It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
Het lijkt mij dat het een maandje hooguit duurt voordat ie er is, misschien zelfs minder
via kt266a ... wat kan die meer dan de kt266 dan?
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
LINK : http://www.via.com.tw/jsp/en/pr/maxtor.jsp
Nee hoor, hij heeft nog steeds dezelfde fsb enzo, maar is gewoon intern wat geoptimaliseerd...Op dinsdag 04 september 2001 01:28 schreef Bene het volgende:
Denk wel dat 'ie anders zal heten: het werd immers ook A7V133 ipv A7V
Verwijderd
Hoelang zal het nog duren voordat er een nieuw mobo uitkomt .... zit nu te kijken voor een tb en dan zou ik natuurlijk wel zo'n kt266a willen !!!Op maandag 03 september 2001 23:48 schreef obbe het volgende:
De nieuwe kt266a stuurt o.a. het geheugen veel sneller aan.
Hier staan een paar previews hier kun je denk wel genoeg info er over vinden.
Alleen wat ik ook zou willen weten is wanneer er dus die borden komen aangezien ik dus ook echt een nieuw moederbord wil kopen voor mij nieuwe AMD systeem.
Verwijderd
Verwijderd
Wel netjes vond ik, want ze hadden me ook een oude versie kunnen proberen te verkopen (niet dat ik daar in getrapt was )
Verwijderd
Ik heb gisteren een emailtje gestuurd naar Asus Taiwan & USA, ik hoop dat men me kan vertellen op wat voor termijn er een plank met die kt266a op de markt komt.Op woensdag 05 september 2001 17:20 schreef Raampie het volgende:
Ik hoorde vandaag in een PC shop dat de KT266A binnen een maand verkrijgbaar is. Ik was aan het kijken voor een MSI K7T266 Pro en vertelden uit zichzelf dat er een chipset revisie aan zat te komen. Als ik volgende maand een ander mobo+proc ga kopen zal deze wel verkrijgbaar moeten zijn.
Wel netjes vond ik, want ze hadden me ook een oude versie kunnen proberen te verkopen (niet dat ik daar in getrapt was )
Ik hoop dat ik antwoord krijg.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al wat van ze gehoord?Op woensdag 05 september 2001 22:12 schreef Tycho het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een emailtje gestuurd naar Asus Taiwan & USA, ik hoop dat men me kan vertellen op wat voor termijn er een plank met die kt266a op de markt komt.
Ik hoop dat ik antwoord krijg.
Of zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
Verwijderd
het wordt met de week gekker dus niet wachten maar kopen heb ik ook gedaan
Verwijderd
De tering wat zit ik te springen om zo'n bord zeg...
Al dit gewacht schiet niet op. Ik val bijna in
Verwijderd
Nee dan wacht ik toch liever nog eventjes. (2 weken dus nog ongeveer....)Op donderdag 27 september 2001 13:37 schreef Kayser het volgende:
je kunt wel blijven wachten op nieuwere hardware
het wordt met de week gekker dus niet wachten maar kopen heb ik ook gedaan
Want als je die benchmarks ziet voor het geheugen aansturing dan scheelt dan weer echt hoop. Dus laat ze maar snel komen met die KT266A borden.
of de MSI met 266A chipset
pc prive, 5000 ballen =
maar wil wel de creme de la creme nu!
Verwijderd
En 5000 piek voor een AMD systeem is inderdaad niet verkeerd. Ik wou dat ik het had
Verwijderd
hey me 2Op vrijdag 28 september 2001 20:42 schreef Cartman! het volgende:
ik wil de Abit KR7 denk ik......
of de MSI met 266A chipset
pc prive, 5000 ballen =
maar wil wel de creme de la creme nu!
mooie maand : AthlonXP + Ati 8500 + Abit KR7 =
Dat word waarschijnlijk ook mijn volgende 3eenheidOp zondag 30 september 2001 14:43 schreef Alain het volgende:
[..]
hey me 2
mooie maand : AthlonXP + Ati 8500 + Abit KR7 =
Niet op voorraad.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Ik ben altijd trouw asus fan geweest maar de laatste tijd niet meer zo omdat de layout zo fucked up is en omdat ze gewoon te duur zijn voor het aangeboden.
Verwijderd
En waarom zou je een mercedes kopen als een skoda ook rijdt ?Op donderdag 18 oktober 2001 14:39 schreef SuB het volgende:
waarom zou je een asus kopen als ook de epox 8kha+ er is?
Verwijderd
En dus is er ook reden om een Epox te kopen
ipv een Asus !!
Asus gaat het bordje als het goed is de A7V266-E noemen.Op maandag 03 september 2001 21:36 schreef MaxPayne het volgende:
In verband met de aanschaf van een nieuw mobo vroeg ik mij af of de Asus A7V266 wordt uitgerust met de zojuist gereleaste VIA KT266A (of veranderd het bord van naam) en wanneer is deze dan verkrijgbaar?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
en jij weet duidelijk niet waarover je het hebt. het is niet de asaus a7m266 die het beste 760 board maar de epox. En bovendien is die asus die jij hebt gewoon kut als ik het zo ff mag zeggen. Floppy connector zit op een onmogelijke plaats bv. Ik wil best een mercedes maar niet 1 met 3 wielen dan liever een "skoda" met 4 wielen. En bovendien klopt die vergelijking die jij maakt totaal niet lees de verschillende reviews maar eens na en dan weet jij niet hoe snel je je asus moet inruilen voor een epox.Op donderdag 18 oktober 2001 14:45 schreef pietersg het volgende:
[..]
En waarom zou je een mercedes kopen als een skoda ook rijdt ?
Ik ben wel tevreden emt mn ASUS A7V
Ik wil wel eens weten wat er zoveel beter is van apoc tenopzichte van asus
kenenn julie mij de verschillen vertellen
ik denk het niet omdat de ASUS met de kt266a chipset nog niet tevinden is.
mocht het zo zijn dat jullie toch een link hebben gevonden of mij iets kennen vertellen zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om die info met mij te delen
alvast bedankt.
Greetz RapTile
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Als jij een perfect stabiel en supersnel moederboard niet goed vind omdat de floppy connector(wat je op GoT bij 1 post hebt gelezen) op de foute plaats zit (wat niet waar is) raad ik je aan om dit moederboard zelf maar eens te testen en daarna beginnen te praten over de vergelijking tussen de asus en een nog niet leverbaar mobotje...Op donderdag 18 oktober 2001 15:33 schreef SuB het volgende:
[..]
en jij weet duidelijk niet waarover je het hebt. het is niet de asaus a7m266 die het beste 760 board maar de epox. En bovendien is die asus die jij hebt gewoon kut als ik het zo ff mag zeggen. Floppy connector zit op een onmogelijke plaats bv. Ik wil best een mercedes maar niet 1 met 3 wielen dan liever een "skoda" met 4 wielen. En bovendien klopt die vergelijking die jij maakt totaal niet lees de verschillende reviews maar eens na en dan weet jij niet hoe snel je je asus moet inruilen voor een epox.
Verwijderd
het is niet alleen de floppy connector hoor maar ja.. ook cnr bv
Je moet niet denken omdat jij dat boardje hebt dat het helemaal the bomb is.
leuyke smiley btw wat die echt nodig? je begint zelf met een kromme vergelijking die totaal nergens op gebaseerd is. Zon smiley van mijn kant was dus meer op zijn plaats geweest. Maar ja zoek het maar uit ik weet wanneer ik niet gewenst ben.
ps. ik vind een floppy connector aan de onderkant van me moederbord toch best vervelend.
de vraag is waneer die asus komt met die kt266a
niet of je asus in moet ruilen of niet om maar even een voorbeeld tegeven.
Spelfouten voorbehouden.
Als we nu ff met z'n allen hem gaan bombarderen met "Wij willen A7V266-E mobo's!!"
Dan moet hij wel gek zijn ze niet zo snel mogelijk te bestellen...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
heheOp vrijdag 19 oktober 2001 14:01 schreef MTops het volgende:
Wat is momenteel de populairste online shop?
Als we nu ff met z'n allen hem gaan bombarderen met "Wij willen A7V266-E mobo's!!"
Dan moet hij wel gek zijn ze niet zo snel mogelijk te bestellen...
ze zijn er nog niet dus is er ook nog niets te bestellen
Ik kan HELAAS nog helemaal niets vinden op het internet over dit plankje
Spelfouten voorbehouden.
http://www2.alternate.de/html/nodes/016025000.html
en
http://www2.alternate.de/html/nodes_info/gjea16.html
velt wel mee hoor je moet er ongeveer 10% bij rekenen want de duitse mark staaat geloof ik op F 1,10.Op vrijdag 19 oktober 2001 21:56 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Die Asus A7V266-E is nu al te koop in Duitsland. Ga maar eens kijken bij Alternate, ze zijn wel best duur![]()
en
Is er geen engelse versie van die site ofzo of een REVIEW
Daar zou ik echt blij mee zijn
Spelfouten voorbehouden.
Spelfouten voorbehouden.
Ik heb nog even gekeken naar dat plankje maar dat kan nooit want er staat dat hij 133 FSB heeftOp vrijdag 19 oktober 2001 21:56 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Die Asus A7V266-E is nu al te koop in Duitsland. Ga maar eens kijken bij Alternate, ze zijn wel best duur![]()
en
dat is echt onmogelijk gewoon aangezien er veel meer uit de mobrden tehalen valt.
Of ben ik nou weer zon dombo die het fout heeft
Spelfouten voorbehouden.
http://www.asus.com.tw/products/motherboard/ddr266/a7v266-e/index.html
ik kan niet wachten totdat ik hem kan halen !
Spelfouten voorbehouden.
Ik heb gezocht naar (2-phase voeding) maar kan niets vinden dus ik wil wel even weten waarom dat zo slecht is dan.
Spelfouten voorbehouden.
er werd trouwens gesprokenb over ACR dat dat niet in nederland tekoop is, maar wat is het eigenlijk?
Spelfouten voorbehouden.
Spelfouten voorbehouden.
Klopt wel hoor. Laat je niet in de war brengen: de FSB van een DDR266 board draait gewoon op 133mHz, alleen door het DDR-principe komt het neer op een effectieve snelheid van 266mHz. Dit staat overigens ook in de FAQ en wel hier.Ik heb nog even gekeken naar dat plankje maar dat kan nooit want er staat dat hij 133 FSB heeft
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
niet OFFTOPIC GAAN PLEASE!!
bestellen of in de winkel .. maakt niet uit... als het maar niet uit de VS ofzo moet komen want dan duurt het nog wel 2 weken voordat je hem hebt endus ligt ie hier dan (hopelijk) in de winkel
Spelfouten voorbehouden.
dat is volgends mij offtopicOp dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef Baba het volgende:
kan die KT266a PC 2400 DDR RAM aan?
gebruik ff de search of je iets kan vinden zoniet open er ff een topic over.
* raptile denk dat het ook aan het moederbord ligt of ie dat aankan of niet.
Spelfouten voorbehouden.
Elk ddr mobo'tje kan dat aan, wat voor een onzin is dat nou..Op dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef Baba het volgende:
kan die KT266a PC 2400 DDR RAM aan?
En ik heb idd nog steeds die asus niet gezien in de winkel. Maar ik denk dat ik ook nog ff wacht op de banchies.
| I've got permission to color outside the lines |
en de MSI K7T266 Pro2-RUOp dinsdag 23 oktober 2001 23:15 schreef Genotix het volgende:
[..]
En ik heb idd nog steeds die asus niet gezien in de winkel. Maar ik denk dat ik ook nog ff wacht op de banchies.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
133 dollar (327piek) voor die MSI K7T266 Pro2-RU
en de asus a7v266 voor 129 dollar (317 piek)
Waarom is er nu geen dealer die een zooi van die planken over laat komen uit de VS?
Je moet nogal leip doen wil je er dan geen winst uit kunnen halen.
Stel ik koop ze als particulier. Dan betaal ik $35 per bestelling via "wire transfer"
en dan nog de nodige taxes en invoerprut waarvan ik niet weet hoeveel dat allemaal is.
Maar als je 100 van die bordjes (50 elk merk) inkoop en ze met 75 piek winst verkoop, da's lekker toch?
GreetZ
Ik word er ook doodziek van.Op woensdag 24 oktober 2001 01:04 schreef Dweezerroy het volgende:
pricewatch.com
133 dollar (327piek) voor die MSI K7T266 Pro2-RU
en de asus a7v266 voor 129 dollar (317 piek)
Waarom is er nu geen dealer die een zooi van die planken over laat komen uit de VS?
Je moet nogal leip doen wil je er dan geen winst uit kunnen halen.
Stel ik koop ze als particulier. Dan betaal ik $35 per bestelling via "wire transfer"
en dan nog de nodige taxes en invoerprut waarvan ik niet weet hoeveel dat allemaal is.
Maar als je 100 van die bordjes (50 elk merk) inkoop en ze met 75 piek winst verkoop, da's lekker toch?
GreetZ
ze komen wel met WE HEBBEN HEM EINDELIJK UIGEBRACHT!!! maar ik zie al een week helemaal niets over waar ik hem kan bestellen.
dat geld voor de ASUS en de MSI
Spelfouten voorbehouden.
Ik begrijp nie waarom iedereen zo met XP athlons bezig is?
Prijs/Speed verhouding winnen ze nu ZEKER! Maar zodra de DDR mobo's voor P4's uitkomen is het prijsverschil niet meer zo groot. Ik geef toe, de athlon zal iets sneller zijn. Maar stabiliteit van P4 is ook subliem tegenover een AMD.
En bij een 478 p4 mobo ben je zeker dat je kan upgraden tot 3Ghz p4's en zelfs tot 4Ghz p4's. Dat zijn pas upgrade mogelijkheden! Hoe zit het bij de XP's? niemand weet wanneer ze met die CORE stoppen en jullie weer andere mobo's moeten kopen!
Of zie ik het weer heel fout
sluuuuuu
Een amiga 500 met 512 kb ram !
je ziet het heel foutOp woensdag 24 oktober 2001 01:25 schreef multipasser het volgende:
Sorry als het wat off topic is maar nu heb ik tenminste aandacht van vele amd-ers
Ik begrijp nie waarom iedereen zo met XP athlons bezig is?
Prijs/Speed verhouding winnen ze nu ZEKER! Maar zodra de DDR mobo's voor P4's uitkomen is het prijsverschil niet meer zo groot. Ik geef toe, de athlon zal iets sneller zijn. Maar stabiliteit van P4 is ook subliem tegenover een AMD.
En bij een 478 p4 mobo ben je zeker dat je kan upgraden tot 3Ghz p4's en zelfs tot 4Ghz p4's. Dat zijn pas upgrade mogelijkheden! Hoe zit het bij de XP's? niemand weet wanneer ze met die CORE stoppen en jullie weer andere mobo's moeten kopen!
Of zie ik het weer heel fout)
sluuuuuu
-pentium is alsnog duurder
-ook het moederbord
-komt alsnog mindersnel uit de test dan amd
-je betaald bij pentium voor bijvoorbeeld 1.9 maar krijgt effectief een amd 1400 kwa prestaties
-ook pentium komt met nieuwe mogelijkheden en daarom koop je daar ook elke keer een ander mobo voor.
ik denk dat dat het wel zon beetje was
Spelfouten voorbehouden.
Brand Product Description Price Ship Date/HR Dealer/Phone ST Part#
AsusTek PRICES FORONLINE ORDERS ONLY -A7V266-E Socket A, AMD Athlon/Duron mboard. ETA early NOV 200/266MHz FSB, 2 UDMA/100 IDE W/RAID built-in, 1 4X AGP, 5 PCI, 1 ACR, 3 DDR, 4 USB. VIA KT266A Chipset, w/audio. $ 175 Starts @ $8, insured 10/20/2001 7:34:15 PM CST Mark One Computers, Inc.
888-204-4789
847-437-9907
Online Ordering IL A7V266-E
AsusTek A7V266-E-WA Socket A (K7)VIA KT 266A Chipset - No CPU W/ AUDIO ETA 10/31 Accepts Socket A (K7)600MHz-1400+MHz (5) PCI (1)ACR (1)4XAGP (3)DDR (184PIN) UDMA/100 IDE W/ AUDIO ATX $ 177 13 10/19/2001 1:45:31 PM CST Spartan Technologies, Inc.
888-393-0340
847-364-9900--School&Govt P.O.'s accepted
Online Ordering IL ASA7V266-E-WA
AsusTek A7V266-E-WA VIA KT266A CHIPSET SOCKET A ATHLON, ATHLON XP, DURON ATX NO CPU ETA 10/31 1AGP 5PCI 1ACR 3DDR DIMMS UDMA100 RAID WITH AUDIO $ 179 12 10/19/2001 1:46:06 PM CST PC Progress
888-727-7647
847-593-7450--School&Govt P.O.'s accepted
Online Ordering IL ASA7V266-E-WA
Spelfouten voorbehouden.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_AMD_Motherboards_68.html#a360
http://www.vgicomputers.com/acatalog/Online_Catalogue_Asus_49.html
Het is hier 17:00 en beide hebben nog voorraad en zenden naar NL duurt 2 tot 3 dagen.
Verwijderd
Verwijderd
L.S.,
Onze MSI distributeur heeft gisteren nog aangegeven dat de eerste MSI moederborden voorzien van een Via KT266A chipset pas begin november op z'n vroegst in Nederland leverbaar zullen zijn. Asus moederborden voorzien van deze chipset zullen medio november leverbaar zijn.
Let op:
Is niet geschikt om cpu's op 266Mhz FSB in te stellen.
Hij is ook vreselijk goedkoop... WTF is dit nu weer?
Ach suf, ik zoek zo druk naar A7V266-E, dat ik over het hoofd zie dat er ook een A7V-E is
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Heb ik eindelijk een heel nieuw systeempje gekocht moet ik weer eens wachten op zon moederbord daar word je toh gek van
Spelfouten voorbehouden.
Spelfouten voorbehouden.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
dat zuigtOp vrijdag 26 oktober 2001 19:13 schreef Righteye het volgende:
Importeur, pc winkels en Asus zelf.....maar die zijn ons gezeur allemaal al lang zat
Ik zit hier echt tebalen
Ik wil wel eens weten hoe snel het nu gaat (mn 2de systeempje) maar zonder moederbord werkt het niet
Spelfouten voorbehouden.
Spelfouten voorbehouden.
Ik wil eigenlijk liever dat de Abit uitkomt
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
Abit rulezOp Saturday 27 October 2001 15:57 schreef Righteye het volgende:
Nee...medio November waren de geruchten (dus minimaal nog 4 nachtjes slapen)
Ik wil eigenlijk liever dat de Abit uitkomt
Spelfouten voorbehouden.
is er dan nu ook al bekend of we hem ook al in nederland hebben en/of waneer dat zal zijn?
Spelfouten voorbehouden.
Er stond dat MyCom hem al leverde in de pricewatch.Op maandag 29 oktober 2001 19:39 schreef raptile het volgende:
-=hier=- Staat dat ie al leverbaar is.
is er dan nu ook al bekend of we hem ook al in nederland hebben en/of waneer dat zal zijn?
Ik vandaag gebeld HEBBEN ZE HEM NIET!!
Nu is hij van de Pricewatch verweiderd.
Spelfouten voorbehouden.