Herstellen High Sierra

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Sleutel
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-02 09:18
Ik wil graag mijn imac terugzetten naar high sierra, ik kan in de macOS-Hulpprogramma's komen.
Maar wanneer ik opnieuw wil installeren krijg ik kan geen verbinding maken met de herstelserver.
...

Op welke manier kan ik een opstartbare usb maken, ik heb alleen dan een laptop met Windows 11 tot mijn beschikking.

Ook heb ik geen bootdisk bij de Imac
...

Graag hulp gevraagd

Greetz Donnie
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:06

talin

ES-MA

je hebt dit al gelezen neem ik aan?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204904
waar loop je vast?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

nelizmastr

Goed wies kapot

High Sierra is niet meer beschikbaar via internet recovery, oudere versies ook niet meer.
Als je de schijf al gewist hebt, en hij kan geen Catalina of nieuwer draaien heb je een tweede Mac nodig of je verkoopt hem zonder OS.

Restwaarde van een Mac die niet verder dan High Sierra kan is sowieso nog krap €100 bij een net werkend exemplaar.

I reject your reality and substitute my own

• Kyosuke
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 10:40
Met TransMac voor Windows kun je een installatie USB maken.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:04

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

opencore patcher is ook een optie. daarmee kan je ook nieuwe versies van macos installeren.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• tweazer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-05 10:47
zaterdag 2 september Café De Hemel in Nijmegen en 9 septembet een klokhuis dag in vinkeveen, daar kunnen ze je zeker helpen ...
Wel even kijken welk type imac het is, wellicht meer dan 1 usb stikkie meenemen...

PS in je profiel staat niet waar je in NL zit, Stitswerd is wat lastiger helpen dan de randstad om maar wat te noemen...

[ Voor 31% gewijzigd door tweazer op 31-08-2023 20:54 ]

Pagina: 1