Ik heb een oude kleine auto uit het B-segment. Er zit een ingebouwde bluetooth car-kit in maar die is onbruikbaar omdat de microfoon te veel rijwind en motorgeluid oppikt tijdens het rijden. Het microfoontje zit op de stuurkolom geplakt en de uitgang is aangesloten op de originele autoradio.
Binnenkort ga ik meer snelweg kilometers maken voor mijn werk. Ik wil graag in de auto bereikbaar zijn en zelf kunnen bellen als ik op de snelweg rijd. Dat lukt niet met de huidige car-kit.
Bluetooth oordopjes vind ik niet zo fijn en lossen het probleem van omgevingsgeluid niet op. Een andere after-market handsfree kit heeft ook last van het omgevingsgeluid.
Ik zoek een oplossing om handsfree in de auto te bellen als ik aan het rijden ben.
Is een koptelefoon met boommicrofoon voor de mond een goede oplossing?
Zoiets bijvoorbeeld:
uitvoering: LogiLink BT0059 (Zwart)
In Nederland is het toegestaan maar in sommige andere landen is het verboden. In Duitsland mag het wel maar wordt aangeraden om 1 oor vrij te houden om de omgevingsgeluiden en sirenes te kunnen horen.
Binnenkort ga ik meer snelweg kilometers maken voor mijn werk. Ik wil graag in de auto bereikbaar zijn en zelf kunnen bellen als ik op de snelweg rijd. Dat lukt niet met de huidige car-kit.
Bluetooth oordopjes vind ik niet zo fijn en lossen het probleem van omgevingsgeluid niet op. Een andere after-market handsfree kit heeft ook last van het omgevingsgeluid.
Ik zoek een oplossing om handsfree in de auto te bellen als ik aan het rijden ben.
Is een koptelefoon met boommicrofoon voor de mond een goede oplossing?
Zoiets bijvoorbeeld:
uitvoering: LogiLink BT0059 (Zwart)
In Nederland is het toegestaan maar in sommige andere landen is het verboden. In Duitsland mag het wel maar wordt aangeraden om 1 oor vrij te houden om de omgevingsgeluiden en sirenes te kunnen horen.
[ Voor 24% gewijzigd door Apollyon op 29-07-2023 00:05 ]
Disclaimer: bovenstaande auteur lijdt aan dyslexie