Dag iedereen,
Graag had ik een nieuwe game pc samengesteld voor 1440p gaming waarbij ik ook een 1440p monitor nodig heb. Maximumbudget voor pc + monitor is rond de 1800 EUR excl. eventuele assemblage- en verzendkosten. Ik heb hieronder al een voorlopig lijstje samengesteld onder andere op basis van eerdere topics. Ik ontvang graag jullie professionele mening hierover en suggesties voor andere componenten die tot een beter / meer compatibel systeem leiden zijn daarbij uiteraard heel welkom. Alvast bedankt voor jullie input!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p. Zou alle nieuwe titels vlot moeten kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1800 EUR excl. eventuele assemblage en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Full build inclusief monitor (1440p). Verdere randapparatuur is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag relatief stil en energiezuinig.
Aangezien ik op relatief korte termijn zou willen bestellen graag ook componenten die op korte termijn leverbaar zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zo performant mogelijk binnen het opgegeven budget om lange tijd voort te kunnen op 1440p.
Het design maakt mij minder uit.
Graag had ik een nieuwe game pc samengesteld voor 1440p gaming waarbij ik ook een 1440p monitor nodig heb. Maximumbudget voor pc + monitor is rond de 1800 EUR excl. eventuele assemblage- en verzendkosten. Ik heb hieronder al een voorlopig lijstje samengesteld onder andere op basis van eerdere topics. Ik ontvang graag jullie professionele mening hierover en suggesties voor andere componenten die tot een beter / meer compatibel systeem leiden zijn daarbij uiteraard heel welkom. Alvast bedankt voor jullie input!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p. Zou alle nieuwe titels vlot moeten kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1800 EUR excl. eventuele assemblage en verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Full build inclusief monitor (1440p). Verdere randapparatuur is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag relatief stil en energiezuinig.
Aangezien ik op relatief korte termijn zou willen bestellen graag ook componenten die op korte termijn leverbaar zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zo performant mogelijk binnen het opgegeven budget om lange tijd voort te kunnen op 1440p.
Het design maakt mij minder uit.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 246,- | € 246,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming 16G OC | € 554,- | € 554,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Monitors | MSI Optix MAG274QRF-QD Zwart | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,35 | € 31,35 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 112,90 | € 112,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design Ion Gold 750W | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 42,89 | € 42,89 |
| Totaal | € 1.804,94 | |||