een goed mechanisch toetsenbord voor ongeveel 50-60 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaspeer_nl
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed game toetsenbord voor 50-60 euro, heeft iemand nog tips over kleuren switches of aanbevelingen? Ik zat te denken aan rode switches en het liefst een wit of/met rood toetsenbord. ik heb al een aantal modellen die ik interessant vind: AJAZZ AK873, ZIYOU LANG RK-T8, DIERYA DK61se, White Shark Shinobi.

[ Voor 34% gewijzigd door kaaspeer_nl op 31-07-2023 12:08 . Reden: commentaar van MOD (ultraman) ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:59

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaspeer_nl
ja zoiets, maar ik vind de kleuren niet bepaald geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:59
In de 50-60 euro range, zit je helemaal onderin het spectrum van mechanische toetsenborden.
Je kan dan niet teveel eisen stellen, of je moet je budget verruimen...

Je wilt graag een wit toetsenbord, maar witte toetsenborden zijn vrij ongebruikelijk.
Die zijn dan ook moeilijk te vinden voor zo'n laag prijspunt.
De meeste toetsenborden zijn zwart.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49

sapphire

Die-hard pruts0r

Aangezien je zelf ook enorm veel inzet toont:
categorie: Toetsenborden

Filter staat op max.op €75, mechanisch en wit.

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

sapphire schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:53:
Aangezien je zelf ook enorm veel inzet toont:
categorie: Toetsenborden

Filter staat op max.op €75, mechanisch en wit.
Ja, dit wilde ik ook net zeggen. Ik had ook al een Pricewatch filter gemaakt op Toetsenbord, Mechanisch met een prijsbereik (€ 46 ~ € 67.50).

Er staat keurig in CKA beleid wat we verwachten alvorens een topic geopend wordt.
Het is verplicht om eerst zelf op onderzoek uit te gaan en zelf met een onderbouwd voorstel te komen. Dan kan er aan de hand van de eisen en wensen concreet op geschoten worden.

Ik zie dat je eerder al eens door @br00ky gewezen bent rondom onze verwachtingen voordat je een topic opent. Ik zie ook dat je hier nog relatief nieuw ben en wil je graag welkom heten. :)
Daarom geef ik je graag een kans om aan het gevraagde te voldoen. Steek er zelf wat tijd in en kom met een voorstel terug welke, twee drie vier, modellen je interessant lijken en waar je concreet nog twijfels/vragen bij hebt. En misschien kom je er zelf al helemaal uit. Leuk als je dan laat weten welke het geworden is :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ultraman op 31-07-2023 12:08 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaaspeer_nl
gedaan @Ultraman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zat te denken aan rode switches en het liefst een wit of/met rood toetsenbord. ik heb al een aantal modellen die ik interessant vind: AJAZZ AK873, ZIYOU LANG RK-T8, DIERYA DK61se, White Shark Shinobi.
OK, dat is in ieder geval een concrete lijst. :)

Wat is je vraag rondom deze modellen? In andere woorden: wat belemmert je om een keuze tussen deze modellen te maken? Ervaringen zijn op te zoeken a.d.h.v reviews. Wat vertellen die je?

Ik hoop dat er hier mensen zijn die iets over deze toetsenborden kunnen zeggen. Want ik heb met geen van deze enkele ervaring.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1