Be Quiet Blackrock v3 Pro schuin/scheef

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billybonka
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-08 20:27
Hallo,

Ik deed een upgrade van mijn CPU en ik kwam erachter dat mijn koeltoren nogal scheef is. Geen idee of dit al lang is en hoe dit komt. .

.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_sgoo3aCl2_Vf7RPTpNNPBG4ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PJzqvI95ISsJGHDJBSpWqJor.jpg?f=fotoalbum_large

Deze computer reist regelmatig wel is van mijn thuis naar kantoor. Dus dit zou wel is door transport kunnen komen? Het kan ook zijn dat ik hem zo gekocht heb. Of komt dit misschien door het gewicht?. Ik kocht deze computer 2de hands een heel tijdje geleden, maar heb er al veel aan veranderd.

Denken jullie dat AIO beter is voor een computer die je regelmatig verhuisd? Moet ik me zorgen maken?

Bedankt voor jullie reply

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat is het probleem precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-09 14:58
Dit kan best door het transport komen.
Probeer de kast zo te vervoeren, kwa orientatie, dat het moederbord onderin zit en de koeler rechtop staat.
Dan draagt het moederbord het gewicht van de koeler en zijn de zijwaartse krachten het kleinst.
Zo te zien, zijn alleen je heatpipes gebogen, maar is de onderkant nog prima en maakt ie (waarschijnlijk) ook nog contact met de processor.
Dit kan je checken door naar je temperatuur te kijken.

Als die in orde is, zou ik er verder niets aan doen.
Natuurlijk is een desktop niet bedoeld om "regelmatig" te verhuizen.
Daarvoor hebben ze een portable computer uitgevonden: de laptop.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billybonka
GarBaGe schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:01:
Dit kan best door het transport komen.
Probeer de kast zo te vervoeren, kwa orientatie, dat het moederbord onderin zit en de koeler rechtop staat.
Dan draagt het moederbord het gewicht van de koeler en zijn de zijwaartse krachten het kleinst.
Zo te zien, zijn alleen je heatpipes gebogen, maar is de onderkant nog prima en maakt ie (waarschijnlijk) ook nog contact met de processor.
Dit kan je checken door naar je temperatuur te kijken.

Als die in orde is, zou ik er verder niets aan doen.
Natuurlijk is een desktop niet bedoeld om "regelmatig" te verhuizen.
Daarvoor hebben ze een portable computer uitgevonden: de laptop.
Aangezien dit een workstation Media/vmix Streaming-server is die ik profesioneel gebruik om events te streamen. heb ik meer als 16 CPU lanes nodig, bv voor capture kaarten, 10gb netwerk kaarten en andere rand apparatuur.

Die laptop moet dus nog worden uitgevonden. Laat gerust weten als ik iets gemist heb.

Maar bedankt voor je ludieke opmerking ik neem het mee. _/-\o_[quote][b]

[ Voor 52% gewijzigd door billybonka op 31-07-2023 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-09 14:58
Klinkt als een heel gesleep. iedere keer.
Als je vaak op kantoor werkt EN vaak thuis, is het dan niet een optie voor 2 machines?
Eentje op kantoor en eentje thuis?
Wellicht op kantoor een nieuwe machine aanschaffen en de "oudere" thuis gebruiken?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billybonka
GarBaGe schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:08:
Klinkt als een heel gesleep. iedere keer.
Als je vaak op kantoor werkt EN vaak thuis, is het dan niet een optie voor 2 machines?
Eentje op kantoor en eentje thuis?
Wellicht op kantoor een nieuwe machine aanschaffen en de "oudere" thuis gebruiken?
Ik werk op tijdelijke events deze kunnen zich overal bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Een aio koeler is dan praktischer.
Pagina: 1