Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toett
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-07-2023
Mijn vraag
Ik heb thuis altijd op 1 monitor gewerkt (aoc u2879vf), maar zou graag een tweede erbij willen. Ik zou dan graag een monitor willen die ik verticaal erlangs kan plaatsten, maar weet niet zo goed wat de beste optie is. Mijn wens is om niet veel geld eraan kwijt te zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met zo weinig info is er natuurlijk lastig iets zinnigs te zeggen.
Hoe groot moet die monitor zijn? Welke resolutie?

De beste optie is voor iedereen anders. Dus geef eens aan waar je aan zat te denken. Ik zou sowieso gaan voor een paneel met fatsoenlijke kijkhoeken. Dus pak geen gare monitor met TNpaneel (al vindt je die niet zo heel veel meer tegenwoordig. VA en IPS is zeer betaalbaar geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toett
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-07-2023
Ik denk zelf aan een 24 inch, maar sta open voor andere suggesties. Wat betreft resolutie vind ik het zelf moeilijk om aan te geven wat ik "wil". Heb zelf rondgekeken op internet en kan zelf geen keuze maken. Er zijn zo veel opties en mogelijkheden, ik beoog met mijn vraag hierboven de opties te verkleinen. Je opmerking om geen TNpaneel te kiezen maar een VA/IPS biedt al enige richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20
Wat is het doel van je 2e monitor?

Beelduitbreiding?
Secundair scherm om bijv website op open te hebben of YouTube?
Programmeren?
Webdesign?

Als jij niet aangeeft wat je er mee wilt doen, kunnen wij ook niet zeggen wat goed is.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

je hebt nu een 60hz TN paneel. NIet echt iets bijzonders.
In dat geval zal je tweede scherm ook niet iets bijzonders hoeven te zijn.
Maar je wilt hem verticaal? (dus 90gr draaien).
NIet elke monitor stand kan dat. Wil je met een losse arm en vesa mount werken

Let idd verder op TN panelen. Soms zijn de kleuren niet top als je het scherm draait.

zou gewoon voor een 1080p scherm kiezen met een VA/IPS scherm en kiken naar een monitor arm.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.