Hey! In 2018 heb ik via Tweakers een tweedehands pc gekocht en ik vond dat het tijd werd voor een upgrade. Ik heb zelf nooit helemaal zelf een pc gebouwd, ik heb vroeger meegekeken met mijn broer en het een en ander erover opgezocht. Maar ik wist nog niet 100% zeker of deze build gaat werken, daarom dat ik hulp van dit forum inschakel. Thanks alvast voor jullie advies!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De titel zegt het al, voornamelijk gamen (AAA titles, maar ik speel ook veel indie). Beetje video-editen, maar is niet prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1500 - €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een pc die de komende paar jaar in ieder geval mee gaat en zo nodig ik componenten kan upgraden als ik dat wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen is oké
Wat verwacht je van ons?
Zijn de huidige componenten compatibel? En zo nee, zou ik graag alternatieven willen! Also, tips voor het bouwen van een pc zijn altijd welkom (goeie artikels, videos enz.) Zoals ik al eerder heb genoemd, heb ik basis kennis over het bouwen van een pc, maar nog vrij twee linkerhanden wat dat betreft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De titel zegt het al, voornamelijk gamen (AAA titles, maar ik speel ook veel indie). Beetje video-editen, maar is niet prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1500 - €2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Monitor: LG 29WK600
- Speakers: Bose Companion 2 series III
Een pc die de komende paar jaar in ieder geval mee gaat en zo nodig ik componenten kan upgraden als ik dat wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen is oké
Wat verwacht je van ons?
Zijn de huidige componenten compatibel? En zo nee, zou ik graag alternatieven willen! Also, tips voor het bouwen van een pc zijn altijd welkom (goeie artikels, videos enz.) Zoals ik al eerder heb genoemd, heb ik basis kennis over het bouwen van een pc, maar nog vrij twee linkerhanden wat dat betreft.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 311,01 | € 311,01 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6950 XT Phantom Gaming D 16G | € 679,- | € 679,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Clear Tempered Glass | € 166,25 | € 166,25 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32 | € 75,24 | € 75,24 |
1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 99,95 | € 99,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.578,35 |
[ Voor 43% gewijzigd door Splimmie op 31-07-2023 13:50 ]