Ik heb een beetje een noob vraag: Ik heb een PC gebouwd samen met iemand anders waarbij deels gebruik is gemaakt van bestaande componenten en wat nieuwe componenten.
Een van de nieuwe componenten is de videokaart (Geforce RTX 4060 Windforce oc 8g). Nu moet deze videokaart gevoed worden, maar de grote uitdaging is de kabel die ik hierbij nodig heb.
Hieronder wat relevante foto's:
De gebruikte voeding:
:strip_exif()/f/image/Nsn3VQxl5KWDloK2wuHW7ebQ.jpg?f=fotoalbum_large)
De kabel die vanuit de voeding op dit moment het moederbord in gaat:
:strip_exif()/f/image/Vl0R9SPplzvtA6lAG3QMjaLn.jpg?f=fotoalbum_large)
De koppeling:
:strip_exif()/f/image/x5HJxF0FEi4GPbTttiBUTQxq.jpg?f=fotoalbum_large)
De stekker:
:strip_exif()/f/image/Ud82JdCFCVbz1ArTC8ZHfHBt.jpg?f=fotoalbum_large)
En de situatie op het moederbord:
:strip_exif()/f/image/im3FxKJkp4uJxvXRaWLU9smd.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is dus de grote vraag: Welke kabel moet ik gebruiken om zowel het moederbord als de videokaart van stroom te voorzien?? Eventueel een linkje naar een NL webshop of winkel?
Ik begrijp dat dit niet zomaar elke kabel kan zijn in verband met de pinout. Helaas heb ik geen power supply met meerdere contacten en kabels die hiervoor kan gebruiken?
NB: Ik hoop dat ik in het goede subforum zit, zo niet dan verwijs me gerust door of verplaats dit topic maar.
Een van de nieuwe componenten is de videokaart (Geforce RTX 4060 Windforce oc 8g). Nu moet deze videokaart gevoed worden, maar de grote uitdaging is de kabel die ik hierbij nodig heb.
Hieronder wat relevante foto's:
De gebruikte voeding:
:strip_exif()/f/image/Nsn3VQxl5KWDloK2wuHW7ebQ.jpg?f=fotoalbum_large)
De kabel die vanuit de voeding op dit moment het moederbord in gaat:
:strip_exif()/f/image/Vl0R9SPplzvtA6lAG3QMjaLn.jpg?f=fotoalbum_large)
De koppeling:
:strip_exif()/f/image/x5HJxF0FEi4GPbTttiBUTQxq.jpg?f=fotoalbum_large)
De stekker:
:strip_exif()/f/image/Ud82JdCFCVbz1ArTC8ZHfHBt.jpg?f=fotoalbum_large)
En de situatie op het moederbord:
:strip_exif()/f/image/im3FxKJkp4uJxvXRaWLU9smd.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu is dus de grote vraag: Welke kabel moet ik gebruiken om zowel het moederbord als de videokaart van stroom te voorzien?? Eventueel een linkje naar een NL webshop of winkel?
Ik begrijp dat dit niet zomaar elke kabel kan zijn in verband met de pinout. Helaas heb ik geen power supply met meerdere contacten en kabels die hiervoor kan gebruiken?
NB: Ik hoop dat ik in het goede subforum zit, zo niet dan verwijs me gerust door of verplaats dit topic maar.