iCUE H100x RGB ELITE

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 19:25
Dit product staat twee keer in de pricewatch, met een ander EAN nummer (waarschijnlijk een nieuwe revisie?)
Origineel: uitvoering: Corsair iCUE H100x RGB ELITE
Duplicaat: uitvoering: Corsair iCUE H100x RGB Elite Liquid CPU Cooler

Toevoegend, waarom is "Liquid CPU Cooler" vaak toegevoegd aan de titel? De categorie geeft al aan dat het een AIO/Waterkoeling is.

categorie: Waterkoeling

Tevens zou het mooi zijn als de artikelen gegroepeerd kunnen worden en bijv. een dropdown krijgen met 240, 280, 360, 420 etc. + kleur.

[ Voor 38% gewijzigd door Apart op 30-07-2023 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48

Mooijekind

Manager Product Content
Ze hebben inderdaad 2 verschillende productcodes waardoor er dus een kleine revisie is geweest. Ik heb ze wel even onder 1 product gezet en dan met 2 uitvoeringen waarbij ik de productcode heb meegenomen in de titel.
Helaas staat er bij Corsair niet genoemd wat de verschillen zijn. Ik heb een mail gestuurd naar Corsair voor meer info hierover maar nog niets vernomen.

De extra toeving Liquid CPU Cooler is hier inderdaad overbodig. We volgen zoveel mogelijk de schrijfwijze zoals de fabrikant gebruikt maar hier is het een beetje dubbelop. Ik ga wat producten nalopen en deze info verwijderen.

Producten groeperen we eigenlijk alleen als er een verschil zit in kleur of opslag zoals bij smartphones. Als er een verschil zit in prestaties doen we dat niet (uitzonderingen daargelaten) .
In dit geval zijn de koelprestaties en de ruimte die je fysiek in je kast nodig hebt bij AIO's anders en kiezen we ervoor om de verschillende formaten los te laten staan.
Een witte en een zwarte variant kunnen dan natuurlijk weer wel bij elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Oke, bedankt dat er ook contact is opgenomen met Corsair!

Zou hier ook nog naar gekeken kunnen worden?

https://tweakers.net/pric.../?keyword=assassin%20king

Daarnaast, waarom worden precies de koelers van Thermalright zeer slecht door de pricewatch opgenomen, terwijl deze toch vrij vaak worden genoemd en bij diverse andere media als beste worden getest? Zoals bij de link hierboven is de koeler er wel maar wordt hij heel vreemd genaamd door een denk ik automatisch systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
De Thermalright Assassin King 120 SE staat er nu ook volledig in.
De producten die worden getoond in de pricewatch maken we aan als deze door meerdere shops worden aangeleverd in de productfeeds. Als een product door 3 of meer shops wordt aangeleverd dan verschijnt deze in het ongesorteerde deel van de pricewatch. Wij hebben daar dan nog niet naar gekeken en het product niet voorzien van specificaties, plaatjes en een check gedaan op de productnaam.
Vanuit Unsorted pakken wij de producten weer op, gedeeltelijk handmatig en gedeeltelijk geautomatiseerd.
Als wij een check hebben gedaan komt het product pas in de reguliere pricewatch met alle specificaties die wij hebben kunnen vinden.
Als we niet volledig zijn met ThermalTake producten dan komt dat voornamelijk omdat deze dan weinig worden aangeboden door de aangesloten shops in de pricewatch. Als ik nu zoek in Unsorted kom ik namelijk maar 3 producten tegen van Thermaltake.

Wat betreft het verschil bij de Corsair iCue, De CW-9060065-WW2 heeft een verbeterde pomp omdat daar wat problemen mee waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ik denk dat het dan een foutje was van de webshops, die het onder het merk "ThermalTake" hebben gezet? ThermalTake en Thermalright zijn namelijk twee verschillende fabrikanten.

En oké, mooi dat Corsair gereageerd heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind

Mooijekind

Manager Product Content
Sorry, mijn gebrek aan koffie. Ik bedoel idd Thermalright. 1 shop heeft het idd onder ThermalTake staan wat ik automatisch overnam :-)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.