Pioneer A/V Receiver VSX-D510

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Heeft iemand ervaring met de Pioneer A/V Receiver VSX-D510 of weet iemand of dit een goed product is? De specs staan hier:

http://pioneer-eur.com/products/home/vsx82en.htm

Ik kan em krijgen voor 853,-- (nieuw)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
oei wat duur ....

volgens mij moet deze receiver al vanaf 550 piek (nieuw) verkrijgbaar zijn :?

• DJH
Op maandag 03 september 2001 22:05 schreef koen het volgende:
oei wat duur ....

:? Weet je ook waar dan? Want bij de media markt is ie 853,-- (na wat aftrek) en bij ro-disc.nl is ie Hfl. 879,-. Welke raden jullie mij eigenlijk aan voor deze prijs? Is dit een goeie voor deze prijs?

Verwijderd

'k heb een vsx 405 mkII

bevalt opperbest!! Veel vermogen en oerdegelijk.
enne, made in the UK :-D en niet in hakkietakkie land :r

• koen
  • Niet online
Op maandag 03 september 2001 22:19 schreef GangstahX het volgende:

[..]

:? Weet je ook waar dan? Want bij de media markt is ie 853,-- (na wat aftrek) en bij ro-disc.nl is ie Hfl. 879,-. Welke raden jullie mij eigenlijk aan voor deze prijs? Is dit een goeie voor deze prijs?
ben zelf gewend al mijn audio/video apparatuur hier net over de grens in duitsland te halen en daar wordt genoemde receiver al vanaf 495 mark aangeboden (www.digital-net-shop.de). heb daar zelf ook mijn pioneer vsx-d810 aangeschaft en heb daarover niks te klagen...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:54

Opa

Nu Multifocaal!

Bij http://www.mediacheckpoint.de/ kan je voor 799 DM een schitterende Yamaha RXV620 kopen met RDS tuner er in, DSP effecten, 4 optische en 2 rca digitale inputs en de nieuwste YSS-928 processor uit de DSP-AX2 van 3 ruggen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• DJH
Op maandag 03 september 2001 23:13 schreef victorvo het volgende:
Bij http://www.mediacheckpoint.de/ kan je voor 799 DM een schitterende Yamaha RXV620 kopen met RDS tuner er in, DSP effecten, 4 optische en 2 rca digitale inputs en de nieuwste YSS-928 processor uit de DSP-AX2 van 3 ruggen.
Tja DUITSLAND, dat ligt niet echt naast de deur

Verwijderd

Ze verzenden ook tegen een vrij redelijk bedrag.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

P.s. mischien wel ff slim om EERST ff te gaan luisteren en dan pas kopen. Er zijn er hier honderden die je gaan vertellen dat Pioneer helemaal K*T is en er zijn er honderden die je gaan vertellen dat het het beste spul ter wereld is en er zijn mensen die consequent over een ander merk beginnen ;)

Op zich is het bestellen in Duitsland niet zo slecht maar nogmaals probeer eerst een zaak te vinden waar je ff kan luisteren mischien kom je dan tot een hele andere conclusie.

In ieder geval veel succes met uitzoeken.
(ps) ik heb zelf een Sony STR-DB930 terwijl ik ging kijken voor een Onkyo of een Yamaha ! Ik bedoel maar gaande weg kan je mening of smaak dus veranderen.

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 22:05 schreef koen het volgende:
oei wat duur ....

euhh deze versterker met DTS/Dolby Surround is niet voor 550 te krijgen nieuw. alle nieuwe versterkerd (niew: lees dan incl. DTS) zijn allemaal rond de 800/900 piek. Die van 550 moet ouder model zijn zonder DTS...

• koen
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 10:27 schreef The-ZeroCool het volgende:

[..]

euhh deze versterker met DTS/Dolby Surround is niet voor 550 te krijgen nieuw. alle nieuwe versterkerd (niew: lees dan incl. DTS) zijn allemaal rond de 800/900 piek. Die van 550 moet ouder model zijn zonder DTS...
zie ook mijn volgende reply:
ben zelf gewend al mijn audio/video apparatuur hier net over de grens in duitsland te halen en daar wordt genoemde receiver al vanaf 495 mark aangeboden (www.digital-net-shop.de). heb daar zelf ook mijn pioneer vsx-d810 aangeschaft en heb daarover niks te klagen...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:54

Opa

Nu Multifocaal!

Op dinsdag 04 september 2001 10:27 schreef The-ZeroCool het volgende:

[..]

Richersounds heeft ook DTS modellen voor 699 maar Duitsland is toch billiger (inc verzendkosten).

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• DJH
Ik zal es ff naar een winkel (lees: media markt) om te luisteren naar de verschillende merken. Daar zal ik mijn keuze ook maken, ik koop het iig niet in Duitsland ivm slechte ervaring met verzendingen etc..
Bedankt voor de adviezen! :)
Pagina: 1