Ik heb op de eerste verdieping al een tijdje een scheur in het stukwerk. hier had ik met flinke pluggen een rolgordijn tegenaan geschroefd omdat ik dacht dat het probleem alleen in de bovendste stuclaag zat. Nu wilde ik net het rolgordijn om hoog doen en zag dat het systeem van de muur af aan het komen was.
Nadat ik het rolgordijn van de muur af had gehaald en een stuk stucwerk weggehaald had zag het er zo uit.
:strip_exif()/f/image/jkbtaWY6BjOo7ffDUm54hK2T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M4QkiSFqbypstx4gZ7qGL7HM.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen ik met de stofzuiger tegen de onderlaag aan kwam merkte ik dat deze zeer poreus was en het leek wel zand als ik er met m'n vingers overheen wreef. Uiteindelijk besloten alles wat los zat er af te halen en proberen het gat zo goed mogelijk schoon te maken van losse delen.
Uiteindelijk kwam ik uit bij de beton muur en het resultaat zag er zo uit.
:strip_exif()/f/image/3Rvlcno2pQhSyVYViBN2KXlw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag ook dat er een soort van scheur richting de muur liep en als je achter het stucwerk kijkt lijkt het er op dat er een onderbreking zit.
:strip_exif()/f/image/JoBbQJS6YXNjVEssl7xrj9Ba.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf nog niet verder durven hakken aangezien nu de bouwvak bijna begint. Daarnaast wil ik kijken of ik dit zelf op zou kunnen lossen, maar weet helemaal niet waar ik rekening mee moet houden. Dit is namelijk andere koek dan even wat pleisterwerk er op smeren. Weet iemand hoe ik hier mee moet beginnen en wat ik hier voor moet kopen om ook in de toekomst dit soort scheuren te voorkomen?
Nadat ik het rolgordijn van de muur af had gehaald en een stuk stucwerk weggehaald had zag het er zo uit.
:strip_exif()/f/image/jkbtaWY6BjOo7ffDUm54hK2T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M4QkiSFqbypstx4gZ7qGL7HM.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen ik met de stofzuiger tegen de onderlaag aan kwam merkte ik dat deze zeer poreus was en het leek wel zand als ik er met m'n vingers overheen wreef. Uiteindelijk besloten alles wat los zat er af te halen en proberen het gat zo goed mogelijk schoon te maken van losse delen.
Uiteindelijk kwam ik uit bij de beton muur en het resultaat zag er zo uit.
:strip_exif()/f/image/3Rvlcno2pQhSyVYViBN2KXlw.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag ook dat er een soort van scheur richting de muur liep en als je achter het stucwerk kijkt lijkt het er op dat er een onderbreking zit.
:strip_exif()/f/image/JoBbQJS6YXNjVEssl7xrj9Ba.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf nog niet verder durven hakken aangezien nu de bouwvak bijna begint. Daarnaast wil ik kijken of ik dit zelf op zou kunnen lossen, maar weet helemaal niet waar ik rekening mee moet houden. Dit is namelijk andere koek dan even wat pleisterwerk er op smeren. Weet iemand hoe ik hier mee moet beginnen en wat ik hier voor moet kopen om ook in de toekomst dit soort scheuren te voorkomen?