Ik zoek wat hulp bij het maken van een systeem waarbij ik met een druk op de knop een deksel van een box open kan laten gaan en deze na 10 seconden automatisch weer sluit.
Heb hier zelf nog nauwelijks ervaring mee, maar dat het met een lineaire actuator moest was snel duidelijk. Er is best wel e.e.a. over te vinden, maar dit gaat allemaal op basis van een afstandsbediening waarbij je zelf de deksel opent en sluit. Ik wil graag op een druk drukken (zeg maar een soort deurbel), de deksel opengaat en deze na 10 seconden weer automatisch sluit.
Het hoeft nauwelijks gewicht te dragen, dus het hoeven geen hele zware onderdelen te zijn.
Heeft iemand zoiets al eens gebouwd?
En wat zou er dan qua onderdelen voor nodig zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken en de adviezen.
Heb hier zelf nog nauwelijks ervaring mee, maar dat het met een lineaire actuator moest was snel duidelijk. Er is best wel e.e.a. over te vinden, maar dit gaat allemaal op basis van een afstandsbediening waarbij je zelf de deksel opent en sluit. Ik wil graag op een druk drukken (zeg maar een soort deurbel), de deksel opengaat en deze na 10 seconden weer automatisch sluit.
Het hoeft nauwelijks gewicht te dragen, dus het hoeven geen hele zware onderdelen te zijn.
Heeft iemand zoiets al eens gebouwd?
En wat zou er dan qua onderdelen voor nodig zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken en de adviezen.
This mail was made from 100% recycled electrons!