Ik zoek een?
Complete upgrade set, dus moederbord, processor, koeler en geheugen.
Wat is je budget?
+/- 500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ooit begonnen met AMD, was toen de beste bang for buck. Daarna overgegaan naar Intel, omdat single core performance veel beter was ivm Arma3. Nu heeft Dayz daar niet zo'n voorkeur over, dus wil ik weer terug naar AMD. Tenzij er een betere prijs/kwaliteit optie is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Simpele game setup met triple screen. Kast, voeding, 1TB M2 en gpu gaan van oude systeem.
Helaas is gistermiddag mijn huidige moederbord overleden. Kom van een MSI Z170a carbon met een I5-6600k. TX750M voeding en een GTX1070 en m'n CM840 case houd ik, evenals al mijn opslag media.
Heb nu het onderstaande systeem samengesteld bij Megekko:
Is dit een goed budget systeem?
Complete upgrade set, dus moederbord, processor, koeler en geheugen.
Wat is je budget?
+/- 500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ooit begonnen met AMD, was toen de beste bang for buck. Daarna overgegaan naar Intel, omdat single core performance veel beter was ivm Arma3. Nu heeft Dayz daar niet zo'n voorkeur over, dus wil ik weer terug naar AMD. Tenzij er een betere prijs/kwaliteit optie is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Simpele game setup met triple screen. Kast, voeding, 1TB M2 en gpu gaan van oude systeem.
Helaas is gistermiddag mijn huidige moederbord overleden. Kom van een MSI Z170a carbon met een I5-6600k. TX750M voeding en een GTX1070 en m'n CM840 case houd ik, evenals al mijn opslag media.
Heb nu het onderstaande systeem samengesteld bij Megekko:
Volgens vergelijkingen zou dit zo'n 50/60% sneller moeten zijn. Kost mij op het moment €514,-AMD Ryzen 5 7600X
Asus TUF GAMING A620-PRO WIFI
ADATA DDR5 XPG Lancer RGB 1x16GB 5200
Thermaltake Toughair 510 Processor Koeler 12 cm Zwart
Is dit een goed budget systeem?
---RAWE CEEK!!!---