Locatie Google maps verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark1987vw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-10-2023
Goedemiddag,

Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen met een hardnekkig probleem op Google Maps. Er staat al geruime tijd een verkeerde locatie vermeld die ik maar niet gecorrigeerd krijg, ondanks talloze pogingen.

Het gaat om een strandpaviljoen in Domburg dat ik beheer. Op de kaart verschijnt echter een andere locatie genaamd 'Strand paviljoen Noordduine' (met een spatie tussen 'Strand' en 'paviljoen'), die zich ongeveer 10 km verderop bevindt. Dit leidt tot verwarring bij onze gasten, aangezien ze naar de verkeerde plek worden gestuurd.

Ik heb al van alles geprobeerd om dit aan te passen op Google Maps, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar. Ik ben niet zeker of ik dit probleem op dit forum kan melden, aangezien het specifiek om een Google Maps-kwestie gaat, maar ik weet niet waar ik anders terecht kan.

Als iemand hier op het forum misschien een oplossing weet of suggesties heeft om dit probleem aan te pakken, zou ik enorm dankbaar zijn.

Alvast bedankt voor jullie vriendelijke aandacht.

Met vriendelijke groet,

Mark

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je dit via Google Maps aangeven: https://support.google.co...id=1855221481008194130-EU

Dit heb ik ook een keer moeten doen voor mijn sportvereniging.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
"Strand Paviljoen Noordduine" is een "Strand" gebied op Google Maps (het gebied wordt rood gearceerd)

Volgens mij kun je daar geen verbeteringen over insturen. Dus moet je op een andere manier vragen of maps daar 'paviljoen" uit de naam weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb inmiddels 4x een correctie aangevraagd voor verschillende locaties via Google maps zelf, dat is 3x gehonoreerd. 1x, zelfs na een paar keer proberen, nog steeds niet. Geen idee waarom niet, de info die daar nu te vinden is hoort er simpelweg niet thuis.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Mijn verbeteringen worden doorgaans wel doorgevoerd. Diverse verhuizing of openingstijden al gedaan.
Heb het zojuist ingestuurd, zullen zien wat er van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met Softwareontwikkeling van doen heeft :?

Softwareontwikkeling >> Internet en hosting

FWIW: Ik heb ook al diverse (10+) wijzigingen doorgegeven en kan me eigenlijk niet heugen dat 't ooit niet gehonoreerd zou zijn (maar er zijn vast wel gevallen waar dat (onterecht of niet) wel gebeurd is).

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 31-07-2023 17:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1