Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Mijn vraag
Ik heb via een online winkel twee kabeltjes gekocht voor mijn telefoon. Een Originele Samsung USB-C naar 3.5mm Headset Jack Adapter Wit.
Op de productpagina staan foto's en een foto van het doosje.
Ik heb hem besteld met de gedachte hem in een doosje van samsung te ontvangen met daarop o.a. de productcode. Echter heb ik hem als volgt ontvangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8IEG0UCMZFX-al6fJXOinXnxz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/krPiCVPMsX9ByUmRWwJQ6kSY.png?f=fotoalbum_large

Zonder doos van samsung. Zonder artikelnummer ectera.
Wel een inscriptie in de usbc zelf: Analog VIETNAM KDM406 US. Als ik KDM406 google kom ik een aantal pagina's tegen die aangeven dat het om een namaak product gaat i.p.v. een echt product.

De winkel antwoord als volgt:
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde producten. Helaas kan ik u geen kabel optsturen in een doosje omdat wij deze niet hebben. De reden hiervan is dat wij u een zo goedkoop mogelijk prijs aanbieden en de producten in Bulk bestellen bij Samsung. Wij zijn dan ook een reseller van Originele Samsung producten en om dit te bewijzen om bijvoorbeeld ook op shopnaam te mogen verkopen moeten wij inkoopfacturen sturen zodat shopnaam weet dat wij Originele Samsung producten verkopen. Helaas mag ik deze facturen niet sturen naar u als klant zijnde en is hiervoor vertrouwen nodig.

Mocht u niet tevreden zijn mijn onze reactie begrijp ik dat en mag u dit product terugsturen naar ons retouradres. Ik hoor dan graag even van u.

Fijne dag gewenst!
Hierop heb ik de volgende vragen gesteld:
Waarom staat nergens op de site vermeld dat de producten zonder doos verstuurd worden?
Waarom staat de doos wel bij de afbeeldingen op de productpagina?
Waarom komt de code die op de usb staat op internet voor als namaak?

Als er vermeld stond dat dit product zonder doos en serienummer verstuurd zal worden dan had ik de koop niet gedaan. Officieel heb ik dus niet geleverd gekregen wat ik heb besteld.

Ik ben benieuwd naar de antwoorden op de 3 Waarom vragen.
Waarop hun antwoord:
Bedankt voor de vragen, hierbij mijn antwoorden:
• Waarom staat nergens op de site vermeld dat de producten zonder doos verstuurd worden?
Omdat een gedeelte van de voorraad BULK zijn ingekocht en dus zonder verpakking. Dit is goedkoper qua inkoop en om deze reden kunnen wij het ook als goedkoopste aanbieden.
uitvoering: Samsung USB-C naar 3.5mm Jack Adapter Wit

• Waarom staat de doos wel bij de afbeeldingen op de productpagina?
Omdat wij dit product wel met verpakking hebben gehad. Op dit moment alleen maar BULK op voorraad maar de kans is aanwezig dat die met verpakking gewoon weer gaat komen als er nergens BULK leverbaar is.

• Waarom komt de code die op de usb staat op internet voor als namaak?
De codes: ee-uc10juwe & ee-uc10juwegww-bulk die op de verpakking staan zijn de originele codes. Ik kan ook nergens vinden dat dit namaak is en vind alleen maar dat het origineel is.

Ik hoop u volodende geïnformeerd te hebben. Fijne dag gewenst!
Zij hebben het nergens over de code die ik zie en hierop heb ik het volgende geantwoord:
Bedankt voor de mail.

Omdat een gedeelte van de voorraad BULK zijn ingekocht en dus zonder verpakking. Dit is goedkoper qua inkoop en om deze reden kunnen wij het ook als goedkoopste aanbieden.
Ik snap dat het goedkoper is om bulk in te kopen, laat dit echter de klant op voorhand weten zodat ze zelf kunnen bepalen of ze het product zonder doos willen kopen. Ik blijf van mening dat ik nu een product heb ontvangen dat niet voldoet volgens de beschrijving op jullie website. Ik zal eens op de genoemde website ( daar zie ik dat ze heel gedegen hulp bieden bij problemen met bestellingen) wat zij ervan vinden.

Omdat wij dit product wel met verpakking hebben gehad. Op dit moment alleen maar BULK op voorraad maar de kans is aanwezig dat die met verpakking gewoon weer gaat komen als er nergens BULK leverbaar is.
Let op, de kans bestaat dat u het product zonder doos ontvangt. Er bestaan twee varianten van dit product en het is niet op voorhand te zeggen welke wij ontvangen. Kleine zin wat wel duidelijkheid geeft voor de koper.

De codes: ee-uc10juwe & ee-uc10juwegww-bulk die op de verpakking staan zijn de originele codes. Ik kan ook nergens vinden dat dit namaak is en vind alleen maar dat het origineel is.
Deze codes kan ik dan ook niet vinden op het ontvangen product die door u genoemd wordt. Deze staan enkel op de site. Voor mij niet te verifiëren met het product wat ik ontvangen heb. Zie nogmaals de foto die ik meegestuurd heb in mijn eerste bericht en in dit bericht opnieuw zal toevoegen.

Ik heb het over de code die op de usb zelf gedrukt is, namelijk: Analog VIETNAM KDM406 US.
Dit is de enigste code die ik kan verifiëren van het product dat ik ontvangen heb.
En als ik KDM406 google, komen meerdere pagina’s langs waarin er twijfels bestaan over de echtheid van dit product.

Ik zou willen dat ik ee-uc10juwegww-bulk of ee-uc10juwe op de verpakking had staan. Zou een hoop schelen. Nu moet ik het doen met hetgeen wat er geleverd is.

Ik wacht af wat Samsung Nederland zegt over dit product, en wat Tweakers.net ( bedankt voor de tip) over dit product zeg.

Met vriendelijke groet
Mijn inziens heb ik niet ontvangen wat ik besteld heb. Ik heb geen bulk product besteld maar een product met doos volgens de productpagina. Nergens wordt er gesproken over een bulk product of de kans daarop.

Als ik de inscriptie vergelijk met de inscriptie op de site van samsung komt dit ook niet overeen, kan natuurlijk dat het een voorbeeld is maar goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oe0w811YMmhUdls-iivVMofzdOE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/6VpU9A89WEZctvMXUWzh56hS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbZHeKyhCKNvmmoPXlup3KM-TDs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Ec8y64OSa09aIE3rZq1iRQUR.png?f=fotoalbum_tile

Links ontvangen product
Rechts foto site samsung.com

Ik maak mij druk omdat ik lees dat er veel namaak producten zijn. Ik verwacht het niet van de winkel omdat ik er wel vaker wat gekocht heb maar dat KDM406 op meerdere sites als namaak naar voren komt baat het mij wel zorgen. En ik ben niet gewend een origineel samsungproduct op deze wijze te ontvangen.

Met de gedachte dat de code in het usb aansluiting op pagina's naar voren komt als namaak heb ik weinig vertrouwen in de winkel. Retourneren is een optie maar ze hebben geen antwoordnummer en ik weiger retourkosten te betalen voor een product dat niet voldoet aan de beschrijving.

Wat kan ik doen en hoe denken jullie hierover? Maak ik mij druk om niets of heb ik een punt?

Beste antwoord (via daveytje op 31-07-2023 20:52)

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:01

OMD

Deze kabel wordt normaal in een doosjes geleverd. De originele product code is:
EE-UC10JUWEGWW

En wordt zo geleverd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpPMQMHh91WCW9Ydpjm1AGT7aDU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qX1z1QlrXf3rTlF6MsGjH5T6.png?f=user_large

Bron: Mijzelf, ik kan namelijk originele producten bestellen via mijn bedrijf. Dit is van een geautoriseerde reseller de foto's en de productcode. Er wordt wel aangegeven dat het niet meer leverbaar is.

Azerty levert nog de originele zo te zien:
https://azerty.nl/product...&utm_medium=cpc&utm_term=

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:28
Aankoop proberen te ontbinden, als ze op de productpagina een doosje op de foto hebben staan en die heb jij niet ontvangen, dan riekt dit m.i. naar misleiding.

Dus inderdaad retour dat ding, ze lijken wel snel te reageren dus wellicht gewoon eens vragen naar hun retourbeleid?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
Wasp schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:10:
Verkoop proberen te ontbinden, als ze op de productpagina een doosje op de foto hebben staan en die heb jij niet ontvangen, dan riekt dit m.i. naar misleiding.

Dus inderdaad retour dat ding, ze lijken wel snel te reageren dus wellicht gewoon eens vragen naar hun retourbeleid?
Ik kan ze naar hun retouradres opsturen, een postbus dus retourkosten voor eigen rekening.
Ze reageren wel snel op de mail inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door daveytje op 31-07-2023 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:28
Dat geldt voor Wet Koop Afstand retouren. maar de kunst is dus hen te van overtuigen dat dit niet dááronder valt..

Stel dat je een product opstuurt voor reparatie (binnen garantie), dan betaal je neem ik aan toch ook geen verzendkosten?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09 13:21
Nee, het product is niet zoals omschreven, dan betaal je geen verzendkosten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:42
https://forum.xda-develop...io-hw-sw-problem.4532723/
Na even googlen, zie ik dat deze kabel door meerdere mensen als nep wordt aangemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:29
Hoe heb je betaalt? Is er nog kans om de betalen terug te draaien?
En dan kunnen zij zelf kiezen of ze wel of niet hun kabel terug willen door een retourlabel voor jou aan te maken.

Misschien ook even contact zoeken met Samsung en melden dat deze winkel zich voordoet als officiële leverancier maar namaak verkoopt. Zijn ze vaak ook niet zo blij mee.

[ Voor 32% gewijzigd door Philip Ross op 31-07-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
De doos staat inderdaad op de site.

Een volgend mailtje eraan wijden: heeft iemand aanvullingen of een wetsartikel dat ik kan gebruiken?
Geachte,

Graag wil ik de koop ontbinden omdat ik niet het product heb ontvangen waarmee is geadverteerd. Zie bijlage met productpagina zoals ik hem gezien heb ten tijde van de koop.

Op deze pagina is het doosje te zien van het product en wordt nergens gemeld dat het om een bulk product gaat zoals u in de mail van 31 juli 2023 10:50 aangeeft.

Ik verzoek u klarna in te lichten met het aangepaste factuur zodat ik die kan betalen voor het product wat ik samen met deze koppelstukjes heb gekocht.

Als ik hier bevestiging van heb gehad van klarna ontvang ik graag een adressticker waar ik het product "Originele" Samsung USB-C naar 3.5mm Headset Jack Adapter Wit naar toe mag sturen.

Hierbij een website waarop meerdere mensen aangeven dat het om een namaak product gaat: https://forum.xda-develop...io-hw-sw-problem.4532723/

Ik hoor graag van u voor 14 augustus 2023.

Met vriendelijke groet

Daveytje
Tartarus schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:18:
https://forum.xda-develop...io-hw-sw-problem.4532723/
Na even googlen, zie ik dat deze kabel door meerdere mensen als nep wordt aangemerkt.
Dat is inderdaad een van de pagina's die ik gezien heb.
Philip Ross schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:19:
Hoe heb je betaalt? Is er nog kans om de betalen terug te draaien?
En dan kunnen zij zelf kiezen of ze wel of niet hun kabel terug willen door een retourlabel voor jou aan te maken.

Misschien ook even contact zoeken met Samsung en melden dat deze winkel zich voordoet als officiële leverancier maar namaak verkoopt. Zijn ze vaak ook niet zo blij mee.
Ik heb via klarna betaald, tenminste, ik moet klarna nog betalen.
Ik heb samsung een whatsapp gestuurd, zal ze ook per mail contacten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Ik zou even wachten met een bericht naar de winkel tot je een reactie van Samsung hebt.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
fopjurist schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:25:
Ik zou even wachten met een bericht naar de winkel tot je een reactie van Samsung hebt.
Dat ga ik doen. Via klarna al wel een probleem gemeld dus daar is de betaling gepauzeerd.

Via samsung twitter contact opgenomen, hebben geen echt mailadres als ik het zo zie.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 21:01

OMD

EE-UC10JUWEGWW

En wordt zo geleverd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpPMQMHh91WCW9Ydpjm1AGT7aDU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qX1z1QlrXf3rTlF6MsGjH5T6.png?f=user_large

Bron: Mijzelf, ik kan namelijk originele producten bestellen via mijn bedrijf. Dit is van een geautoriseerde reseller de foto's en de productcode. Er wordt wel aangegeven dat het niet meer leverbaar is.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:16
Hier nog een bron. Ik koop ze zakelijk voor in via een partner (voor mijn werkgever).

Zit in doos zoals @OMD aangeeft met dezelfde code UC10JUWEGWW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:01
Laat weer zien hoe slecht diverse e-commerce partijen met hun productdata omgaan; de klant verwacht exact geleverd te krijgen zoals geadverteerd. Zo moeilijk is het niet dit soort dingen in 1x goed te doen, maar er is duidelijk onvoldoende aandacht voor.

Retour sturen dus, WKOA. Je hebt het bekeken zoals je in de winkel kunt doen en stuurt het terug omdat het niet overeenkomt met geadverteerd (zoals je zelf ook aangeeft). Geen tijd en energie meer in de discussie steken. Sterker nog, als je zonder mailtjes gewoon retour had gestuurd had er niemand iets van gevonden bij deze verkoper; business as usual.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

AtomicWing schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:12:
Laat weer zien hoe slecht diverse e-commerce partijen met hun productdata omgaan; de klant verwacht exact geleverd te krijgen zoals geadverteerd. Zo moeilijk is het niet dit soort dingen in 1x goed te doen, maar er is duidelijk onvoldoende aandacht voor.

Retour sturen dus, WKOA. Je hebt het bekeken zoals je in de winkel kunt doen en stuurt het terug omdat het niet overeenkomt met geadverteerd (zoals je zelf ook aangeeft). Geen tijd en energie meer in de discussie steken. Sterker nog, als je zonder mailtjes gewoon retour had gestuurd had er niemand iets van gevonden bij deze verkoper; business as usual.
Niks WKOA, dit is niet conform de verwachting. Dan hoef je de verzendkosten terug niet zelf te betalen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:01
True schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:13:
[...]

Niks WKOA, dit is niet conform de verwachting. Dan hoef je de verzendkosten terug niet zelf te betalen.
Hoeveel moeite / energie wil je in die discussie steken? Je recht hebben en je recht krijgen. Voor een kostbaarder product en/of verzending én feitelijk helemaal gelijk hoor, maar praktisch...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@Glaanie dit is misschien ook wel iets voor jullie gezien die webwinkel tweemaal (direct en via een marketplace) in de PW staat. Onterecht zo lijkt het gezien ze niet het juiste product verkopen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
AtomicWing schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:15:
[...]

Hoeveel moeite / energie wil je in die discussie steken? Je recht hebben en je recht krijgen. Voor een kostbaarder product en/of verzending én feitelijk helemaal gelijk hoor, maar praktisch...
Ja ik wil het eigenlijk niet zonder track en trace terugsturen en de retourkosten zijn dan voor mij als ik het via WKOA terugstuur
OMD schreef op maandag 31 juli 2023 @ 15:56:
EE-UC10JUWEGWW

En wordt zo geleverd:
[Afbeelding]

Bedankt, ik heb een dm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vermoed dat je met een dropshipper of iets dergelijks te maken hebt. Terugsturen en hopen op geld terug zou ik zeggen. Vermoed dat ze niet erg mee willen werken; bedenk je dan hoeveel tijd en energie je hier in wilt steken.

Dat gezegd hebbend: wat je eigenlijk dar hebt is een USB-C DAC'je dat ook een mic ingang heeft. Die zijn er beter te krijgen: https://nl.aliexpress.com/item/1005001756964380.html (kan ook wel goedkoper, maar deze weet ik zeker dat ook mic doet want heb hem zelf ook ;) )

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:53

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

The Eagle schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:50:
Ik vermoed dat je met een dropshipper of iets dergelijks te maken hebt. Terugsturen en hopen op geld terug zou ik zeggen. Vermoed dat ze niet erg mee willen werken; bedenk je dan hoeveel tijd en energie je hier in wilt steken.

Dat gezegd hebbend: wat je eigenlijk dar hebt is een USB-C DAC'je dat ook een mic ingang heeft. Die zijn er beter te krijgen: https://nl.aliexpress.com/item/1005001756964380.html (kan ook wel goedkoper, maar deze weet ik zeker dat ook mic doet want heb hem zelf ook ;) )
offtopic:
384kHz maar liefst! Jeetje... zelfs na Nyqiust-correctie is dat een plafond waar mijn hond niet blij van wordt denk ik...

Werkt dit overigens ook op een PC dat je weet? M.a.w., is het een standaard USB-audio device?

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:27
The Eagle schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:50:
Way overpriced en ook nog eens onnodig bulky (los van de bedenkelijke kwaliteit).

Voor 10 euro incl. verzending heb je een originele Apple USB C naar mini jack adapter, zowel de USB C variant als de Lightning versie zijn high end DAC's met een onklopbare prijs-kwaliteitverhouding. Zie o.a. de metingen/ reviews op audiosciencereview.com

Wanneer je een koptelefoon met hoge Ohm wilt aansturen doe je er goed aan om een DAC met ingebouwde accu te kopen of een desktop variant wanneer portability niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

True schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:16:
@Glaanie dit is misschien ook wel iets voor jullie gezien die webwinkel tweemaal (direct en via een marketplace) in de PW staat. Onterecht zo lijkt het gezien ze niet het juiste product verkopen.
Ik tik ‘m door naar @Mooijekind, ik ben met vakantie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
Ik heb een retourkabel gekregen om kosteloos te retourneren. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:51
Nutteloos topic dus als het binnen een dag is opgelost.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
JukeboxBill schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:50:
Nutteloos topic dus als het binnen een dag is opgelost.
Daar leek het in het begin niet op. En het leek ook niet die kant op te gaan.

Je kunt ook niet reageren. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

@daveytje Samsung Nederland vind het vast wel interessant dat dit soort dingen gebeuren. Misschien een idee om er een mailtje aan te wagen?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
Hooglander1 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 20:54:
@daveytje Samsung Nederland vind het vast wel interessant dat dit soort dingen gebeuren. Misschien een idee om er een mailtje aan te wagen?
Ik heb ze via Twitter gecontacteerd.
Email hebben ze niet.

[ Voor 3% gewijzigd door daveytje op 31-07-2023 20:55 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:27

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb de prijs inmiddels verwijderd van deze shop en tevens de vermelding van Amazon Marketplace.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooijekind op 31-07-2023 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
Neem een telefoon opnemen app. Bel
088-9090100(consumenten Samsung Nederland) en vraag naar de shop en of het verhaal klopt. En je weet of het verhaal van de winkel klopt(verwacht het niet maar toch),

https://news.samsung.com/nl/contact-us

[ Voor 43% gewijzigd door loki504 op 01-08-2023 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Nu online
loki504 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 08:58:
Neem een telefoon opnemen app. Bel
088-9090100(consumenten Samsung Nederland) en vraag naar de shop en of het verhaal klopt. En je weet of het verhaal van de winkel klopt(verwacht het niet maar toch),

https://news.samsung.com/nl/contact-us
Ik heb per Twitter en WhatsApp contact gezocht. Heb ik het zwart op wit staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Freshouttheoven schreef op maandag 31 juli 2023 @ 17:10:
[...]

Way overpriced en ook nog eens onnodig bulky (los van de bedenkelijke kwaliteit).

Voor 10 euro incl. verzending heb je een originele Apple USB C naar mini jack adapter, zowel de USB C variant als de Lightning versie zijn high end DAC's met een onklopbare prijs-kwaliteitverhouding. Zie o.a. de metingen/ reviews op audiosciencereview.com

Wanneer je een koptelefoon met hoge Ohm wilt aansturen doe je er goed aan om een DAC met ingebouwde accu te kopen of een desktop variant wanneer portability niet nodig is.
Doet dat Apple ding ook mic in dan? Kan de review iig niet vinden, als je een linke jehbt graag :)
Weet wel dat in het door mij gelinkte product een verdomd goede dac zit (zelf in gebruik namelijk) Al moet je 384Khz/32bit audio met een loep zoeken (als het er al is, high res is meestal 24-bit/192kHz)

@Heroic_Nonsense ja, werkt ook gewoon op een PC / laptop. Heel goed zelfs. Icm mijn KZ ZEX hoor ik soms dingen van mijn collega's via teams die ik niet altijd wil horen :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:27
The Eagle schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:31:
[...]

Doet dat Apple ding ook mic in dan? Kan de review iig niet vinden, als je een linke jehbt graag :)
Weet wel dat in het door mij gelinkte product een verdomd goede dac zit (zelf in gebruik namelijk) Al moet je 384Khz/32bit audio met een loep zoeken (als het er al is, high res is meestal 24-bit/192kHz)

@Heroic_Nonsense ja, werkt ook gewoon op een PC / laptop. Heel goed zelfs. Icm mijn KZ ZEX hoor ik soms dingen van mijn collega's via teams die ik niet altijd wil horen :+
Ja, zowel de Apple en Samsung adapter bieden ondersteuning voor een mic en scoren goed op dit onderdeel.

Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31
*knip* Offtopic. Dit is niet de plek voor shopreviews.

[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 16-03-2024 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien alles in de originele discussie wel is gezegd, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.