Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud-v-d
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 03-08-2023
ik ben oopzoek naar een nieuwe android smartphone die usb-c dp alt modd heeft.

ik wil een portable touchscherm (viewsonic td1655) aansluiten op een smartphone.

mijn nokia 8.3 blijkt dit helaas niet te ondersteunen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud-v-d
Bedankt voor je reactie.
Deze lijst was ik al tegengekomen.
Het gaat mij om nieuwe telefoons. Ik las ergens dat de komende pixel 8 ondersteuning zou hebben maar dat is niet helemaal zeker en bovendien zijn deze telefoons heel duur.
Het valt mij echt tegen dat de telefoonmakers massaal de dp alt mode hebben laten vallen. De mogelijkheden zijn heel functioneel. De viewsonic td1655 is echt een heel mooi scherm en maakt van je phone een veelzijdig topend 16" tablet... Dat zal ook wel de rede zijn dat men alt mode aanvankelijk los heeft gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als je een niet al te duur toestel zoekt kom je als snel bij toestellen van Motorola terecht. Zoals de uitvoering: Motorola Edge 30 Fusion Zwart

Zie ook: https://www.motorola.com/we/ready-for

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:03

g0tanks

Moderator CSA
ruud-v-d schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:54:
Bedankt voor je reactie.
Het gaat mij om nieuwe telefoons. Ik las ergens dat de komende pixel 8 ondersteuning zou hebben maar dat is niet helemaal zeker en bovendien zijn deze telefoons heel duur.
Het valt mij echt tegen dat de telefoonmakers massaal de dp alt mode hebben laten vallen. De mogelijkheden zijn heel functioneel. De viewsonic td1655 is echt een heel mooi scherm en maakt van je phone een veelzijdig topend 16" tablet... Dat zal ook wel de rede zijn dat men alt mode aanvankelijk los heeft gelaten.
Aangezien de Samsung Galaxy S20 t/m S22 in die lijst voorkomen, is het niet aannemelijk dat de S23 en aankomende S24 ook ondersteuning zullen hebben voor DisplayPort-Alt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Bedankt voor je reactie.
vermeld dat dan, had mij 28 seconden aan google minder gekost vandaag (ik heb helaas geen onbeperkt tweakers google abonnement)
en maakt van je phone een veelzijdig topend 16" tablet..
daar heeft Samsung de s8 en s9 ultra voor verzonnen

maar ik vermoed dat er maar enkele zijn die jou casus als een gebruiksoploplossing zien.
Dus misschien is dat 1 van de redenen dat niet elke telefoon het kan.

en dan is het een kwestie van wat kost het, en wat levert het op.
exact waarom niet elke toestel een warmte beeld camera heeft

[ Voor 8% gewijzigd door jack zomer op 28-07-2023 16:24 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud-v-d
g0tanks schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:17:
[...]

Aangezien de Samsung Galaxy S20 t/m S22 in die lijst voorkomen, is het niet aannemelijk dat de S23 en aankomende S24 ook ondersteuning zullen hebben voor DisplayPort-Alt?
Nee dat is helaas niet aannemelijk. Veel nieuwe(re) phones hebben de ondersteuning niet meer. Vandaar ook mij vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud-v-d
RepareerDroid schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:13:
Als je een niet al te duur toestel zoekt kom je als snel bij toestellen van Motorola terecht. Zoals de uitvoering: Motorola Edge 30 Fusion Zwart

Zie ook: https://www.motorola.com/we/ready-for
Dit gaat over hdmi alt mode. En dat is geen dp ( displayport) alt mode. Voor Hdmi alt mode is overigens al aangegeven dat deze niet verder ontwikkeld zal worden
Pagina: 1