Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:57
Ik ben het GoPro materiaal van drie fietsdagen aan het verwerken maar loop tegen problemen aan bij het downloaden van de beelden naar de Quik-app van GoPro (Hero6) naar mijn iPhone.

De eerste batch is gelukt, maar nu ik de tweede batch probeer werkt het niet meer. Als ik verbinding maak via de Quik app, via Media de beelden selecteer en op ' Download' druk, dan krijg ik een lijst met alle fimpjes maar springen ze allemaal een voor een op 'Canceled'. Als ik op de 'retry' knop duk dan verschijnt 'Calculating', vervolgens 0:00 remaining en gebeurt er niets.

Ik weet zeker dat er genoeg ruimte op mijn iPhone is om de beelden op te slaan, heb de verbindingen inmiddels wel 5x opnieuw ingesteld, heb een factory reset op de GoPro gedaan. Begrijp er helemaal niets van.

Heeft hier iemand misschien een idee hoe dit komt en vooral hoe het te verhelpen is?

En nog een algemenere vraag: wat zijn hier de ervaringen met de Quik app? Ik ben geen heavy user en was altijd wel te spreken over de app, maar dat beeld heb ik afgelopen dagen wel bijgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Mijn ervaring is is dat quick app uiterest slecht werkt over de hele linie. Ook met de andere hero's. En jou ervaring komt overeen met die van mij naast dat de spp erg traag of niet werkt. Oplossing heb ik niet ik gebruik de app gewoon niet en zet alles over via usb c. Dus met je hoofdvraag kan ik je helaas niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 17:17
Idem hier. Weliswaar op Android.
Quick app is een beetje "hit and miss"
Afgelopen week ging het ineens weer even goed met een paar filmpjes, maar heb regelmatig dat de verbinding niet of heel slecht tot stand komt via BT/WiFi.
Dat gezegd hebbende....
Als het eenmaal wel lukt vind ik het dus verder wel weer een prima app om relatief snel leuke filmpjes en edits te maken op een telefoon, ik sta er soms echt versteld van... Haat/Liefde zegmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:57
Galinsky schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:18:
Mijn ervaring is is dat quick app uiterest slecht werkt over de hele linie. [...] Oplossing heb ik niet ik gebruik de app gewoon niet en zet alles over via usb c. Dus met je hoofdvraag kan ik je helaas niet helpen.
Dank voor je reactie. Soms is het al fijn om te horen dat ik niet de enige ben met het probleem en dat het dus niet per sé aan mij ligt... ;) Zet je het direct van de GoPro naar iPhone over met USB C?
GeeEs schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:23:
Als het eenmaal wel lukt vind ik het dus verder wel weer een prima app om relatief snel leuke filmpjes en edits te maken op een telefoon, ik sta er soms echt versteld van... Haat/Liefde zegmaar ;)
Precies dit. Ik heb een dag gestoeid met de eerste batch maar had daarna in no-time een leuk filmpje in elkaar gedraaid.

Ik kan me alleen niet neerleggen bij wat jij 'hit and miss' noemt; als het de ene keer lukt, moet het de volgende keer op exact dezelfde manier toch weer werken. Maar misschien moet ik dat maar loslaten...

[ Voor 29% gewijzigd door bavara op 31-07-2023 08:41 ]