Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianluigi
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe Android Smartphone.

Wat is je budget?
Rond de €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hetzelfde wat ik op de Poco m3 deed,
Mijn Poco m3 is "kapot", zojuist update geinstalleerd en moest toen rebooten, nu is het beeld zwart en niet meer aan te krijgen. Lees online dat dit probleem vaker voorkomt en de "oplossing" is wachten tot batterij helemaal leeg is (kan met -10% per dag 10 dagen duren) en daarna aan oplader en dan booten, daarna niet meer telefoon updaten/rebooten/uitzetten, vind ik niet echt een fijne gedachten..

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kijk normaal naar de "Best Buy Guide" maar zie dat die van de smartphones van Mei is, is dus al wat verouderd. Heb verder nog niet echt iets gevonden, zal na deze post even gaan rondzoeken en deze post updaten. Hopelijk kunnen jullie mij dan vertellen of het iets is.

Edit: Zoiets?

Welke vragen heb je hier nog over?
Prijs is dus rond de €150, heb toen de Poco M3 voor €99 gekocht en heeft het eigenlijk tot nu toe altijd goed gedaan. In het begin wat geklooi/wennen met die MIUI.
Als het goedkoper kan is dit altijd meegenomen, als je net boven de €150 iets kan krijgen wat echt veel beter is hoor ik dit ook graag.

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Gianluigi op 30-07-2023 18:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:34
Er is ook een juli BBG:
review: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2023

Uit jou lijstje zou ik de G23 kiezen vanwege de Android 13 versie, die gaat het langst mee verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianluigi
oh, zal eens even kijken.
swhnld schreef op zondag 30 juli 2023 @ 22:00:
Uit jou lijstje zou ik de G23 kiezen vanwege de Android 13 versie, die gaat het langst mee verwacht ik.
Krijgen die andere geen updates?
Ik had namelijk naar release date/eerste prijsvermelding gekregen, dacht dat die andere misschien ook nog wel van 12 naar 13 up te graden waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gianluigi
Deze (Motorola Moto G72, 8GB) gekocht d:)b

[ Voor 86% gewijzigd door Gianluigi op 31-07-2023 15:55 ]