Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10

[Multi] Remnant II

Afbeeldingslocatie: https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1282100/header.jpg?t=1690498964
Introductie
Remnant II is het vervolg op de bestverkochte game Remnant: From the Ashes waarin overlevenden van de mensheid het opnemen tegen nieuwe dodelijke wezens en goddelijke bazen in angstaanjagende werelden. Speel solo of coöp met twee andere vrienden om de diepten van het onbekende te verkennen en te voorkomen dat een kwaad de werkelijkheid zelf vernietigt. Om te slagen, moeten spelers vertrouwen op hun eigen vaardigheden en die van hun team om de moeilijkste uitdagingen te overwinnen en het uitsterven van de mensheid te voorkomen.
Platformen
De game is verkrijgbaar op PS5, Xbox en PC maar heeft geen crossplay.
Reviews:
https://www.pcgamer.com/remnant-2-review/
https://www.ign.com/articles/remnant-2-review
https://www.metacritic.com/game/pc/remnant-ii

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Remnant 2 Review

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
Ik zag dat er nog geen topic over deze nieuw game was die goed wordt ontvangen. En aangezien co-op een belangrijk element is en ik geen vrienden met deze game heb, heb ik dit topic gemaakt om mensen bij elkaar te brengen en samen te spelen.

De topic start wordt op een later moment nog verder uitgebreid.

[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 29-07-2023 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Ik moet nog even de laatste chapter van Red dead 2 afmaken vandaag en dan ben ik down.

Heb m gister op de kop getikt voor 19 euro en ben erg benieuwd.

Xbox spelers hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Ik speel op PC, en ben nog bezig met de tutorial. Eerste indruk tot dusver goed, speelt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:39
Fijn dat er eindelijk een topic is. Ik heb het eerste deel maar een uur of twee gespeeld, maar in deze heb ik al 15 uur zitten, dus deze game bevalt tot nu toe erg goed. Ik ben bij de laatste boss maar deze heb ik nog niet weten te verslaan, die is een namelijk een stuk pittiger dan de rest maar zal verder niks verklappen.

Mochten er mensen nog co-op partners zoeken op pc, voel je vrij om mij toe te voegen (Steam en Discord zijn te vinden op mijn profiel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Simone96 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:12:
Fijn dat er eindelijk een topic is. Ik heb het eerste deel maar een uur of twee gespeeld, maar in deze heb ik al 15 uur zitten, dus deze game bevalt tot nu toe erg goed. Ik ben bij de laatste boss maar deze heb ik nog niet weten te verslaan, die is een namelijk een stuk pittiger dan de rest maar zal verder niks verklappen.

Mochten er mensen nog co-op partners zoeken op pc, voel je vrij om mij toe te voegen (Steam en Discord zijn te vinden op mijn profiel).
Ik heb je op Steam toegevoegd, ben zelf nog niet zover in de game, heb deze pas vanmorgen aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:39
Poulske schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:52:
[...]

Ik heb je op Steam toegevoegd, ben zelf nog niet zover in de game, heb deze pas vanmorgen aangeschaft.
Ik heb je geaccepteerd, vind het ook leuk om mensen te joinen die in gebieden zijn waar ik al ben geweest. Alles is procedurally generated en er zijn ook gedeeltes van biomes die in mijn playthrough niet zitten, maar in die van jou bijvoorbeeld wel. Daarnaast is extra scrap sowieso nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Poulske schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:31:
Ik speel op PC, en ben nog bezig met de tutorial. Eerste indruk tot dusver goed, speelt lekker.
Toffe game idd, vanavond ook begonnen en speelt super lekker zoals je zegt.

Dark souls met guns 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Ondertussen bij de eerste boss aanbeland, had hem bijna te pakken maar omdat deze half in het water is moest ik zwemmen waardoor ik niet kan dodgen...

Vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Gisteravond in 3 pogingen de eerste boss verslagen, Kaeula's Shadow. Ik ben nooit fan geweest van Souls like games maar aan Remnant ben ik echt hooked.

Maar als ik het goed begrijp zijn de werelden en bosses dus niet altijd hetzelfde? Men kan een andere eerste boss dan ik hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06 04:16
Poulske schreef op maandag 31 juli 2023 @ 08:53:
Gisteravond in 3 pogingen de eerste boss verslagen, Kaeula's Shadow. Ik ben nooit fan geweest van Souls like games maar aan Remnant ben ik echt hooked.

Maar als ik het goed begrijp zijn de werelden en bosses dus niet altijd hetzelfde? Men kan een andere eerste boss dan ik hebben?
Correct. Je krijgt ook niet altijd dezelfde dungeons in een wereld, dus je kan de story uitspelen en niet eens alle dungeons, bosses, items hebben gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Game is wel echt heel tof een dikke 9 voor mij.

Ondertussen al 20 uur bezig en bij de derde world ergens in een side dungeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Vanavond ook aan deze game beginnen op de PS5. Meer mensen die hem gaan spelen op de PS5?
Ben erg benieuwd naar de game. Heeft na mijn idee een beetje het Destiny gevoel, en daar heb ik ook veel plezier mee gehad!

[ Voor 27% gewijzigd door LichtBruisend op 01-08-2023 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
De game is al 1 miljoen keer verkocht, meer dan terecht.
https://www.ign.com/artic...lion-copies-in-first-week

Hopelijk komt er binnenkort ook crossplay en ingame chat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-06 19:48
LichtBruisend schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:00:
Vanavond ook aan deze game beginnen op de PS5. Meer mensen die hem gaan spelen op de PS5?
Ben erg benieuwd naar de game. Heeft na mijn idee een beetje het Destiny gevoel, en daar heb ik ook veel plezier mee gehad!
Fantastische game! Zit nu in de 4e wereld, bizar hoe ze dit voor elkaar hebben weten te boksen.
Goty voor mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Vinnocchio schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 21:03:
[...]

Fantastische game! Zit nu in de 4e wereld, bizar hoe ze dit voor elkaar hebben weten te boksen.
Goty voor mij
Het pakt me echt zoals bv Bloodborne ik droom dan soms over mn volgende moves :+ zo erg is het.

Inderdaad een serieuze GOTY contender alleen is dit jaar zo dikgevuld dat ik het nog niet zeker weet, maar het is wel echt een bizar verslavende en goede game! ben nu in de laatste dungeon van wereld 3 na 30 uur, ik explore echt iedere hoek van de map en dit word ook de eerste x dat een new game + mij intresseert vanwege de totaal andere opzet, andere quests en npcs.

Ze hebben hier iets heel moois neergezet _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Xbox Motion blur toggle patch is eindelijk live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:34
Tof spel dit. Ik snap de helft van de tijd niet wat ik aan het doen ben maar dat geeft niks. Schieten voelt lekker stevig, puzzels zijn precies goed in niet te simpel maar ook niet te complex zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteravond met deze game begonnen na de review van GameKings te hebben gezien, bevalt tot nu toe erg goed al ben ik nog compleet aan het begin van het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook begonnen, nog flink zoeken wel en al heel veel down gegaan vs

spoiler:
Die Red Prince.. Ik ben echt een totale dodge n00b.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

m0nk schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:03:
Hier ook begonnen, nog flink zoeken wel en al heel veel down gegaan vs

spoiler:
Die Red Prince.. Ik ben echt een totale dodge n00b.. :+
Wel echt tof om te lezen dat ieders playthrough compleet anders is, ben hem niet tegengekomen in mijn story.

spoiler:
Gister wel flink gedanst met the nightweaver was een tof gevecht :*)

Ik heb m nog niet uit maar heb nu al zin in mn tweede playthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Zaag mij maar lek!
spoiler:
In the Lament
awesome stukje weer met allerlei gekke puzzels en een sfeer dat past bij het spel maar toch verrassend is vanuit de zone waar je eerst loopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Ik ben vandaag begonnen. Na 20 minuten tutorial + volg Ford kwam ik een (blijkbaar) dungeon tegen, Void Vessel Facility. Nadat ik 3 keer ben gewiped op een misvormde krab de hele dungeon kunnen clearen. Dus nu loop ik ineens met 4 ringen rond :D En een of andere armor gevonden, maar het was bedtijd…

Edit: Buiten wat reviews geen verdere gameplay van de game gezien, maar ik denk dat ik deze wel leuk ga vinden!

[ Voor 26% gewijzigd door lolgast op 11-08-2023 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Moet eerlijk bekennen dat Remnant nu even wat lager op mijn lijstje staat sinds Baldur's Gate. Binnenkort maar weer eens opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-06 11:36
Met wat uurtjes erin en toe aan de 3e wereld: tof! Ik vond 1 wereld wat gloomy en depressing, maar uiteindelijk toch wel intrigerend en tof. Veel toffe levels, genoeg te ontdekken, variabele procedurele content, en secrets.

Ben nu handler + medic combo (je kan op termijn 2 archetypes tegelijkertijd aan zetten, leuk puzzelen qua wat voor interacties je wilt creeren).

Qua bosses vond ik de 2e moeilijkheidsgraad prima te doen tot 1 boss, kwam ik niet voorbij. Toen maar wereld 'rerolled' naar makkelijker niveau. Prima, hoef ik niet alles te optimizen, prima plezier in aanklooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
artjan schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:23:

Qua bosses vond ik de 2e moeilijkheidsgraad prima te doen tot 1 boss, kwam ik niet voorbij. Toen maar wereld 'rerolled' naar makkelijker niveau. Prima, hoef ik niet alles te optimizen, prima plezier in aanklooien.
Ik ben met campaign nummer 2 bezig en heb hem op de tweede moeilijkheidsgraad gezet. Ik ga terug naar eerste via reroll of ik ga kappen met mijn nieuwe (niet gelevelde build). De special enemies slaan me iets te hard neer en ik doe nauwelijks damage. Gok dat baasjes iets heftiger zijn ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
De nightweaver is echt een rotzak. Heb haar al in een andere playthrough neergeknald maar probeer nu de alternative kill voor elkaar te krijgen. Ik krijg die rare vertragingen van haar maar niet onder de knie. Al is een sniper niet het alle makkelijkste wapen voor dat gevecht. :)

Hoe vergaat het andere spelers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Die ben ik nog niet tegen gekomen, ik speel heel sporadisch. Heb nu 3 gebieden gehad maar zit pas in mijn eerste playthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:37
Tof spel, vind het ook een lastig spel. Had gisteren coop public een aantal mensen die toegevoegd waren. Toen een aantal bazen uitgespeeld, maakt het een stuk leuker en wat makkelijker als je met meer bent.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Alle achievements op zak nu. Er zijn nog wel een paar secrets te vinden maar dan moet ik Google raadplegen. Ik vond de charme van het spel juist om alles per toeval te vinden. Nu door naar deel 1. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:27

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zojuist de game begonnen met 2 maten :)

Speelt lekker weg..

Zag wel dat er mega veel secret classes zijn.
Je kan hier dus wel wisselen van classes begreep ik maar level je je classes of level je je character?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Leuk, met meerdere tegelijk is het echt een leuk spel. Ik blijf af en toe even een rondje spelen, perfect spel voor korte sessies vind ik

Je levelt je classes. Als je een beetje onderweg bent kun je heel eenvoudig van class wisselen. Je kunt ook 2 classes tegelijk equippen. De EXP deel je dan automatisch tussen beide waardoor het levellen wat trager gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lolgast schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:52:
Leuk, met meerdere tegelijk is het echt een leuk spel. Ik blijf af en toe even een rondje spelen, perfect spel voor korte sessies vind ik

Je levelt je classes. Als je een beetje onderweg bent kun je heel eenvoudig van class wisselen. Je kunt ook 2 classes tegelijk equippen. De EXP deel je dan automatisch tussen beide waardoor het levellen wat trager gaat.
Oh nice dat klinkt heel gaaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu voor de class gegaan met die hond. skills lijken theoretisch heel sterk als ik dat zo lees. ook dat hij je kan reviven enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
De Handler, die is best fijn inderdaad! Zeker voor soloplay omdat je de aggro een beetje kunt afwenden. Voor mensen die veel samenspelen is de Medic ook echt heel nice voor 1 persoon om te gebruiken. Scheelt veel frustratie :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lolgast schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:14:
De Handler, die is best fijn inderdaad! Zeker voor soloplay omdat je de aggro een beetje kunt afwenden. Voor mensen die veel samenspelen is de Medic ook echt heel nice voor 1 persoon om te gebruiken. Scheelt veel frustratie :9
Oke, ja een maat van mij is al medic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt fucking vette game zeg!
veel toffer dan ik dacht na mijn ervaring met Deel 1. deze zit volgens mij stuk beter in elkaar. ondanks dat ik met 1 ook gewoon veel plezier had hoor.

Wat een vibe hebben die verschillende werelden en enemies etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weer een tof avondje gespeeld.
Met mijn campaign die begon in Losomn klaar voor de eerste keer. Wat een vette map was dat. Heb ook al een aantal secrets uncovered en van die side maps complete en heb er echt mega van genoten. Super gaaf met die mirror realm en light realm

Toen naar het labyrinth gegaan en de eerste boss daar verlagen. Had wel een paar try's nodig met die 1shot mechanics :P maar ook weer heel vet.

Net een dikke longgun gemaakt en ziet er erg cool uit.

The Deceit

Had ook nog een moment waarbij ik mij helemaal wezeloos schrok. Ik liep in zo'n map rond met al die bleke vampierachtige mensen en er lag wat scrap bij zo'n sewer entrance. Loop ik daar bijna tegenaan om die scrap te pakken grijpt zo'n enorm monster mij instant en killde mij XD Maat van zag het niet gebeuren. Daarna nog veel van die sewers langs gelopen om te kijken of we het konden nabootsen maar dat ging niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
Ricmaniac schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:39:
Weer een tof avondje gespeeld.
Met mijn campaign die begon in Losomn klaar voor de eerste keer. Wat een vette map was dat. Heb ook al een aantal secrets uncovered en van die side maps complete en heb er echt mega van genoten. Super gaaf met die mirror realm en light realm

Toen naar het labyrinth gegaan en de eerste boss daar verlagen. Had wel een paar try's nodig met die 1shot mechanics :P maar ook weer heel vet.

Net een dikke longgun gemaakt en ziet er erg cool uit.

The Deceit

Had ook nog een moment waarbij ik mij helemaal wezeloos schrok. Ik liep in zo'n map rond met al die bleke vampierachtige mensen en er lag wat scrap bij zo'n sewer entrance. Loop ik daar bijna tegenaan om die scrap te pakken grijpt zo'n enorm monster mij instant en killde mij XD Maat van zag het niet gebeuren. Daarna nog veel van die sewers langs gelopen om te kijken of we het konden nabootsen maar dat ging niet.
Het is voor m’n gevoel zo’n enorm ondergewaardeerde game. Maar zoveel sfeer, puzzles en goede gunplay is absurd. En die replayability is fantastisch. Topgame

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net toch even een paar grote bosses verslagen joh 😮 wat gaaf. vond Mother Mind heeel dik

Ook een wolf god gekilled die een heel nice wapen heeft gegeven. Heb nog helemaal geen weapon tier list opgezocht ofzo eigenlijk maar deze gecraft en voelt echt heel sterk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7iyS3M374Ni3n6cf6TXwl4CPEyE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WBkYyNsy1gP0jmfbGfnCxSaC.png?f=fotoalbum_large

Gelijk maar gewoon +7 gemaakt omdat k best veel mats had maar nog weinig upgrades. En vind hem heel sterk aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Remnant 2 nu in game pass... net de game een week te vroeg gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-04 13:24
Heb er nu een uurtje of 4 aan besteed, maar kom er nog niet echt lekker in. Het is in theorie wel een game die me aanspreekt, maar het is voor mij te veel looter shooter en te weinig soulslike. De close-combat moveset is in mijn optiek (tot dusver) ook behoorlijk beperkt en je kunt niet blocken (zo ver ik weet). De puzzels, zo ver je daarvan kunt spreken tot nu toe, zijn wat vaag. Ik heb net naar een dansende aap (?) gekeken en iets gekregen en nu kan ik een deur openen die tot niets leidt :?

Ik zet nog even door, want de reviews zijn goed. Maar het klikt niet meteen.

[ Voor 19% gewijzigd door fw10 op 05-12-2023 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Wat een game. Ik ben een hele slechte trophy hunter maar deze gaat platinum. Kan er gewoon niet genoeg van krijgen. Heb nu eindelijk de Archon archetype gevonden, nu deze nog even naar 10 levelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
Ricmaniac schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:39:

Bedoel je die kubussen? Ik speel op de Xbox. Met de controller echt iets van 30 pogingen geprobeerd, maar het lukte maar niet. Uiteindelijk K+M aangesloten en direct de eerste keer gehaald. Het viel me op dat de lock-on van controller bij deze "boss" niet werkt, terwijl je in de rest van het spel onderhand een meter naast kunt schieten en toch nog raak schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

fw10 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:28:
[...]

Bedoel je die kubussen? Ik speel op de Xbox. Met de controller echt iets van 30 pogingen geprobeerd, maar het lukte maar niet. Uiteindelijk K+M aangesloten en direct de eerste keer gehaald. Het viel me op dat de lock-on van controller bij deze "boss" niet werkt, terwijl je in de rest van het spel onderhand een meter naast kunt schieten en toch nog raak schiet.
Klopt die kubussen ja. Na een paar keer krijg je ook de rotatie gewoon makkelijk door en weet je welke je eerst moet schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik vond die met controller (PS5) best goed te doen hoor. Het vlak om te raken is behoorlijk groot en wat @Ricmaniac ook aangeeft, als je de rotatie inmiddels doorhebt heb je best wel de tijd om te wachten met schieten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fw10
lolgast schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:34:
Ik vond die met controller (PS5) best goed te doen hoor. Het vlak om te raken is behoorlijk groot en wat @Ricmaniac ook aangeeft, als je de rotatie inmiddels doorhebt heb je best wel de tijd om te wachten met schieten :)
Ik ben ook vrij waardeloos met shooters en een controller, dus dat helpt ook niet mee 8)
Ik speel pas sinds een jaar op een console. Veel dingen gaan best prima tegenwoordig, maar shooters zijn niet aan mij besteed. Wellicht leer ik het ooit nog eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Owh 100%, ik ook hoor. Je ziet mij geen DayZ of CoD op een console spelen. Maar Remnant 2 gaat me best goed af.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-06 16:21
Ricmaniac schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:50:
Net toch even een paar grote bosses verslagen joh 😮 wat gaaf. vond Mother Mind heeel dik

Ook een wolf god gekilled die een heel nice wapen heeft gegeven. Heb nog helemaal geen weapon tier list opgezocht ofzo eigenlijk maar deze gecraft en voelt echt heel sterk.

[Afbeelding]

Gelijk maar gewoon +7 gemaakt omdat k best veel mats had maar nog weinig upgrades. En vind hem heel sterk aanvoelen.
Mag ik vragen hoe je bij dat beest bent gekomen?
Ik volg nu de storyline met het hert; ik weet dat ik dat wapen kan maken als ik de eindbaas versla.
IK weet ook wat ik moet doen met die harp om er bij te geraken maar ik geraak gewoon niet aan de gesloten deur om dat mechanisme van die harp te activeren.
Heb jij ergens in Yaesha iets speciaals gedaan om daar te geraken? Ik heb alle werelden doorlopen; alle dungeons gedaan die ik kon vinden maar ik geraak gewoon niet aan die 2de deur.
Voor zover ik kon vinden moet ik een bepaalde portal (witte doorgang) doorgaan zodat ik er kom maar geen succes. Ik heb de NPC die deze missie opdraagt volledig uitgevraagd,..

Soit, als ik het niet vind zal ik genoodzaakt zijn een rerun te doen vermoed ik.
Tenzij jij me kan helpen? ;)

Het spel an sich is wel tof btw..ik hoop het nog een tijdje te kunnen spelen.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-06 16:21
[quote]Derbiss schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:15:
[...]

Mag ik vragen hoe je bij dat beest bent gekomen?
Ik volg nu de storyline met het hert; ik weet dat ik dat wapen kan maken als ik de eindbaas versla.
IK weet ook wat ik moet doen met die harp om er bij te geraken maar ik geraak gewoon niet aan de gesloten deur om dat mechanisme van die harp te activeren.
Heb jij ergens in Yaesha iets speciaals gedaan om daar te geraken? Ik heb alle werelden doorlopen; alle dungeons gedaan die ik kon vinden maar ik geraak gewoon niet aan die 2de deur.
Voor zover ik kon vinden moet ik een bepaalde portal (witte doorgang) doorgaan zodat ik er kom maar geen succes. Ik heb de NPC die deze missie opdraagt volledig uitgevraagd,..

Soit, als ik het niet vind zal ik genoodzaakt zijn een rerun te doen vermoed ik.
Tenzij jij me kan helpen? ;)

btw.. ik heb ergens gelezen dat je niet direct max moet upgraden want de difficulty levelt mee ;)

Het spel an sich is wel tof btw..ik hoop het nog een tijdje te kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Remnant 2 - Invoker Archetype Reveal Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klopt ja. ben ook wel benieuwd inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 21:05
Beter laat dan nooit, maar ben deze game nu ook aan het spelen via game pass, op de pc.
Er staat bij dat de dlc erbij hoort te zitten, maar deze is niet geactiveerd en weet in die hele xbox app niet oe ik dat kan forceren of controlleren.

iemand enig idee?
Of is het icoontje alleen dat je korting krijgt met game pass?

[ Voor 11% gewijzigd door Poesmij op 03-12-2024 19:47 ]

Pagina: 1