De software lijkt me nogal belangrijk, en die doet precies wat jij wilt.
Anders loop je misschien te pielen met laptops en camera's en vooral kabeltjes.

Maar goed, een optie kan zijn: een camera die HDMI-out ondersteunt (live, dus niet alleen voor het beelden terugkijken). Dat kan bv een videocamera zijn.
Met een USB-C interface van €30 van Alie sluit je die op een laptop aan.
De laptop herkent hem zonder drivers meteen als camera (ik heb dit, het is echt waar) en dan kun je er echt alles mee doen wat je software maar toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 10:10
...

[ Voor 175% gewijzigd door Tarquin op 02-08-2023 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:18

13art

Moderator Mobile
De Dji Action Cam 3 (net opgevolgd door de 4) heeft geen optie om meerdere camera's op elkaar af te stemmen middels timecode. Dit zou het verwerken van de beelden van de verschillende camera's wat vereenvoudigen. Heb er zelf geen ervaring mee maar wellicht heb je wat aan deze kennis. Hoe of wat precies met verwerking en terugkijken (middels de Dji app moet je zelf even induiken).

Overigens kunnen meerdere GoPro's tegelijkertijd bediend worden met één afstandsbediening (en wellicht ook de app) als ik me niet vergis.

[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 06-08-2023 17:56 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:41
Wat wil je precies doen? Wil je twee video's vanuit verschillende hoeken onafhankelijk van elkaar kunnen bekijken, of wil je ze tegelijkertijd in sync naast elkaar kunnen zien? En wil je de dubbele opname kunnen starten met één druk op de knop, of is dat minder belangrijk?

Ticking away, the moments that make up a dull day