Nu voor de 5de keer in 3 jaar tijd heeft een voertuig mijn coniferen plus border beschadigd. De eerste keer zijn er zelfs 3 bomen uitgereden. (lagen gewoon op straat) Ik werd nu vanochtend rond een uur of 7 wakker toen ik een hoop gekraak hoorde. Vervolgens hoorde ik een zware diesel met pneumatische remmen wegrijden…
Ik ben naar buiten gegaan en ik zag dit:
:strip_exif()/f/image/0W6HTZ6boo9BpPvrFZX8W3pD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V4OUfijRCptyZl2dTeFkopZ8.jpg?f=fotoalbum_large)
De border had ik al voor de zoveelste keer provisorisch gemaakt, de laatste keer met betonbakken. (een week geleden) Echter is hier gewoon weer overheen gereden.
Flink balen aangezien dit nu de tweede keer is in twee weken tijd. Ik vraag me af of dit nu onzorgvuldig rijden is of slecht overzicht hebben? Of is het puur vandalisme? (voor zover ik weet heb ik met niemand conflicten hier)
De weg moet ruim genoeg zijn:
:strip_exif()/f/image/lPNXGUFTCTF6SGzJaag7z2eO.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat moet ik hier nou mee? Camera op een paal plaatsen? (mag volgens mij de openbare weg niet filmen) Is het overigens zinvol dit te melden bij de verzekeraar? Dit heb nog nooit gedaan omdat ik tot nu toe alles zelf herstelt heb.
Nu ben ik best bereid om de hele strook coniferen op de hoek een stuk naar achter te plaatsen. Alleen vraag ik me af of dat afdoende is, aangezien dit uitnodigd om de bocht nog nauwer te nemen. Strook gele jumbobetonblokken er voor?
Voorheen stond hier een gigantische japanse kers op de hoek die het complete overzicht blokkeerde. Deze heb ik dus laten weghalen, de buurt was heel blij met deze beslissging. Nu met dit gezeik had ik hem achteraf beter kunnen laten staan.
Alle input is welkom.
TLDR:
Coniferen en border worden voor 5de keer op rij beschadigd door voertuig.
Is dit melden bij de verzekeraar zinvol?
Wat moet / kan ik doen?
Edit:
Dader op camera:
[Video: https://drive.google.com/file/d/1Ym5digtheuk9Wo5-Z-mBMYaBO1TABklV/view?usp=sharing]
Ik ben naar buiten gegaan en ik zag dit:
:strip_exif()/f/image/0W6HTZ6boo9BpPvrFZX8W3pD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V4OUfijRCptyZl2dTeFkopZ8.jpg?f=fotoalbum_large)
De border had ik al voor de zoveelste keer provisorisch gemaakt, de laatste keer met betonbakken. (een week geleden) Echter is hier gewoon weer overheen gereden.
Flink balen aangezien dit nu de tweede keer is in twee weken tijd. Ik vraag me af of dit nu onzorgvuldig rijden is of slecht overzicht hebben? Of is het puur vandalisme? (voor zover ik weet heb ik met niemand conflicten hier)
De weg moet ruim genoeg zijn:
:strip_exif()/f/image/lPNXGUFTCTF6SGzJaag7z2eO.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat moet ik hier nou mee? Camera op een paal plaatsen? (mag volgens mij de openbare weg niet filmen) Is het overigens zinvol dit te melden bij de verzekeraar? Dit heb nog nooit gedaan omdat ik tot nu toe alles zelf herstelt heb.
Nu ben ik best bereid om de hele strook coniferen op de hoek een stuk naar achter te plaatsen. Alleen vraag ik me af of dat afdoende is, aangezien dit uitnodigd om de bocht nog nauwer te nemen. Strook gele jumbobetonblokken er voor?
Voorheen stond hier een gigantische japanse kers op de hoek die het complete overzicht blokkeerde. Deze heb ik dus laten weghalen, de buurt was heel blij met deze beslissging. Nu met dit gezeik had ik hem achteraf beter kunnen laten staan.
Alle input is welkom.
TLDR:
Coniferen en border worden voor 5de keer op rij beschadigd door voertuig.
Is dit melden bij de verzekeraar zinvol?
Wat moet / kan ik doen?
Edit:
Dader op camera:
[Video: https://drive.google.com/file/d/1Ym5digtheuk9Wo5-Z-mBMYaBO1TABklV/view?usp=sharing]
[ Voor 2% gewijzigd door Snowman op 01-08-2023 15:38 . Reden: camerabeeld ]