Toon posts:

Laptop zakelijk gebruik 3D Cad en render maar ook stil

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al enkele jaren gebruik ik ho zbooks maar de laatste jaren valt de kwaliteit me toch wel beetje tegen.

Mijn huidige xbook x360 g5 is wat prestaties betreft best goed maar gebruik op een voeding dan is het net een orkaan op je bureau een hoop herrie en vrijwel constant met lichte kantoor take . Dit is erg storend op kantoor en het rare is dat als je de voeding los trekt het probleem weg blijft. Helaas weet hp geen oplossing dus moeten we het maar slikken.

De laptop wordt 90% van de tijd voor kantoor taken gebuikt maar moet ook in staat om grote cad tekeningen te kunnen bewerken in fusion 360. En render taken in blender 3d. Dat de laptop dan gaat blazen is volledig begrijpelijk uiteraard maar niet bij simpele kantoor zaken.

Het toetsenbord wordt intensief gebruikt maar laatste jaren steeds minder door docking stations met externe toetsenborden. Een numpad is wel een grote must in verband met vele berekening taken.

Mijn huidige scherm is een 1920x1080 maar al mijn externe schermen met usb-c of displayport en 5k resolutie dus een laptopscherm mag ook wel een upgrade gebruiken.

Welke laptops met een prijs tot 2500 euro komen beetje in aanmerking van deze wensen. We hebben jaren lang hp laptops gebruikt maar staan open voor andere merken mits zakelijk uiterlijk dus gaming laptops zijn uit den boze.